Hoeft niet perse deze ronde al, maar Bayern dat de volgende ronde tegen een Juventus loot ofzo.quote:
Niet hier VertonghenGod voor kiezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Knapste Rode Duivel volgens het belgische vrouwenvolk.
Omdat het onmogelijk is hun bizarre gemiddelde vol te houden op de lange termijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zijn de Spaanse teams dit jaar minder oppermachtig? #durftevragen
Op zich wel interessant ja. Het is niet alleen CL, maar ook EL natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zijn de Spaanse teams dit jaar minder oppermachtig? #durftevragen
Lulletje uit Sint-Niklaasquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet hier VertonghenGod voor kiezen.
Belgische vrouwvolk
inb4 Celta die de EL wint en alsnog een Spaanse CL-winnaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich wel interessant ja. Het is niet alleen CL, maar ook EL natuurlijk
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.quote:
Omdat ze hun selecties niet tijdig hebben ververst. De motivatie wordt minder bij de oude garde, geen heilig vuur meerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat het onmogelijk is hun bizarre gemiddelde vol te houden op de lange termijn.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt, dan dat ik het Arsenal gun.
ja ik moest snel tiepen he...quote:
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.
mequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik moest snel tiepen he...
me vingers schoten uit
Waaruit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik moest snel tiepen he...
me vingers schoten uit
Dan hebben ze het nog wel minder gedomineerd dan eerstquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Celta die de EL wint en alsnog een Spaanse CL-winnaar.
Je bent het er wel mee eens toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Spanje heeft virtueel drie ploegen in de kwartfinale Champions League en één in de kwartfinale Europa League en er wordt gesproken over een down jaar. Dan weet je hoe goed je bent.
Jij gunt het de gunners niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.
AGOVVquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Wat een speler die Dries Mertens, die heeft vast bij een goede Nederlandse club ervaring opgedaan.
Leuke dit. Desondanks niet gelachenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Wat een speler die Dries Mertens, die heeft vast bij een goede Nederlandse club ervaring opgedaan.
Ja, natuurlijk. Maar op Duitsland na komt nog steeds niemand aan dat aantal.quote:
Ach dat gaat altijd in golfbewegingen, 10 jaar terug hadden we standaard drie Engelse clubs in de halve finales CL zowat.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hebben ze het nog wel minder gedomineerd dan eerst
Maar goed, zou ook bizar zijn om dat vol te houden
Bedank Ted van Leeuwen maarquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |