kan jij je eigen ballen likken?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
#FREETT'SVANFRASS
#FRASSTT'SZIJNDEBESTE
#DAISY
#HUPLEICESTER
jezusquote:
Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan jij je eigen ballen likken?
haha echt nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat arsenal nog eerder kampioen wordt
ja lamequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch een paar euro per maand extra als je dat belangrijk vindt?
alsnog is het de schuld van noelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi, wil je kanker uit je ondertitel weghalen? Je krijgt een ban als je hem terugzet
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
ja. Gejankquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi, wil je kanker uit je ondertitel weghalen? Je krijgt een ban als je hem terugzet
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
haha mooi manquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zet hem toch terug
Ban
Gejank!
net als jij en je irritante vlaggetjes smileyquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Boeiend, sommige mensen zijn intens gehecht aan bepaalde woorden.
ja man.. iedereen hier is ruim in de 20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsnog is het de schuld van noel
dan print je het uit en lijst je het in.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
hehequote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
net als jij en je irritante vlaggetjes smiley
achteraf heb ik er best spijt vanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsnog is het de schuld van noel
sneu die subjectieve haat jegens een van de duizenden dodelijke ziektes.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Crack_ het volgende:
ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef racerdkb het volgende:
[..]
dan print je het uit en lijst je het in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |