https://www.google.nl/sea(...)CgB&biw=1600&bih=738quote:Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat dat niveau is
Man ik ben bijna 10 jaar ouder dan Shawn Mendes.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan zelf ook al ouder, tardis zit nog op shawn mendes niveau
[/quote]quote:Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat eens een keer die kant van je zien dan.
[quote]Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan zijn mening.
Het ging er hier om wat ik vind.
quote:
Nou en, hij zoent ook best veel fans enzo volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2017 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Man ik ben bijna 10 jaar ouder dan Shawn Mendes.
Hij kust fans, ik draag vans, we lijken inderdaad veel op elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en, hij zoent ook best veel fans enzo volgens mij
welke vans, die lage of hogequote:Op maandag 13 maart 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kust fans, ik draag vans, we lijken inderdaad veel op elkaar.
door de seks?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit zó vol, dat ik last heb van mn rug nu
Kennen jullie dat?![]()
Neequote:Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit zó vol, dat ik last heb van mn rug nu
Kennen jullie dat?![]()
Is een geintje hoor, ik heb ze wel maar ik draag ze vaak alleen met stappen. Ik heb nu mijn Dr. Martens aan.quote:
Zwangere vrouwen hebben vaak rugpijn dus je kan inderdaad rugpijn krijgen door volgespoten te worden.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht misschien ging het er wild aan toe en was je volgespoten
ze is vega dus flax seeds misschienquote:Op maandag 13 maart 2017 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh vol met zaad, ik dacht vol met eten
zo gek was het idd niet bedachtquote:Op maandag 13 maart 2017 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen hebben vaak rugpijn dus je kan inderdaad rugpijn krijgen door volgespoten te worden.
Echt? Nicequote:Op maandag 13 maart 2017 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is een geintje hoor, ik heb ze wel maar ik draag ze vaak alleen met stappen. Ik heb nu mijn Dr. Martens aan.
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop warenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Nice![]()
Ik heb ook platte vans en draag ze wel![]()
maar is bij vrouwen anders, en beter met enkelbroekjes *gayhandje
Danny is trots op jequote:Op maandag 13 maart 2017 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |