lelijke schoenen zegquote:Op maandag 13 maart 2017 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop waren
passen dus goed bij mijquote:
volgens hzaw wel waarschijnlijkquote:
die jongen heeft gewoon een erg negatief wereldbeeldquote:
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi hequote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind dat tardis wel een beetje een langwerpig hoofd hebben, beetje een boyband hoofd
Plaag die jongen toch niet zoquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind dat tardis wel een beetje een langwerpig hoofd hebben, beetje een boyband hoofd
vind dat jij wel een beetje praten als een neger in een cartoon van 1960quote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb zijn facebook nietquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi he
ik zal hem wijzigen in iets andersquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zn profielfoto op fb is niet zo mooi he
oh nou sorry dat ik even een foutje makenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind dat jij wel een beetje praten als een neger in een cartoon van 1960
ik ben een erg positieve jongenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die jongen heeft gewoon een erg negatief wereldbeeld
dat kunnen gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik even een foutje maken
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben een erg positieve jongen
ja dat zou zeker kunnenquote:Op maandag 13 maart 2017 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat wij echt goede vrienden kunnen zijn/worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |