waaromquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja noëlletje heeft hem erbij gelapt
echt misplaatste arrogantiequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pechtold kijkt altijd alsof hij de ander maar een grappig mannetje vindt dat hij niet serieus neemt
ja zo komt het wel overquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt misplaatste arrogantie
pechtold
heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misplaatst? hij is beste debater van nl politiekquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt misplaatste arrogantie
pechtold
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:41 schreef Chloroform het volgende:
#prayforzosk
#freedp
#FREEHAYWOODJABLOME
nee hoor hij heeft zichzelf erbij gelapt door niet te luisteren naar de FA's en moderatorsquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jesse heeft een leuke twinkeling in zijn ogenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo komt het wel over
Heeft Jesse ook wel beetje over zich
Doe niet zo gayquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jesse heeft een leuke twinkeling in zijn ogen
waarom zou je daar naar luisteren?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft zichzelf erbij gelapt door niet te luisteren naar de FA's en moderators
Wel fijn om te weten dat er zo goed geluisterd wordt naar klachten van usersquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft zichzelf erbij gelapt door niet te luisteren naar de FA's en moderators
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je anders tt's krijgt als #freejouwnaam
kan niet wachten totdat jij weer knaktquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat er zo goed geluisterd wordt naar klachten van users
gvdquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zou als hij zijn sig terug zou plaatsen volgens mij 3 tot 6 maanden krijgen.
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
misplaatst? hij is beste debater van nl politiek
Hier geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zou als hij zijn sig terug zou plaatsen volgens mij 3 tot 6 maanden krijgen.
wacht gaat het om die quote van mij?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht gaat het om die quote van mij?
Ik denk dat arsenal nog eerder kampioen wordtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat jij weer knakt
kan jij je eigen ballen likken?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
#FREETT'SVANFRASS
#FRASSTT'SZIJNDEBESTE
#DAISY
#HUPLEICESTER
jezusquote:
Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan jij je eigen ballen likken?
haha echt nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat arsenal nog eerder kampioen wordt
ja lamequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch een paar euro per maand extra als je dat belangrijk vindt?
alsnog is het de schuld van noelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi, wil je kanker uit je ondertitel weghalen? Je krijgt een ban als je hem terugzet
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
ja. Gejankquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi, wil je kanker uit je ondertitel weghalen? Je krijgt een ban als je hem terugzet
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
haha mooi manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
net als jij en je irritante vlaggetjes smileyquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Boeiend, sommige mensen zijn intens gehecht aan bepaalde woorden.
ja man.. iedereen hier is ruim in de 20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsnog is het de schuld van noel
dan print je het uit en lijst je het in.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
hehequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
net als jij en je irritante vlaggetjes smiley
achteraf heb ik er best spijt vanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsnog is het de schuld van noel
sneu die subjectieve haat jegens een van de duizenden dodelijke ziektes.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef racerdkb het volgende:
[..]
dan print je het uit en lijst je het in.
ik drop truth bombs als drones van obamaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vraag ik me regelmatig af bij jou
nogmaals: het is de schuld van noelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja man.. iedereen hier is ruim in de 20
alles is sneu, haat allesquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
sneu die subjectieve haat jegens een van de duizenden dodelijke ziektes.
ja mooi want zosk staat echt ver boven jou, denk stiekem dat jij zelfs een kleinere penis hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
achteraf heb ik er best spijt van
who cares.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. Gejankje weet niet waar die ondertitel vandaan kwam of wel
neuh, tis gewoon iets wat al zo lang elke keer gezeik is zonder het te kunnen beargumenteren. "ja want dat woord vind ik wel stom" man man man.quote:
liet zich zeker graag verwennenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he.
Mijn opa is doodgegaan aan aambeien.
krijg aambeien manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
who cares.
Er word je wat gevraagd en dan doe je dat maar en ander donder je maar op of stuur je na een maand een mailtje en krijg je weer een pardon
Gejank dus ja
Hey mijn oma is doodgegaan aan doodgaan ja, beetje kalm doen jijquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he.
sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, he, he.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja mooi want zosk staat echt ver boven jou, denk stiekem dat jij zelfs een kleinere penis hebt
Hzaw en Noëlle zijn mad dat zij ban kregen voor gebruik van dat woord en zijn toen op de kinderachtige toer gegaanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
krijg aambeien mansneue subjectieve regelgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |