lelijke schoenen zegquote:Op maandag 13 maart 2017 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop waren
passen dus goed bij mijquote:
volgens hzaw wel waarschijnlijkquote:
die jongen heeft gewoon een erg negatief wereldbeeldquote:
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi hequote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind dat tardis wel een beetje een langwerpig hoofd hebben, beetje een boyband hoofd
Plaag die jongen toch niet zoquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind dat tardis wel een beetje een langwerpig hoofd hebben, beetje een boyband hoofd
vind dat jij wel een beetje praten als een neger in een cartoon van 1960quote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb zijn facebook nietquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi he
ik zal hem wijzigen in iets andersquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi he
oh nou sorry dat ik even een foutje makenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind dat jij wel een beetje praten als een neger in een cartoon van 1960
ik ben een erg positieve jongenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die jongen heeft gewoon een erg negatief wereldbeeld
dat kunnen gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik even een foutje maken
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben een erg positieve jongen
ja dat zou zeker kunnenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat wij echt goede vrienden kunnen zijn/worden?
Niet waarquote:Op maandag 13 maart 2017 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is gewoon zo echt naar dat je mij niet kent en daarom zo naar doet
wel jij pest mij altijd doet altijd sarcastisch en zegt nooit iets liefs tegen mij en dan zeggen van ja jij bent negatief nee helemaal niet jij doet zelf ook niet liefquote:
Wat je geeft is wat je krijgt.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel jij pest mij altijd doet altijd sarcastisch en zegt nooit iets liefs tegen mij en dan zeggen van ja jij bent negatief nee helemaal niet jij doet zelf ook niet lief
Bah mannen diequote:
Verslik je dan maar in een pepernoot klootzak.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bah mannen dieposten zijn allemaal viezeriken dus nee bedankt.
Die liggen er nog niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verslik je dan maar in een pepernoot klootzak.
Ik hoop dat de kipsate mislukt en al je klanten buikgriep krijgen.quote:
Alles goed?quote:
Hmm kipsatéquote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kipsate mislukt en al je klanten buikgriep krijgen.
Dat is niet normaal hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kipsate mislukt en al je klanten buikgriep krijgen.
Neequote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef doggy112 het volgende:
Hebben jullie ook een Kamergotchi?
Die van mij heeft 82%
nee.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef doggy112 het volgende:
Hebben jullie ook een Kamergotchi?
Die van mij heeft 82%
Jeetje.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik wil ook schoenen met lichtjes
Maar ze kosten maar 28 euro dus misschien koop ik ze wel gewoon
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, allang niet meer.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n vrouwenverslinder, ik heb dat niet zo
mooi zoquote:Op maandag 13 maart 2017 15:21 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Sybrand
Verzorg hem heel goed, hij is vet blij
Die heeft mijn nichtje van 8 ookquote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die droeg ik in groep 3quote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg gewoon gelijk dat je haar een keer wil neukenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Echt vet dat Crack_ die dingen gewoon wil dragen ondanks al jullie negatieve reacties en hokjesdenkerij.
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Echt vet dat Crack_ die dingen gewoon wil dragen ondanks al jullie negatieve reacties en hokjesdenkerij.
Dat weet ze best.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg gewoon gelijk dat je haar een keer wil neuken
ik niet. toen was LED nog niet uitgevondenquote:
EN IK HEB ZE NOOIT GEHAD NGquote:
das wel moeilijk klein danquote:Op maandag 13 maart 2017 15:22 schreef Crack_ het volgende:
ofzoits, had zo'n shirt met die tekst helemaal super. Toen in de was en 300 maten te klein
ja, poppenkleertjesquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe harder iemand schreeuwt, hoe minder serieus ik degene neem
nicequote:Op maandag 13 maart 2017 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik had vroeger plateauschoenen van de Spice Girls.
Haar boobs zijn anders on fire hoor.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
qua uiterlijk wel, borsten moeten nog groeien vlgns mij
Jeetje, heeft ze nu cup A--?quote:Op maandag 13 maart 2017 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
qua uiterlijk wel, borsten moeten nog groeien vlgns mij
Mwoh ik heb altijd mijn ogen dicht tijdens de seks.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, maar niet met die schoenen aan of in het zicht hoor. :s
Wat had ik een hekel aan mijn moeder toen ze ze wegdeed omdat ze 2 maten te klein waren geworden.quote:
Ja omdat de vrouwen waarmee je seks hebt het licht uit willen zeker :squote:Op maandag 13 maart 2017 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh ik heb altijd mijn ogen dicht tijdens de seks.
Hhhaha Zosk wat lul jij nouquote:Op maandag 13 maart 2017 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, maar niet met die schoenen aan of in het zicht hoor. :s
nou zegquote:Op maandag 13 maart 2017 15:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja omdat de vrouwen waarmee je seks hebt het licht uit willen zeker :s
Ik mocht die schoenen trouwens niet van mijn moeder vroegerquote:Op maandag 13 maart 2017 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhhaha Zosk wat lul jij nou
Wat boeit jou die fucking schoenen dan als je kan neuken
Ergens moet je een grens trekken, ik doe dat bij schoenen aan in bed.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je die schoenen trouwens aan tijdens de seks? ;squote:Op maandag 13 maart 2017 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, zou je ze anders nog aa ndoen of gewoon bewaren?quote:Op maandag 13 maart 2017 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat had ik een hekel aan mijn moeder toen ze ze wegdeed omdat ze 2 maten te klein waren geworden.
Ahw wilde jij die ook?!quote:Op maandag 13 maart 2017 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik mocht die schoenen trouwens niet van mijn moeder vroeger
Ja, dat is heeeel wat anders dan wat je net zei; als ik jou zie met die schoenen neuk ik je nietquote:Op maandag 13 maart 2017 15:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ergens moet je een grens trekken, ik doe dat bij schoenen aan in bed.
lellykelly wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN IK HEB ZE NOOIT GEHAD NG
DUS IK MOET DIE TIJD NOG INHALEN
MOET OOK NOG LELLYKELLY SCHOENEN OFOZIETS
zo caps, kijk wat je doet NG kijk
En handschoenenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie sokken aan met seks
In het geval van zosk ja, om te pestenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je die schoenen trouwens aan tijdens de seks? ;s
Ho ho ho ik zei als ze in het zicht liggen tijdens de seks.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is heeeel wat anders dan wat je net zei; als ik jou zie met die schoenen neuk ik je niet
jaquote:Op maandag 13 maart 2017 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie sokken aan met seks
ooooooh ok, sorryquote:Op maandag 13 maart 2017 15:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ho ho ho ik zei als ze in het zicht liggen tijdens de seks.
Wow rustig aan jij.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het geval van zosk ja, om te pesten
Wat? hoe kom je erbij dat ie geen zin zou hebbenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Nu snap ik wel waarom die kerel geen zin had in seks elke keer. Je had gewoon je sokken uit moeten doen.
Ik zou gewoon een slappe krijgen directquote:Op maandag 13 maart 2017 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? hoe kom je erbij dat ie geen zin zou hebben
Eerst was jij zo van aaah neukeeee lekker sokken aanhouden en je doet me 5 keer per dag en toen zei hij zo van hoho doe eens rustig en toen was je beledigd en toen had je minder zin en toen wilde hij ineens wel meer en toen wilde jij niet meer en ripquote:Op maandag 13 maart 2017 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? hoe kom je erbij dat ie geen zin zou hebben
Ja, en dan is ook maar iets aanraken kutquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom laat je dat aan dan? Koude voetjes?
ohjaquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst was jij zo van aaah neukeeee lekker sokken aanhouden en je doet me 5 keer per dag en toen zei hij zo van hoho doe eens rustig en toen was je beledigd en toen had je minder zin en toen wilde hij ineens wel meer en toen wilde jij niet meer en rip
#wengerstayquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom laat je dat aan dan? Koude voetjes?
Wtf.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar kweenie, en in de zomer enzo vind k het ook echt mega vervelend. Dus ook altijd sokken aan. Mijn ex dacht trouwens wel hierdoor dat mn voeten echt heel misvormd waren oid, maar is niks aan de hand. Prachtige voetjes
ik las Alakazamquote:Op maandag 13 maart 2017 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als hij sterren koopt. Griezmann, mbappe en alaba/kurzawa
Zou wel eerst je voetjes masseren tijdens voorspelquote:Op maandag 13 maart 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dan is ook maar iets aanraken kut
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)dse_vlag_niet__.html
Moet ik er wel bij zeggen dat we twee weken op Kroatie waren en strand alles ik had schoenen/sokken whatever aan. Je zag mn voeten gewoon niet, was net n geheimquote:Op maandag 13 maart 2017 15:41 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dat hij dacht dat je voeten misvormd zijn omdat je altijd sokken aan hebt
Laatst was je nog kapotmoe en vanmorgen zelfs ontzettend misselijkquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Aan zin absoluut nooit te kort hoor, aan kunnen wel.
Ja tegen een amateurclubquote:Op maandag 13 maart 2017 15:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag 5-0 gewonnen in de beker?
trek die portefeuille maarquote:Op maandag 13 maart 2017 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als hij sterren koopt. Griezmann, mbappe en alaba/kurzawa
Dit ging niet over mij, maar partnersquote:Op maandag 13 maart 2017 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatst was je nog kapotmoe en vanmorgen zelfs ontzettend misselijk
Nee dit geloof ik dus niet
Oh excusesquote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ging niet over mij, maar partners
Beter iets dan niets inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien winnen ze weer een beker dit jaar dan
Vanavond kijken?quote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien winnen ze weer een beker dit jaar dan
was ook blij met bekertje voor united hoor, prijsje is altijd leukquote:Op maandag 13 maart 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter iets dan niets inderdaad
ben niet zo kapot van die ozilquote:Op maandag 13 maart 2017 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal wel moeten wil je koning alexis en architect Ozil behouden
FA Cup is wel wat volwaardiger dan die troostbeker, maar alsnog fijn ja 👍quote:Op maandag 13 maart 2017 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was ook blij met bekertje voor united hoor, prijsje is altijd leuk
Jawel man, maar er moet een team staan voordat hij rendeert. Blijft een parel en een grote naam.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet zo kapot van die ozil
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou ook denken dat je voetjes misvormd zijn als je 24/7 sokken aan hebt...
Heb mooie sokken hoorquote:
FASCISTquote:Op maandag 13 maart 2017 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet zo kapot van die ozil
is een voetballer waar arsenal nu geen reet aan heeftquote:Op maandag 13 maart 2017 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel man, maar er moet een team staan voordat hij rendeert. Blijft een parel en een grote naam.
Zou benzema echt goud vinden mjaquote:Op maandag 13 maart 2017 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal wel moeten wil je koning alexis en architect Ozil behouden
ook zo'n lamlendige lulquote:Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou benzema echt goud vinden mja
Dat wel, maar dat is Arsenal een beetje in een notendopquote:Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een voetballer waar arsenal nu geen reet aan heeft
suarez zou veel beter zijn
ik welquote:
Drie jaar geleden wellicht, nu niet meerquote:Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou benzema echt goud vinden mja
alexis behouden is sowieso een must jaquote:Op maandag 13 maart 2017 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is Arsenal een beetje in een notendop
Alexis verdient wel een 500k contract, als hij weggaat doe je drie stappen achteruit
4 á 5 misschien wel, toen viel er nog wel wat aan te knedenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Drie jaar geleden wellicht, nu niet meer
ja die zal united ook wel willen halen hèquote:Op maandag 13 maart 2017 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Griezmann proberen met Wenger, hij zou m nog kunnen overtuigen
Xhaka komt er wel, maar hij speelt ipv coquelin. Het is vooral de speler ernaast. Blessure Cazorla heeft alles verneuktquote:Op maandag 13 maart 2017 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alexis behouden is sowieso een must ja
en dan een keer een voetballer met wat pit
en dan niet zo'n xhaka ofzo, zo'n net niks speler
vind geld ook geen excuus trouwens
dortmund, atletico en juventus halen met minder tot evenveel budget ook de champions league finale, dan moet arsenal dat ook wel een keertje kunnen
lacazette dan, die legde er in europa weer een mooie inquote:Op maandag 13 maart 2017 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Xhaka komt er wel, maar hij speelt ipv coquelin. Het is vooral de speler ernaast. Blessure Cazorla heeft alles verneukt
Ja, wie niet inderdaad. Maar hij is nogal verknocht aan Spanje, dus misschien helpt Londen ook een handje mee.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die zal united ook wel willen halen hè
Ja, maar het is vooral dat eigenlijk iedere topclub aan hem twijfelt. Anders zit je nooit nog streeds bij Lyonquote:Op maandag 13 maart 2017 15:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar lacazette moest al 40-50 mil kosten toen niemand er van gehoord had, nu vast het dubbele
quote:Op maandag 13 maart 2017 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Oké ander onderwerp, kom maar weer terug mensen
meeste topclubs zijn ook al voorzien hèquote:Op maandag 13 maart 2017 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar het is vooral dat eigenlijk iedere topclub aan hem twijfelt. Anders zit je nooit nog streeds bij Lyon
Jouw kat heeft wel vaak problemen hequote:Op maandag 13 maart 2017 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Man man man, nu heeft de kat een mini wondje boven haar oog.
Volgens mij heeft Kuroi problemen met een kat die ik vorige week op het dak van de buren zag.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:06 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Jouw kat heeft wel vaak problemen he
Hey manquote:
Heelt vanzelf welquote:Op maandag 13 maart 2017 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Man man man, nu heeft de kat een mini wondje boven haar oog.
Wie zat onder jouw account mij te dm'en dan vorige week? hm?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boos? denk dat je in de war bent met iemand anders
m'n broer Liamquote:Op maandag 13 maart 2017 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zat onder jouw account mij te dm'en dan vorige week? hm?
Dat is toch die ene blanke in het nationale elftal van Frankrijk?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Griezmann gaat echt niet naar Arsenal, Prof
Zeg maar dat hij zich wel eens mag gedragen.quote:
RACISTquote:Op maandag 13 maart 2017 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch die ene blanke in het nationale elftal van Frankrijk?
wrm lok je me :squote:
rtquote:
Nou dan zal ze vast vaker thuis komen met wondjesquote:Op maandag 13 maart 2017 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kuroi problemen met een kat die ik vorige week op het dak van de buren zag.
Ja ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nou dan zal ze vast vaker thuis komen met wondjes
oh dan is het goedquote:Op maandag 13 maart 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het kan.Maar toen was het even voetbal vrij hier.
doorgegevenquote:Op maandag 13 maart 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij zich wel eens mag gedragen.
quote:Op maandag 13 maart 2017 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan is het goed
zou sws gwn je macht misbruiken en alles over voetbal deleten
Ik vind het allebei kutonderwerpen.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drugs is wel een leuker onderwerp dan voetbal.
neequote:Op maandag 13 maart 2017 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drugs is wel een leuker onderwerp dan voetbal.
Want?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net even buiten geweest, nu weer veilig binnen
Wat een avontuur
Bedankt broertjequote:
Die heeft permquote:Op maandag 13 maart 2017 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet je oude account weer?
Ze weten toch dat dit account daar bij hoort?quote:
wil je menu?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er op het menu staat![]()
![]()
![]()
nee niet echt eiglkquote:Op maandag 13 maart 2017 16:18 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Jij wil het zeker over Turkije hebben
je reed in volle vaart met je heftruck op een gebouw af maar je wist net op tijd de rem te vinden?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna ziek in de kosten gelopen op werk maar dankzij mijn adequate handelen is alles toch nog goed gekomen.
nu moeten er morgen wel 2 man vroeger beginnen maar dat klinkt niet als mijn probleem
Waar is hij gebleven?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Het is hier niks meer aan sinds Dima niet meer post.
Ligt er aan wat er op staat, dusquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij maakt de sc altijd een beetje mooier
Goeie vraag. Ook mee gebanned met het halve FOK!mekka ?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Het is hier niks meer aan sinds Niels niet meer post.
Jammer.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
over de witte streep gestruikeld toen hij treinmeis achterna rende
Ja maar ze denken dat se en dit account kloons zijn van hzawquote:Op maandag 13 maart 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze weten toch dat dit account daar bij hoort?(En ja ik weet dat je met dit account mag posten)
Ik ben te lui om Dima zijn naam te zoeken.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ook mee gebanned met het halve FOK!mekka ?
Alle waardevolle mensen verdwijnen en de debieltjes zoals scrupuleus ofzo komen er voor in de plaatsquote:
Was gewoon onterechtquote:Op maandag 13 maart 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook ver over de schreef
Niet verwacht.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om Dima zijn naam te zoeken.
hahaha neequote:Op maandag 13 maart 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je reed in volle vaart met je heftruck op een gebouw af maar je wist net op tijd de rem te vinden?
nee er drie vragen over stellen is lekker efficiënt toetsenbordgebruikquote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om Dima zijn naam te zoeken.
Rozevla mag ook gewoon blijven, walgelijk inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle waardevolle mensen verdwijnen en de debieltjes zoals scrupuleus ofzo komen er voor in de plaats
niks mis met scrup hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle waardevolle mensen verdwijnen en de debieltjes zoals scrupuleus ofzo komen er voor in de plaats
quote:
Zoooo.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee er drie vragen over stellen is lekker efficiënt toetsenbordgebruik
haha neequote:
Ja ook zo 1quote:Op maandag 13 maart 2017 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rozevla mag ook gewoon blijven, walgelijk inderdaad
Dit kan ik beamenquote:Op maandag 13 maart 2017 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wat iedere gebande zegt
Ja maar dit is echt zoquote:Op maandag 13 maart 2017 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wat iedere gebande zegt
carnaval is alweer voorbij hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ohja, heb je dit nou helemaal teruggelezen?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
carnaval is alweer voorbij hoor
heftig scrollen en toen kwam ik jou tegenquote:Op maandag 13 maart 2017 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, heb je dit nou helemaal teruggelezen?
Kahtjoesjah2017quote:Op maandag 13 maart 2017 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima is er weer of zo
KLB / Pasfoto hoer naait me
Laat ik het zo zeggen: Ik kan me slechtere dingen voorstellen om te doen met Crack.quote:
Oh ja dan weet ik het welquote:Op maandag 13 maart 2017 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met Braddie of zo, Amarantha is hier Braddie-expert dus zal ze het wel weten
Of Chai, of mozyquote:Op maandag 13 maart 2017 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met Braddie of zo, Amarantha is hier Braddie-expert dus zal ze het wel weten
Geloof ik niks vanquote:Op maandag 13 maart 2017 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was maar liefst 2 minuten in het topic aan het lurken.
Ben ik al.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke doe maar appje als je in Utca bent.
Echt he. Alsof je waardigheid en zelfvertrouwen uit het al dan niet geloofd worden door xcachet haalt.quote:
Nee jij stelt wat voor.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he. Alsof je waardigheid en zelfvertrouwen uit het al dan niet geloofd worden door xcachet haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |