wat, nee ik heb gewoon geen zin in dat gezeik dus dan moet ik ook niet zelf mee gaan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
ja crack nu moet je gewoon even op de blaren zitten
eerst schieten en dan het pistool weggooien, zo werkt dat niet hequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, nee ik heb gewoon geen zin in dat gezeik dus dan moet ik ook niet zelf mee gaan doen
ja idd grappig was het nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
grapje?kom op herpeslipje, zo moeilijk zou het zelfs voor jou niet moeten zijn.
gewoon zeiken, ik doe mijn bek wel open.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, nee ik heb gewoon geen zin in dat gezeik dus dan moet ik ook niet zelf mee gaan doen
te laatquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd grappig was het niet
Nicequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net ff gym en gamen ga nu slapen, jij dan
Tuurlijk wel, als je schiet voordat iemand het ziet/hoortquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eerst schieten en dan het pistool weggooien, zo werkt dat niet he
poging tot doodslag gewoon hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je schiet voordat iemand het ziet/hoort
Wiequote:
als er niemand anders is?! hoe danquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
poging tot doodslag gewoon hoor
waren dan ook echt harde woordenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver je komt er nog mee weg zo ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |