misschien kan je de mensen hier ook een leukere tijd gunnenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een mooi begin van het weekend idd
o je hier achter verschuilen? zo dom ben je nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
context nikker. Kanker in die zin was niet gebruikt als scheldwoordof krijg ik ook een ban als ik het heb over iemand die kanker heeft? Want stout woord.
waarom denk je dat ik vroeg waar het vandaan kwam, gezwollen prostaat dat je bent.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o je hier achter verschuilen? zo dom ben je niet
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik vroeg waar het vandaan kwam, gezwollen prostaat dat je bent.
wel zo dom, jammer manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik vroeg waar het vandaan kwam, gezwollen prostaat dat je bent.
Waarom denk je dat ik er nooit voor gebanned was, waarom denk je dat die quote zo lang kon blijven staan dat zosk hem tegenkwam
ach ja, je snapte het vamaf het begin niet, nam de moeite niet om te kijken waar het vandaan kwam, en gaat nu doen alsof ik het verzin.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel zo dom, jammer man
Even Wilders kijken nu denk ik?
wat grappig is, is dat je nu zelf zegt waarom die ondertitel niet mochtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach ja, je snapte het vamaf het begin niet, nam de moeite niet om te kijken waar het vandaan kwam, en gaat nu doen alsof ik het verzin.leuk verhaal aidskoppie
omdat mensen te achterlijk waren om even op de link te klikken ja?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grappig is, is dat je nu zelf zegt waarom die ondertitel niet mocht
Het was geen ondertitelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grappig is, is dat je nu zelf zegt waarom die ondertitel niet mocht
Denk aan je bloeddruk. Hzaw is graag een zuigertjequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat mensen te achterlijk waren om even op de link te klikken ja?want die deed het prima. Je bent niet zo dom als je lijkt, je bent echt nog een stuk dommer, schurfie
jij ookquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. Hzaw is graag een zuigertje
ik vermaak me wel hoor, die cholera darm snapt het gewoon echt niet. Sneu welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. Hzaw is graag een zuigertje
ja, dat is exact de redenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat mensen te achterlijk waren om even op de link te klikken ja?want die deed het prima. Je bent niet zo dom als je lijkt, je bent echt nog een stuk dommer, schurfie
quote:
ah, builenpestbakkes snapt het idee achter de schuttingtaal niet. En het falen van mensen als jij als reden geven om iemand te bannen, ik snap dat jij daar achter staat, maar ik hoopte dat de mods wat slimmer waren.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat is exact de reden
Nog geen post gemaakt zonder te schelden en anderen dom noemen en net "democratie" posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |