Stijn moet 24/7/365 voor jullie klaarstaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt ook in FB een keer reageren, kleuter.
Ik heb de TT van de SC gewijzigd, dus ja. Ik zie buiten al demonstranten voor mijn huis staan, van ANTIFA tot Pegida.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn moet 24/7/365 voor jullie klaarstaan?
Ik vind het een uitstekende TT, mijn complimentenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de TT van de SC gewijzigd, dus ja. Ik zie buiten al demonstranten voor mijn huis staan, van ANTIFA tot Pegida.
Nee, dat zou eng zijn. Hij negeert al de hele avond bewust FB en zit leugens te verkondigen dat hij iets niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn moet 24/7/365 voor jullie klaarstaan?
Ga anders gewoon even Oeroeg van Hella Haasse lezen.. Wellicht kalmeer je dan een beetje..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dat zou eng zijn. Hij negeert al de hele avond bewust FB en zit leugens te verkondigen dat hij iets niet heeft gedaan.
Als ik soms lees wat voor klachten er komen in FB, dat gaat echt nergens over... Beetje als een vastzittende langspeelplaatquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dat zou eng zijn. Hij negeert al de hele avond bewust FB en zit leugens te verkondigen dat hij iets niet heeft gedaan.
Het komt er op neer dat ik de rechten van de ''Ik kijk nu ook'' club niet mag discrimineren. Het is dat ik het met nuance van achteren moet doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik soms lees wat voor klachten er komen in FB, dat gaat echt nergens over... Beetje als een vastzittende langspeelplaat
Ja ga lekker op een ander reageren terwijl ik je al de hele avond wat probeer te vragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de TT van de SC gewijzigd, dus ja. Ik zie buiten al demonstranten voor mijn huis staan, van ANTIFA tot Pegida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. In FB kom je ook niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een SC kan me dat heel weinig schelen. Ik vind daarbuiten net iets belangrijker.
Groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |