kijk, hier komt de NSB aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hzaw en Noëlle zijn mad dat zij ban kregen voor gebruik van dat woord en zijn toen op de kinderachtige toer gegaan
Ik zei gisteren nazi en Ama verwijderde mijn berichtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk, hier komt de NSB aap uit de mouw.
dat zosk zo lang er mee rond kon lopen was juist niet consequent. Hem er nu op aanspreken wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
krijg aambeien mansneue subjectieve regelgeving.
Sorry Mur, ben niet de juiste persoon om te kunnen steunen wat dit betreftquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
neuh, tis gewoon iets wat al zo lang elke keer gezeik is zonder het te kunnen beargumenteren. "ja want dat woord vind ik wel stom" man man man.
wat een naziquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nazi en Ama verwijderde mijn bericht
Nazi overblijfsel mag je wel zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nazi en Ama verwijderde mijn bericht
ahw gevoelsmensquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Vind het dan zielig als iemand iets lulligs zegt
Wat een puppy
#bringbackmortiequote:
context nikker. Kanker in die zin was niet gebruikt als scheldwoordquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zosk zo lang er mee rond kon lopen was juist niet consequent. Hem er nu op aanspreken wel.
Is men eindelijk consequent en DNA is het ineens subjectieve regelgeving
O oke
Mooiste week van mijn levenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik kreeg gewoon een week omdat ik kneusje met 2 k's typte. deed expres geen 3 want ja
Geen idee, nooit gehadquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
aambeien krijg je toch als je te hard drukt tijdens het poepen?
moet jij zeggen. jouw hoogtepunten zijn de livestreams van braddie op vrijdagavond, dat gaf je zelf toequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een kut leven heb je dan zeg
Een mooi begin van het weekend iddquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet jij zeggen. jouw hoogtepunten zijn de livestreams van braddie op vrijdagavond, dat gaf je zelf toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |