madquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat Real toch een enorme schijtclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met name PSG sloopt dit RM denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu maar hopen op Juventus of PSG als tegenstander.
Mijn betje is binnen, maar ik ben het (zoals altijd weer) met jou eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat Real toch een enorme schijtclub
Op een kwart dus?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:53 schreef Zorro het volgende:
"Napoli was halverwege halverwege"
2 x de helft
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef Brammess het volgende:
Met een kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
"met name"quote:
Heb ik ook niet heel veel mee, maar mag ze wel net iets meer dan Real.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Oh en barca ook JR ook een schijtclub.
Die kunnen alleen ''Hala Madrid'' posten dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijg ik een hoop boze Real mensen bij mij om de hoek.
Het stikt hier van de Italianen waar ik woon.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijg ik een hoop boze Real mensen bij mij om de hoek.
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen alleen ''Hala Madrid'' posten dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Hala Zizou.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen alleen ''Hala Madrid'' posten dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |