Alle waardevolle mensen verdwijnen en de debieltjes zoals scrupuleus ofzo komen er voor in de plaatsquote:
Was gewoon onterechtquote:Op maandag 13 maart 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook ver over de schreef
Niet verwacht.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om Dima zijn naam te zoeken.
hahaha neequote:Op maandag 13 maart 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je reed in volle vaart met je heftruck op een gebouw af maar je wist net op tijd de rem te vinden?
nee er drie vragen over stellen is lekker efficiënt toetsenbordgebruikquote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om Dima zijn naam te zoeken.
Rozevla mag ook gewoon blijven, walgelijk inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle waardevolle mensen verdwijnen en de debieltjes zoals scrupuleus ofzo komen er voor in de plaats
niks mis met scrup hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle waardevolle mensen verdwijnen en de debieltjes zoals scrupuleus ofzo komen er voor in de plaats
quote:
Zoooo.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee er drie vragen over stellen is lekker efficiënt toetsenbordgebruik
haha neequote:
Ja ook zo 1quote:Op maandag 13 maart 2017 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rozevla mag ook gewoon blijven, walgelijk inderdaad
Dit kan ik beamenquote:Op maandag 13 maart 2017 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wat iedere gebande zegt
Ja maar dit is echt zoquote:Op maandag 13 maart 2017 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wat iedere gebande zegt
carnaval is alweer voorbij hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik wil ook schoenen met lichtjes
Maar ze kosten maar 28 euro dus misschien koop ik ze wel gewoon
[ afbeelding ]
ohja, heb je dit nou helemaal teruggelezen?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
carnaval is alweer voorbij hoor
heftig scrollen en toen kwam ik jou tegenquote:Op maandag 13 maart 2017 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, heb je dit nou helemaal teruggelezen?
Kahtjoesjah2017quote:Op maandag 13 maart 2017 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima is er weer of zo
KLB / Pasfoto hoer naait me
Laat ik het zo zeggen: Ik kan me slechtere dingen voorstellen om te doen met Crack.quote:
Oh ja dan weet ik het welquote:Op maandag 13 maart 2017 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met Braddie of zo, Amarantha is hier Braddie-expert dus zal ze het wel weten
Of Chai, of mozyquote:Op maandag 13 maart 2017 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met Braddie of zo, Amarantha is hier Braddie-expert dus zal ze het wel weten
Geloof ik niks vanquote:Op maandag 13 maart 2017 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was maar liefst 2 minuten in het topic aan het lurken.
Ben ik al.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke doe maar appje als je in Utca bent.
Echt he. Alsof je waardigheid en zelfvertrouwen uit het al dan niet geloofd worden door xcachet haalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |