Het kan me echt geen ene tyfus schelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
De haxball-server staat klaar!![]()
[ afbeelding ]
Heb jij het even misquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet niet of GGMM daar zin in heeft.
Oh![]()
Doe je mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt geen ene tyfus schelen.
MAD JELLY DIEPquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Voor Mertens is het altijd makkelijk scoren voor hem is de goal altijd groter dan bij andere spelers.
Absoluut. Villarreal is ook echt beduidend minder. Daartegenover staat een beter Sevilla en een beter Celta. Athletic is als enige stil blijven staan, maar had in 99 van de honderd gevallen doorgegaan tegen APOEL. De kansenverhouding in de thuiswedstrijd was gewoon bizar en zoiets kan helaas gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.
Bij Simeone maak ik me daar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.
Laat hem er nog maar twee bij maken na rust.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Voor Mertens is het altijd makkelijk scoren voor hem is de goal altijd groter dan bij andere spelers.
Gaat Henao winnen in Nice denk je?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut. Villarreal is ook echt beduidend minder. Daartegenover staat een beter Sevilla en een beter Celta. Athletic is als enige stil blijven staan, maar had in 99 van de honderd gevallen doorgegaan tegen APOEL. De kansenverhouding in de thuiswedstrijd was gewoon bizar en zoiets kan helaas gebeuren.
Ik hoop het. Meer zeg ik er niet over, want voor je het weet ligt hij weer in een ravijn en breekt hij weer een paar botten.quote:
TBBTquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Big Bang Theory lijkt mij echt pure aids.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik sluit niet uit dat het Napoli alsnog lukt om door te gaan naar de volgende ronde.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast hebben we nog een helft te gaan.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast hebben we nog een helft te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |