lelijke schoenen zegquote:Op maandag 13 maart 2017 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop waren
passen dus goed bij mijquote:
volgens hzaw wel waarschijnlijkquote:
die jongen heeft gewoon een erg negatief wereldbeeldquote:
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi hequote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind dat tardis wel een beetje een langwerpig hoofd hebben, beetje een boyband hoofd
Plaag die jongen toch niet zoquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind dat tardis wel een beetje een langwerpig hoofd hebben, beetje een boyband hoofd
vind dat jij wel een beetje praten als een neger in een cartoon van 1960quote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb zijn facebook nietquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi he
ik zal hem wijzigen in iets andersquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi he
oh nou sorry dat ik even een foutje makenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind dat jij wel een beetje praten als een neger in een cartoon van 1960
ik ben een erg positieve jongenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die jongen heeft gewoon een erg negatief wereldbeeld
dat kunnen gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik even een foutje maken
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben een erg positieve jongen
ja dat zou zeker kunnenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat wij echt goede vrienden kunnen zijn/worden?
Niet waarquote:Op maandag 13 maart 2017 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is gewoon zo echt naar dat je mij niet kent en daarom zo naar doet
wel jij pest mij altijd doet altijd sarcastisch en zegt nooit iets liefs tegen mij en dan zeggen van ja jij bent negatief nee helemaal niet jij doet zelf ook niet liefquote:
Wat je geeft is wat je krijgt.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel jij pest mij altijd doet altijd sarcastisch en zegt nooit iets liefs tegen mij en dan zeggen van ja jij bent negatief nee helemaal niet jij doet zelf ook niet lief
Bah mannen diequote:
Verslik je dan maar in een pepernoot klootzak.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bah mannen dieposten zijn allemaal viezeriken dus nee bedankt.
Die liggen er nog niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verslik je dan maar in een pepernoot klootzak.
Ik hoop dat de kipsate mislukt en al je klanten buikgriep krijgen.quote:
Alles goed?quote:
Hmm kipsatéquote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kipsate mislukt en al je klanten buikgriep krijgen.
Dat is niet normaal hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kipsate mislukt en al je klanten buikgriep krijgen.
Neequote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef doggy112 het volgende:
Hebben jullie ook een Kamergotchi?
Die van mij heeft 82%
nee.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:19 schreef doggy112 het volgende:
Hebben jullie ook een Kamergotchi?
Die van mij heeft 82%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |