Is dit een gedicht?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Madrid staat op instorten
doet ronaldo mee ??
ik zag net de ogen van de spaanse keeeper
die schijt zeven kleuren stront op dit moment
Werkt nu wel bij een club met een mooie naam voor een stadionquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die kijkt nog iedere dag onder zn auto.
Goed stuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Madrid staat op instorten
doet ronaldo mee ??
ik zag net de ogen van de spaanse keeeper
die schijt zeven kleuren stront op dit moment
Eerder op de kwast van de plaatselijjke schilder.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef Bugno het volgende:
Hamsik lijkt op zo'n indiaan uit Dances With Wolves
Madrid is een parodie op Realquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Welke?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werkt nu wel bij een club met een mooie naam voor een stadion
Vandaar mijn woordgebruik, minder oppermachtig.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar op Duitsland na komt nog steeds niemand aan dat aantal.
KokGod deed dat ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die kijkt nog iedere dag onder zn auto.
Oneens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Stelling: Mertens is toe aan een stap hogerop
KingFloplandquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Groeihormonen zijn de enige optiequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Gaat hij de Vesuvius beklimmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |