Heb je dan verkeerd begrepenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan wel een keertje maar had begrepen dat jij zeer had afgewezen voor een meet?
Ja dat sowieso maar gewoon iets in haar richting.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen die exact op anna nooshin lijkt?
vind ik echt leuk jaquote:Op maandag 13 maart 2017 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar gewoon iets in haar richting.
Meeten.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan wel een keertje maar had begrepen dat jij zeer had afgewezen voor een meet?
Toe maar ouwe viezerikquote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Your friend Emilie voe nereng is on Instagram
Wtf
Zou jou weleens willen meeten.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meeten.Niet iedereen afwijzen omdat anderen je ook zo behandelen.
Dacht al dat klinkt bekend.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Your friend Emilie voe nereng is on Instagram
Wtf
ik zeg altijd prima omdat mensen toch nooit echt de intentie hebben om door te pakken dus ik kan dat rustig zeggenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meeten.Niet iedereen afwijzen omdat anderen je ook zo behandelen.
Hoe komt dat zo?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit een vlog te kijken van Anna Nooshin en ik vind haar knap maar ik wil haar ook graag een mep verkopen.
dat komt omdat ze een bepaald publiek aan wil spreken in die vlogs, dat publiek houdt van het typetje dat ze speelt. ik snap je frustratie maar denk niet dat geweld de oplossing isquote:Op maandag 13 maart 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit een vlog te kijken van Anna Nooshin en ik vind haar knap maar ik wil haar ook graag een mep verkopen.
Ik ben geen echte manquote:Op maandag 13 maart 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Echte mannen krijgen een erectie van Ilse DeLange.
Wie is hier nou de marketeer, jij of ik.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat komt omdat ze een bepaald publiek aan wil spreken in die vlogs, dat publiek houdt van het typetje dat ze speelt. ik snap je frustratie maar denk niet dat geweld de oplossing is
in de omgang is ze een stuk leuker denk ik
Maar ze is wel lekker.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoezo stuurt insta mij die melding
En ze is oud geworden en heeft een vriend
ikquote:Op maandag 13 maart 2017 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie is hier nou de marketeer, jij of ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |