Ja, uitdoelpunten tellen vijfdubbel.quote:
(Hij groeit toch niet meer grapje)quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
Stelling: Mertens is toe aan een stap hogerop
wat is daar mis meequote:
Jawel, maar soit, vorig jaar stonden er twee Spaanse ploegen in de halve finale van de Europa League (drie van de laatste acht) en was de Champions League finale volledig Spaans. Dat kán niet. Derhalve ook onmogelijk vol te houden.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaar mijn woordgebruik, minder oppermachtig.
Ben je daar geweest dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee . Past precies bij dat stadje
Het ging wel . Doet me denken aan Brugge .quote:
Ja ik was te vroeg met lollige plaatjes, het is nog geen pauze.quote:
ZIt bij de kapperquote:
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel, maar soit, vorig jaar stonden er twee Spaanse ploegen in de halve finale van de Europa League (drie van de laatste acht) en was de Champions League finale volledig Spaans. Dat kán niet. Derhalve ook onmogelijk vol te houden.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik was te vroeg met lollige plaatjes, het is nog geen pauze.
Roemeense euro house denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En luistert hij naar Franse pop of Bee Gees?
Het kan me echt geen ene tyfus schelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
De haxball-server staat klaar!![]()
[ afbeelding ]
Heb jij het even misquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet niet of GGMM daar zin in heeft.
Oh![]()
Doe je mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt geen ene tyfus schelen.
MAD JELLY DIEPquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Voor Mertens is het altijd makkelijk scoren voor hem is de goal altijd groter dan bij andere spelers.
Absoluut. Villarreal is ook echt beduidend minder. Daartegenover staat een beter Sevilla en een beter Celta. Athletic is als enige stil blijven staan, maar had in 99 van de honderd gevallen doorgegaan tegen APOEL. De kansenverhouding in de thuiswedstrijd was gewoon bizar en zoiets kan helaas gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.
Bij Simeone maak ik me daar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja nee dat is waar. Maar heb bijvoorbeeld het gevoel dat Barca, Atletico en Real ook wat minder goed zijn dan andere jaren. Alsnog kunnen ze ver komen natuurlijk.
Laat hem er nog maar twee bij maken na rust.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Voor Mertens is het altijd makkelijk scoren voor hem is de goal altijd groter dan bij andere spelers.
Gaat Henao winnen in Nice denk je?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut. Villarreal is ook echt beduidend minder. Daartegenover staat een beter Sevilla en een beter Celta. Athletic is als enige stil blijven staan, maar had in 99 van de honderd gevallen doorgegaan tegen APOEL. De kansenverhouding in de thuiswedstrijd was gewoon bizar en zoiets kan helaas gebeuren.
Ik hoop het. Meer zeg ik er niet over, want voor je het weet ligt hij weer in een ravijn en breekt hij weer een paar botten.quote:
TBBTquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Big Bang Theory lijkt mij echt pure aids.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik sluit niet uit dat het Napoli alsnog lukt om door te gaan naar de volgende ronde.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast hebben we nog een helft te gaan.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:43 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast hebben we nog een helft te gaan.
twitter:Adz77 twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 21:45:452/2 #Napoli can easily keep doing it for another 45 mins, this is who they are. They could also melt down & lose. That's who they are too. reageer retweet
Nog zo'n visionair met een scherpe en uitgesproken meningquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:Adz77 twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 21:45:452/2 #Napoli can easily keep doing it for another 45 mins, this is who they are. They could also melt down & lose. That's who they are too. reageer retweet
Open deurquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien een open deur, maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nog zo'n visionair met een scherpe en uitgesproken mening
Dat is meestal met open deurenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien een open deur, maar hij slaat wel de spijker op z'n kop.
GGMM is dan ook een waardeloze speler.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die misser van GGMM voor open doel was wel schitterend
Dat je zelf vervolgens exact hetzelfde deed joh.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die misser van GGMM voor open doel was wel schitterend
1 op 1 vernietig ik je.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
GGMM is dan ook een waardeloze speler.
Coco speelde erg sterkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Bugno het volgende:
Wie was vandaag de beste met Haxball jongens?
Ik vond Pax netjes spelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Bugno het volgende:
Ik won tegen Waz met 3-0 en verloor mét waz met 1-2quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Bugno het volgende:
Leuk voor die jongenquote:
Dat je 50% verliest?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik won tegen Waz met 3-0 en verloor mét waz met 1-2
Wat leert dit je?
Ik had hier een zin in half-Engels verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |