lekker schuilen en schelden, volwassen man, neem je verantwoordelijkheid eens zegquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah, builenpestbakkes snapt het idee achter de schuttingtaal niet. En het falen van mensen als jij als reden geven om iemand te bannen, ik snap dat jij daar achter staat, maar ik hoopte dat de mods wat slimmer waren.
rustig maar TIAbreintje, misschien snap je het als je er een paar nachtjes over slaapt, en tot die tijd zou ik proberen je achterlijkheid wat minder tentoon te stellenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker schuilen en schelden, volwassen man, neem je verantwoordelijkheid eens zeg
Houd je bek eensquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker schuilen en schelden, volwassen man, neem je verantwoordelijkheid eens zeg
nee sorry stop wil me hier niet mee bemoeienquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zet terug ninjaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry stop wil me hier niet mee bemoeien
zozoquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind ook fijn dat jij er bentquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:20 schreef Murdera het volgende:
Wel weer goed gelachenwat een figuren hier soms
Er stond: ik hou van jullie allemaal, waarom doen jullie zo kut, zo kan ik niet slapenquote:
nee jij doet achterlijk en verschuilt je achter een "grapje" en anderen moeten zich maar verdiepen in het grapjequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
rustig maar TIAbreintje, misschien snap je het als je er een paar nachtjes over slaapt, en tot die tijd zou ik proberen je achterlijkheid wat minder tentoon te stellen
neequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er stond: ik hou van jullie allemaal, waarom doen jullie zo kut, zo kan ik niet slapen
echt benieuwd wat je zei nuquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapje?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij doet achterlijk en verschuilt je achter een "grapje" en anderen moeten zich maar verdiepen in het grapje
En weer schelden
jawel, keepertje pakt de speler. wel lame tho, gelukkig gepaktquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha dit was toch geen penalty prof?
ze ging er met gestrekt been in.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt benieuwd wat je zei nu
staat erbovenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt benieuwd wat je zei nu
ohjaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee
volwassen man zegt ie... PLEAAASSSE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |