NINJA EDIT MOTHERFUCKquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
je was busted door de prof hoor
Ooggetuigen!
ja en ze gaf het zelf toe nogquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
je was busted door de prof hoor
Ooggetuigen!
Dit beweerde je gisteren ook al, herhaling omg.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Crack_ jij wou meeten maar heb idd even geverifieerd dat jij zeer hebt laten stikken dus dat kun je mooi vergeten
pak je gagbal en de staafmixer maar vastquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zucht ok, je hebt gelijk
Geef me straf
oke geef me die ene toy maarquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zucht ok, je hebt gelijk
Geef me straf
jij zei klopt niet maar klopt dus welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit beweerde je gisteren ook al, herhaling omg.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
pak je gagbal en de staafmixer maar vast
quote:
ah okquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zei klopt niet maar klopt dus wel
Vind je zeer zo eng?
Heb schone bed en net wezen douchen gvd zo lekkerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Ik lig in bed en ga ook zo slapen
neem aan dat jouw familie ook Engelse piloten en Joodse mensen hebben helpen onderduiken dus denk niet dat je nazi bent danquote:
Gvd ben jaloers, dat is echt beste ooit jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb schone bed en net wezen douchen gvd zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |