Moet ik er wel bij zeggen dat we twee weken op Kroatie waren en strand alles ik had schoenen/sokken whatever aan. Je zag mn voeten gewoon niet, was net n geheimquote:Op maandag 13 maart 2017 15:41 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dat hij dacht dat je voeten misvormd zijn omdat je altijd sokken aan hebt
Laatst was je nog kapotmoe en vanmorgen zelfs ontzettend misselijkquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Aan zin absoluut nooit te kort hoor, aan kunnen wel.
Ja tegen een amateurclubquote:Op maandag 13 maart 2017 15:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag 5-0 gewonnen in de beker?
trek die portefeuille maarquote:Op maandag 13 maart 2017 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als hij sterren koopt. Griezmann, mbappe en alaba/kurzawa
Dit ging niet over mij, maar partnersquote:Op maandag 13 maart 2017 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatst was je nog kapotmoe en vanmorgen zelfs ontzettend misselijk
Nee dit geloof ik dus niet
Oh excusesquote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ging niet over mij, maar partners
Beter iets dan niets inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien winnen ze weer een beker dit jaar dan
Vanavond kijken?quote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien winnen ze weer een beker dit jaar dan
was ook blij met bekertje voor united hoor, prijsje is altijd leukquote:Op maandag 13 maart 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter iets dan niets inderdaad
ben niet zo kapot van die ozilquote:Op maandag 13 maart 2017 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal wel moeten wil je koning alexis en architect Ozil behouden
FA Cup is wel wat volwaardiger dan die troostbeker, maar alsnog fijn ja 👍quote:Op maandag 13 maart 2017 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was ook blij met bekertje voor united hoor, prijsje is altijd leuk
Jawel man, maar er moet een team staan voordat hij rendeert. Blijft een parel en een grote naam.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet zo kapot van die ozil
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou ook denken dat je voetjes misvormd zijn als je 24/7 sokken aan hebt...
Heb mooie sokken hoorquote:
FASCISTquote:Op maandag 13 maart 2017 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet zo kapot van die ozil
is een voetballer waar arsenal nu geen reet aan heeftquote:Op maandag 13 maart 2017 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel man, maar er moet een team staan voordat hij rendeert. Blijft een parel en een grote naam.
Zou benzema echt goud vinden mjaquote:Op maandag 13 maart 2017 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal wel moeten wil je koning alexis en architect Ozil behouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |