ook zo'n lamlendige lulquote:Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou benzema echt goud vinden mja
Dat wel, maar dat is Arsenal een beetje in een notendopquote:Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een voetballer waar arsenal nu geen reet aan heeft
suarez zou veel beter zijn
ik welquote:
Drie jaar geleden wellicht, nu niet meerquote:Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou benzema echt goud vinden mja
alexis behouden is sowieso een must jaquote:Op maandag 13 maart 2017 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is Arsenal een beetje in een notendop
Alexis verdient wel een 500k contract, als hij weggaat doe je drie stappen achteruit
4 á 5 misschien wel, toen viel er nog wel wat aan te knedenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Drie jaar geleden wellicht, nu niet meer
ja die zal united ook wel willen halen hèquote:Op maandag 13 maart 2017 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Griezmann proberen met Wenger, hij zou m nog kunnen overtuigen
Xhaka komt er wel, maar hij speelt ipv coquelin. Het is vooral de speler ernaast. Blessure Cazorla heeft alles verneuktquote:Op maandag 13 maart 2017 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alexis behouden is sowieso een must ja
en dan een keer een voetballer met wat pit
en dan niet zo'n xhaka ofzo, zo'n net niks speler
vind geld ook geen excuus trouwens
dortmund, atletico en juventus halen met minder tot evenveel budget ook de champions league finale, dan moet arsenal dat ook wel een keertje kunnen
lacazette dan, die legde er in europa weer een mooie inquote:Op maandag 13 maart 2017 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Xhaka komt er wel, maar hij speelt ipv coquelin. Het is vooral de speler ernaast. Blessure Cazorla heeft alles verneukt
Ja, wie niet inderdaad. Maar hij is nogal verknocht aan Spanje, dus misschien helpt Londen ook een handje mee.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die zal united ook wel willen halen hè
Ja, maar het is vooral dat eigenlijk iedere topclub aan hem twijfelt. Anders zit je nooit nog streeds bij Lyonquote:Op maandag 13 maart 2017 15:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar lacazette moest al 40-50 mil kosten toen niemand er van gehoord had, nu vast het dubbele
quote:Op maandag 13 maart 2017 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Oké ander onderwerp, kom maar weer terug mensen
meeste topclubs zijn ook al voorzien hèquote:Op maandag 13 maart 2017 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar het is vooral dat eigenlijk iedere topclub aan hem twijfelt. Anders zit je nooit nog streeds bij Lyon
Jouw kat heeft wel vaak problemen hequote:Op maandag 13 maart 2017 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Man man man, nu heeft de kat een mini wondje boven haar oog.
Volgens mij heeft Kuroi problemen met een kat die ik vorige week op het dak van de buren zag.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:06 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Jouw kat heeft wel vaak problemen he
Hey manquote:
Heelt vanzelf welquote:Op maandag 13 maart 2017 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Man man man, nu heeft de kat een mini wondje boven haar oog.
Wie zat onder jouw account mij te dm'en dan vorige week? hm?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boos? denk dat je in de war bent met iemand anders
m'n broer Liamquote:Op maandag 13 maart 2017 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zat onder jouw account mij te dm'en dan vorige week? hm?
Dat is toch die ene blanke in het nationale elftal van Frankrijk?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Griezmann gaat echt niet naar Arsenal, Prof
Zeg maar dat hij zich wel eens mag gedragen.quote:
RACISTquote:Op maandag 13 maart 2017 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch die ene blanke in het nationale elftal van Frankrijk?
wrm lok je me :squote:
rtquote:
Nou dan zal ze vast vaker thuis komen met wondjesquote:Op maandag 13 maart 2017 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kuroi problemen met een kat die ik vorige week op het dak van de buren zag.
Ja ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nou dan zal ze vast vaker thuis komen met wondjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |