Ik ken niemand die jou ooit heeft gezien dus wordt lastig.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het lastig om dit over mezelf te zeggen dus je moet het aan iemand anders vragen
ik vind crack niet aantrekkelijkquote:Op maandag 13 maart 2017 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ik vind Crack_ ook aantrekkelijk maar dat mag ik nooit zeggen van haar want ze vindt het niet aantrekkelijk als ik dat zeg.
ook niet via een foto?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken niemand die jou ooit heeft gezien dus wordt lastig.
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind crack niet aantrekkelijk
Omgekeerde psychologie, slim.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo ben ik, doordacht en tactischquote:Op maandag 13 maart 2017 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie, slim.
Vooral tactisch.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo ben ik, doordacht en tactisch
Wie behalve SE vind je wel aantrekkelijk?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ik vind Crack_ ook aantrekkelijk maar dat mag ik nooit zeggen van haar want ze vindt het niet aantrekkelijk als ik dat zeg.
heb ook ooit eens wat gekocht via fok vraag en aanbodquote:Op maandag 13 maart 2017 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, maar die Chloro en SE zijn niet echt objectief toch. :s
Oh ja dat vind ik wel een goede optie.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook ooit eens wat gekocht via fok vraag en aanbod
misschien dat hij wil bevestigen dat ik lelijk en dik ben
anna nooshinquote:Op maandag 13 maart 2017 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie behalve SE vind je wel aantrekkelijk?
Kende ik niet maar begrijp het wel nu ik haar zie. Nu heb ik tenminste iets van een beeld bij jouw smaak.quote:
wat is mijn smaak dan?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kende ik niet maar begrijp het wel nu ik haar zie. Nu heb ik tenminste iets van een beeld bij jouw smaak.
kats van de kaart na 3 shandyquote:Op maandag 13 maart 2017 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
zin om me met hetzalallemaalwel helemaal de tyfus in te zuipen
maar echt hard he
het licht uit mijn ogen
kan wel een keertje maar had begrepen dat jij zeer had afgewezen voor een meet?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Zou hetzalallemaalwel echt graag willen meeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |