Hoeft niet perse deze ronde al, maar Bayern dat de volgende ronde tegen een Juventus loot ofzo.quote:
Niet hier VertonghenGod voor kiezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Knapste Rode Duivel volgens het belgische vrouwenvolk.
Omdat het onmogelijk is hun bizarre gemiddelde vol te houden op de lange termijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zijn de Spaanse teams dit jaar minder oppermachtig? #durftevragen
Op zich wel interessant ja. Het is niet alleen CL, maar ook EL natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zijn de Spaanse teams dit jaar minder oppermachtig? #durftevragen
Lulletje uit Sint-Niklaasquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet hier VertonghenGod voor kiezen.
Belgische vrouwvolk
inb4 Celta die de EL wint en alsnog een Spaanse CL-winnaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich wel interessant ja. Het is niet alleen CL, maar ook EL natuurlijk
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.quote:
Omdat ze hun selecties niet tijdig hebben ververst. De motivatie wordt minder bij de oude garde, geen heilig vuur meerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat het onmogelijk is hun bizarre gemiddelde vol te houden op de lange termijn.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt, dan dat ik het Arsenal gun.
ja ik moest snel tiepen he...quote:
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word nog liever door GGMM voor een dom varken uitgemaakt dan dat ik het Arsenal gun.
mequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik moest snel tiepen he...
me vingers schoten uit
Waaruit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik moest snel tiepen he...
me vingers schoten uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |