Hoeft niet perse deze ronde al, maar Bayern dat de volgende ronde tegen een Juventus loot ofzo.quote:
Niet hier VertonghenGod voor kiezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Knapste Rode Duivel volgens het belgische vrouwenvolk.
Omdat het onmogelijk is hun bizarre gemiddelde vol te houden op de lange termijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zijn de Spaanse teams dit jaar minder oppermachtig? #durftevragen
Op zich wel interessant ja. Het is niet alleen CL, maar ook EL natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zijn de Spaanse teams dit jaar minder oppermachtig? #durftevragen
Lulletje uit Sint-Niklaasquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet hier VertonghenGod voor kiezen.
Belgische vrouwvolk
inb4 Celta die de EL wint en alsnog een Spaanse CL-winnaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich wel interessant ja. Het is niet alleen CL, maar ook EL natuurlijk
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.quote:
Omdat ze hun selecties niet tijdig hebben ververst. De motivatie wordt minder bij de oude garde, geen heilig vuur meerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat het onmogelijk is hun bizarre gemiddelde vol te houden op de lange termijn.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt, dan dat ik het Arsenal gun.
ja ik moest snel tiepen he...quote:
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.
mequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik moest snel tiepen he...
me vingers schoten uit
Waaruit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik moest snel tiepen he...
me vingers schoten uit
Dan hebben ze het nog wel minder gedomineerd dan eerstquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Celta die de EL wint en alsnog een Spaanse CL-winnaar.
Je bent het er wel mee eens toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Spanje heeft virtueel drie ploegen in de kwartfinale Champions League en één in de kwartfinale Europa League en er wordt gesproken over een down jaar. Dan weet je hoe goed je bent.
Jij gunt het de gunners niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.
AGOVVquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Wat een speler die Dries Mertens, die heeft vast bij een goede Nederlandse club ervaring opgedaan.
Leuke dit. Desondanks niet gelachenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Wat een speler die Dries Mertens, die heeft vast bij een goede Nederlandse club ervaring opgedaan.
Ja, natuurlijk. Maar op Duitsland na komt nog steeds niemand aan dat aantal.quote:
Ach dat gaat altijd in golfbewegingen, 10 jaar terug hadden we standaard drie Engelse clubs in de halve finales CL zowat.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hebben ze het nog wel minder gedomineerd dan eerst
Maar goed, zou ook bizar zijn om dat vol te houden
Bedank Ted van Leeuwen maarquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Is dit een gedicht?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Madrid staat op instorten
doet ronaldo mee ??
ik zag net de ogen van de spaanse keeeper
die schijt zeven kleuren stront op dit moment
Werkt nu wel bij een club met een mooie naam voor een stadionquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die kijkt nog iedere dag onder zn auto.
Goed stuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Madrid staat op instorten
doet ronaldo mee ??
ik zag net de ogen van de spaanse keeeper
die schijt zeven kleuren stront op dit moment
Eerder op de kwast van de plaatselijjke schilder.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef Bugno het volgende:
Hamsik lijkt op zo'n indiaan uit Dances With Wolves
Madrid is een parodie op Realquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Welke?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werkt nu wel bij een club met een mooie naam voor een stadion
Vandaar mijn woordgebruik, minder oppermachtig.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar op Duitsland na komt nog steeds niemand aan dat aantal.
KokGod deed dat ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die kijkt nog iedere dag onder zn auto.
Oneens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Stelling: Mertens is toe aan een stap hogerop
KingFloplandquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Groeihormonen zijn de enige optiequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Gaat hij de Vesuvius beklimmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Ja, uitdoelpunten tellen vijfdubbel.quote:
(Hij groeit toch niet meer grapje)quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
wat is daar mis meequote:
Jawel, maar soit, vorig jaar stonden er twee Spaanse ploegen in de halve finale van de Europa League (drie van de laatste acht) en was de Champions League finale volledig Spaans. Dat kán niet. Derhalve ook onmogelijk vol te houden.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaar mijn woordgebruik, minder oppermachtig.
Ben je daar geweest dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee . Past precies bij dat stadje
Het ging wel . Doet me denken aan Brugge .quote:
Ja ik was te vroeg met lollige plaatjes, het is nog geen pauze.quote:
ZIt bij de kapperquote:
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel, maar soit, vorig jaar stonden er twee Spaanse ploegen in de halve finale van de Europa League (drie van de laatste acht) en was de Champions League finale volledig Spaans. Dat kán niet. Derhalve ook onmogelijk vol te houden.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik was te vroeg met lollige plaatjes, het is nog geen pauze.
Roemeense euro house denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En luistert hij naar Franse pop of Bee Gees?
Het kan me echt geen ene tyfus schelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
De haxball-server staat klaar!![]()
[ afbeelding ]
Heb jij het even misquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet niet of GGMM daar zin in heeft.
Oh![]()
Doe je mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt geen ene tyfus schelen.
MAD JELLY DIEPquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Voor Mertens is het altijd makkelijk scoren voor hem is de goal altijd groter dan bij andere spelers.
Absoluut. Villarreal is ook echt beduidend minder. Daartegenover staat een beter Sevilla en een beter Celta. Athletic is als enige stil blijven staan, maar had in 99 van de honderd gevallen doorgegaan tegen APOEL. De kansenverhouding in de thuiswedstrijd was gewoon bizar en zoiets kan helaas gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.
Bij Simeone maak ik me daar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.
Laat hem er nog maar twee bij maken na rust.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Voor Mertens is het altijd makkelijk scoren voor hem is de goal altijd groter dan bij andere spelers.
Gaat Henao winnen in Nice denk je?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut. Villarreal is ook echt beduidend minder. Daartegenover staat een beter Sevilla en een beter Celta. Athletic is als enige stil blijven staan, maar had in 99 van de honderd gevallen doorgegaan tegen APOEL. De kansenverhouding in de thuiswedstrijd was gewoon bizar en zoiets kan helaas gebeuren.
Ik hoop het. Meer zeg ik er niet over, want voor je het weet ligt hij weer in een ravijn en breekt hij weer een paar botten.quote:
TBBTquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Big Bang Theory lijkt mij echt pure aids.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik sluit niet uit dat het Napoli alsnog lukt om door te gaan naar de volgende ronde.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast hebben we nog een helft te gaan.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast hebben we nog een helft te gaan.
twitter:Adz77 twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 21:45:452/2 #Napoli can easily keep doing it for another 45 mins, this is who they are. They could also melt down & lose. That's who they are too. reageer retweet
Nog zo'n visionair met een scherpe en uitgesproken meningquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:Adz77 twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 21:45:452/2 #Napoli can easily keep doing it for another 45 mins, this is who they are. They could also melt down & lose. That's who they are too. reageer retweet
Open deurquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien een open deur, maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nog zo'n visionair met een scherpe en uitgesproken mening
Dat is meestal met open deurenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien een open deur, maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.
GGMM is dan ook een waardeloze speler.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die misser van GGMM voor open doel was wel schitterend
Dat je zelf vervolgens exact hetzelfde deed joh.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die misser van GGMM voor open doel was wel schitterend
1 op 1 vernietig ik je.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
GGMM is dan ook een waardeloze speler.
Coco speelde erg sterkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Bugno het volgende:
Wie was vandaag de beste met Haxball jongens?
Ik vond Pax netjes spelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Bugno het volgende:
Ik won tegen Waz met 3-0 en verloor mét waz met 1-2quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Bugno het volgende:
Leuk voor die jongenquote:
Dat je 50% verliest?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik won tegen Waz met 3-0 en verloor mét waz met 1-2
Wat leert dit je?
Ik had hier een zin in half-Engels verwachtquote:
Wat Real als geheel laat zien is chanant slechtquote:
Jammer dat Pep hem heeft weggepest bij Bayernquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo jammer dat die gast tot 2021 heeft bijgetekend.
Wie zie jij graag op zijn plek?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo jammer dat die gast tot 2021 heeft bijgetekend.
Eriksenquote:
Weggepest?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jammer dat Pep hem heeft weggepest bij Bayern
Dat doet mij er totaal niet toe. Liever dat Kroos weer onder een coach voetbalt die houdt van aanvallen.quote:
Robben gaat nog scoren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat Napoli de 2-0 in de 1e helft moest maken.
Ik kan me niet voorstellen dat Guardiola hem weg zou willen pesten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was vanaf Bayern's kant, excuses.
quote:
quote:
Bayern verkocht hem terwijl pep dat niet wilde. Ik dacht dat het andersom was.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Guardiola hem weg zou willen pesten.
madquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat Real toch een enorme schijtclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met name PSG sloopt dit RM denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu maar hopen op Juventus of PSG als tegenstander.
Mijn betje is binnen, maar ik ben het (zoals altijd weer) met jou eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat Real toch een enorme schijtclub
Op een kwart dus?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:53 schreef Zorro het volgende:
"Napoli was halverwege halverwege"
2 x de helft
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef Brammess het volgende:
Met een kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
"met name"quote:
Heb ik ook niet heel veel mee, maar mag ze wel net iets meer dan Real.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Oh en barca ook JR ook een schijtclub.
Die kunnen alleen ''Hala Madrid'' posten dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijg ik een hoop boze Real mensen bij mij om de hoek.
Het stikt hier van de Italianen waar ik woon.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijg ik een hoop boze Real mensen bij mij om de hoek.
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen alleen ''Hala Madrid'' posten dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Hala Zizou.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen alleen ''Hala Madrid'' posten dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOG EEENTJE AUB
MADRID SCHIJT IN ZIJN BROEK
Haha, hij zei gisteren dat Ben Yedder beter is dan Jovetic.quote:
KlaasGenot.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nou bewijzen dat Klaas een debiel is?
Hij heeft denk ik meer over de wedstrijd getracht te posten dan jij. Denk daar maar eens over na.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
SOWquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik meer over de wedstrijd getracht te posten dan jij. Denk daar maar eens over na.
Vergeet niet in feedback te reageren, lafbek.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik meer over de wedstrijd getracht te posten dan jij. Denk daar maar eens over na.
Daar is hij zelf het beste in (lol)quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, hij zei gisteren dat Ben Yedder beter is dan Jovetic.
Je liet de zeep vallen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
GODVERR
ik ben even gaan douschen en het gaat gelijk fout
wat moet je nou johquote:
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit was mijn eigen doelpunt
-Dries de dwerg
Jij en ties samen. Ik vermoed iets vreemds en nee toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme. Ik schakel dus NET in als er niks meer aan is.
Geeft niet, Klaas. Je bent mijn held, voor eeuwig.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat moet je nou joh
denk je nou dat ik je gelijk ga geven
was gewoon omdat ik de zeep liet vaLLEN
De kampioenspik voor hem vanavondquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit was de kampioenswedstrijd
Jynxkaboutergenot
Ik kijk al sinds de eerste minuut hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij en ties samen. Ik vermoed iets vreemds en nee toeval bestaat niet.
Gewoon wachten tot DailyMail met een nieuw do-re-mi-fa-sol blaadje vol kutstukje komt om zo zijn gelijk - proberen - te halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik wacht ook op zijn eerstvolgende nuance over je Griezmann-linkje.
Toch scoort ie niet eens zo super veel. 4-7 goals per seizoen ongeveerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, deze man. Hoe kun je zo ongelooflijk goed zijn in dit soort situaties?
Wel vaak in wedstrijden waar het om draait.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toch scoort ie niet eens zo super veel. 4-7 goals per seizoen ongeveer
Jij hebt een hele lieve moederquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Coco. het volgende:
Het topic loopt leeg.
In b4 je moeder. (lol)
Dat klopt, maar het is vooral de situatie. Altijd in een finale, altijd in de dying seconds, altijd in een belangrijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toch scoort ie niet eens zo super veel. 4-7 goals per seizoen ongeveer
Als de informatie van de OP correct is, geen hype.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij hebt een hele lieve moeder,maar dit geheel terzijde. Laten wij het maar over Driesje mertens hebben. Unlucky of een hype?
Dortmund loopt daar overheen normaal gesproken. Ik heb de eerste wedstrijd gezien, hoe dat 1-0 is geworden is mij een raadsel. Nou, eigenlijk niet; Dortmund stuitte keer op keer op een fenomenale Ederson. Maar Benfica had echt niets in te brengen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd naar Dortmund v Benfica morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:10 schreef KingRoland het volgende:
WAT EEN GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn moet 24/7/365 voor jullie klaarstaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt ook in FB een keer reageren, kleuter.
Ik heb de TT van de SC gewijzigd, dus ja. Ik zie buiten al demonstranten voor mijn huis staan, van ANTIFA tot Pegida.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn moet 24/7/365 voor jullie klaarstaan?
Ik vind het een uitstekende TT, mijn complimentenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de TT van de SC gewijzigd, dus ja. Ik zie buiten al demonstranten voor mijn huis staan, van ANTIFA tot Pegida.
Nee, dat zou eng zijn. Hij negeert al de hele avond bewust FB en zit leugens te verkondigen dat hij iets niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn moet 24/7/365 voor jullie klaarstaan?
Ga anders gewoon even Oeroeg van Hella Haasse lezen.. Wellicht kalmeer je dan een beetje..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dat zou eng zijn. Hij negeert al de hele avond bewust FB en zit leugens te verkondigen dat hij iets niet heeft gedaan.
Als ik soms lees wat voor klachten er komen in FB, dat gaat echt nergens over... Beetje als een vastzittende langspeelplaatquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dat zou eng zijn. Hij negeert al de hele avond bewust FB en zit leugens te verkondigen dat hij iets niet heeft gedaan.
Het komt er op neer dat ik de rechten van de ''Ik kijk nu ook'' club niet mag discrimineren. Het is dat ik het met nuance van achteren moet doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik soms lees wat voor klachten er komen in FB, dat gaat echt nergens over... Beetje als een vastzittende langspeelplaat
Ja ga lekker op een ander reageren terwijl ik je al de hele avond wat probeer te vragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de TT van de SC gewijzigd, dus ja. Ik zie buiten al demonstranten voor mijn huis staan, van ANTIFA tot Pegida.
Nee hoor. In FB kom je ook niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een SC kan me dat heel weinig schelen. Ik vind daarbuiten net iets belangrijker.
Groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |