ooooooh ok, sorryquote:Op maandag 13 maart 2017 15:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ho ho ho ik zei als ze in het zicht liggen tijdens de seks.
Wow rustig aan jij.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het geval van zosk ja, om te pesten
Wat? hoe kom je erbij dat ie geen zin zou hebbenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Nu snap ik wel waarom die kerel geen zin had in seks elke keer. Je had gewoon je sokken uit moeten doen.
Ik zou gewoon een slappe krijgen directquote:Op maandag 13 maart 2017 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? hoe kom je erbij dat ie geen zin zou hebben
Eerst was jij zo van aaah neukeeee lekker sokken aanhouden en je doet me 5 keer per dag en toen zei hij zo van hoho doe eens rustig en toen was je beledigd en toen had je minder zin en toen wilde hij ineens wel meer en toen wilde jij niet meer en ripquote:Op maandag 13 maart 2017 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? hoe kom je erbij dat ie geen zin zou hebben
Ja, en dan is ook maar iets aanraken kutquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom laat je dat aan dan? Koude voetjes?
ohjaquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst was jij zo van aaah neukeeee lekker sokken aanhouden en je doet me 5 keer per dag en toen zei hij zo van hoho doe eens rustig en toen was je beledigd en toen had je minder zin en toen wilde hij ineens wel meer en toen wilde jij niet meer en rip
#wengerstayquote:Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom laat je dat aan dan? Koude voetjes?
Wtf.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar kweenie, en in de zomer enzo vind k het ook echt mega vervelend. Dus ook altijd sokken aan. Mijn ex dacht trouwens wel hierdoor dat mn voeten echt heel misvormd waren oid, maar is niks aan de hand. Prachtige voetjes
ik las Alakazamquote:Op maandag 13 maart 2017 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als hij sterren koopt. Griezmann, mbappe en alaba/kurzawa
Zou wel eerst je voetjes masseren tijdens voorspelquote:Op maandag 13 maart 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dan is ook maar iets aanraken kut
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)dse_vlag_niet__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |