Dank je, gaat goed komen. Als ik wat minder ga eten (quote:
Ohquote:Op maandag 13 maart 2017 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, omdat het nu even kan.
Anders ben ik er te moe voor en ik betaal toch voor die groepslessen.
hmm, ja, dat is wel een puntje..quote:Op maandag 13 maart 2017 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je, gaat goed komen. Als ik wat minder ga eten ()
Ja, ik ben selectief met de groepslessen.quote:
quote:
quote:
als ik zou stoppen met drinken zou ik waarschijnlijk al aardig op mn streefgewicht zittenquote:
Daarom.. je moet ook een beetje kunnen leven.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met drinken zou ik waarschijnlijk al aardig op mn streefgewicht zitten
maar fuck dat..
Echt he. Tanken verdomme.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met drinken zou ik waarschijnlijk al aardig op mn streefgewicht zitten
maar fuck dat..
Hahahaj, moet lache bij het ideequote:Op maandag 13 maart 2017 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben selectief met de groepslessen.
Ik doe alleen wat ik zelf leuk vind![]()
Bootcamp doe ik niet meer, sinds ik daar bijna flauwviel.
Dacht: dat doe ik wel even.
Mooi niet dus, aldus de zwaartekracht
van mij wordt gezegd dat ik de reden ben dat de rioolbelasting elk jaar omhoog gaatquote:Op maandag 13 maart 2017 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik at vanochtend havermout en dropte later op de dag 5 kurics.
Ik heb een hele sexy dronk.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt onaantrekkelijk, mensen die veel drinken
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
van mij wordt gezegd dat ik de reden ben dat de rioolbelasting elk jaar omhoog gaat
echt beledigd
Was een paar weken terug dat mijn conditie echt 0,0 was (in die donkere periode) en toen dacht ik wel even dat lesje vol te kunnen houden.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaj, moet lache bij het idee![]()
Hardlopen en fitness is beste
Groepslessen pfff haa
heb je overgewicht?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was een paar weken terug dat mijn conditie echt 0,0 was (in die donkere periode) en toen dacht ik wel even dat lesje vol te kunnen houden.
Nou, misselijk/ sterretjes zien etc alles..
Uiteindelijk heeft het lesgeefmens mij een Dextro gegeven en toen ging het wel weer![]()
Beschamend was het wel.
daarom drink ik ook als ik alleen thuis benquote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt onaantrekkelijk, mensen die veel drinken
Echt waar. Het enige dat onaantrekkelijk is is dat ik allemaal meisjes ga appen dat ik met ze wil neuken en dat ik dan allemaal verontwaardigde berichtjes heb als ik wakker word.quote:
Dat sowiesoquote:
terwijl je naar korfbal zit te kijken?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom drink ik ook als ik alleen thuis ben
heb je iets tegen korfbalquote:Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl je naar korfbal zit te kijken?
Wel top dat je doorgaat tot je neervaltquote:Op maandag 13 maart 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was een paar weken terug dat mijn conditie echt 0,0 was (in die donkere periode) en toen dacht ik wel even dat lesje vol te kunnen houden.
Nou, misselijk/ sterretjes zien etc alles..
Uiteindelijk heeft het lesgeefmens mij een Dextro gegeven en toen ging het wel weer![]()
Beschamend was het wel.
ik wou zeggen dat ik dacht dat jij dat deedquote:Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt waar. Het enige dat onaantrekkelijk is is dat ik allemaal meisjes ga appen dat ik met ze wil neuken en dat ik dan allemaal verontwaardigde berichtjes heb als ik wakker word.
Het was eigenlijk niet echt een bewuste keuzequote:Op maandag 13 maart 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel top dat je doorgaat tot je neervalt
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super onaantrekkelijk vind ik dat
Ja, dat kan.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super onaantrekkelijk vind ik dat
als er toevallig korfbal op tv is, waarom dan niet..quote:Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl je naar korfbal zit te kijken?
klootzak ik moest lachenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor, is leuk dat er ook sporten zijn voor speciale mensen
sequote:Op maandag 13 maart 2017 14:09 schreef Zosk het volgende:
Ben echt benieuwd naar wat hzaw wel aantrekkelijk vindt want heb nog nooit iets voorbij zien komen waar hij positief over was.
mmm lekker kaolo grote quads en glutes waarmee je watermeloenen kapot kan maken dat al dat sap eruit spuitquote:
Kan bevestigen.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |