quote:
pffquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou nou nou nou nou.
Wat een gedoe allemaal.
onzin, jij ligt er niet bijquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ben jaloers, dat is echt beste ooit ja
Verwacht geen wonderenquote:
In gedachten lig ik altijd bij haasquote:
hoef dit niet te weten manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In gedachten lig ik altijd bij haas
dacht dat er mee bij hoorde hier kan ik niet zo veel meequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..], ok is nu echt al heeeel vaak gezegd dat prof het al zei maarja.. jij bent ook maar mens, jij mag ook dingen moeilijk vinden
Ik zei 'Volwassen zegtie, PLEAAASE'
had helemaal geen zin om me ermee te bemoeienquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat er mee bij hoorde hier kan ik niet zo veel mee
Wrm verwijderen? ;S
Hoezo? Gwn lepeltjelepeltjequote:
dat jij eigenlijk altijd erg onvolwassen gedrag vertoont, dat is toch een keiharde steek door het hart?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat er mee bij hoorde hier kan ik niet zo veel mee
Wrm verwijderen? ;S
ik kon het ook alleen wel af, murdera had je hulp idd nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had helemaal geen zin om me ermee te bemoeien
ik ben een slangquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chinese horoscoop is aap dus blijf altijd kinderlijk en rebels
Je mag best joinenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ben jaloers, dat is echt beste ooit ja
gaan we een kindje maken?quote:
lijkt me redelijk op waarheid berust verderquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat jij eigenlijk altijd erg onvolwassen gedrag vertoont, dat is toch een keiharde steek door het hart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |