abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:16:05 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169292814
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:06 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Tweets nav een aluhoedjessite...

Ik zie hem er wel voor aan hoor...
Tweets nav aluhoedjessite is zeker des Trumps. Maar daar had ik het niet over...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169292920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:29 schreef Ulx het volgende:
Ook interessant: Het middel dat Trump gebruikt tegen zijn kaalheid heeft bijwerkingen. Je raakt er impotent door. Niet meer klaarkomen. Een slap wurmpje tussen de benen. Etc. Zou dit een reden kunnen zijn van zijn labiele gedrag? Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is om de machtigste man op aarde te zijn, en hem dan niet meer omhoog te krijgen.

http://www.msn.com/en-us/(...)hair-loss/ar-AAmB90S

En zijn vrouw bleef in NYC. Wat een toeval.
Vorig jaar was er nogal wat discussie op WP:MED (WikiProject Medicine) over die bijwerkingen van finasteride. De conclusie was toen dat er, volgens de wikipedia regels, niets aan de hand was. Ik vond de gebruikte Cochraine review van ondermaatse kwaliteit (de summary sprak over "rare side-effects", volgens de gebruikelijke medische definities had dat "common" of "very common" moeten zijn), maar kreeg de reactie: "we don't peer review sources"...
Anderzijds betrof die studie gebruik van finasteride voor "benign prostatic hyperplasia", de dosis gebruikt tegen kaalheid ligt lager, en de cijfers verschilden weinig met de placebo groep. Probleem was trouwens vooral verminderd libido, wat niet hetzelfde is als impotentie.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169293044
Sowieso is dergelijk vaag gespeculeer weinig steekhoudend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 maart 2017 @ 22:23:39 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169293046
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:19 schreef crystal_meth het volgende:
Probleem was trouwens vooral verminderd libido, wat niet hetzelfde is als impotentie.
In dat geval is het helemaal raar dat Melania niet in het Witte Huis woont.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 maart 2017 @ 22:24:42 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169293074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef Monolith het volgende:
Sowieso is dergelijk vaag gespeculeer weinig steekhoudend.
Heb je het nou over de tweets van Trump?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169293184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

In dat geval is het helemaal raar dat Melania niet in het Witte Huis woont.
De man is 70 jaar oud, denk dat die finasteride weinig verschil maakt...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169293221
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Heb je het nou over de tweets van Trump?
Die zijn net zo onzinnig als jouw post inderdaad. Dit is POL, niet ONZ.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 maart 2017 @ 22:33:53 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169293323
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die zijn net zo onzinnig als jouw post inderdaad. Dit is POL, niet ONZ.
Ik haal die info gewoon van de Mainstream Media hoor. Bezwaar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169293397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik haal die info gewoon van de Mainstream Media hoor. Bezwaar?
Het bezwaar is natuurlijk uit flinterdun bewijs over mogelijke bijwerkingen van een middel harde conclusies trekken over wat het effect op een individuele gebruiker zou zijn. Slaat als een lul op een drumstel.
Ik snap dat het voor sommige mensen lastig is om niet in hetzelfde infantiele gedrag als Trump te vervallen, maar ik ben prima in staat om daar boven te staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169293475
https://twitter.com/davidmackau/status/838082644558626817

Trump heeft ook nooit een enkel bewijs kunnen overleggen voor verkiezingsfraude
Dit zal ook wel zoiets zijn.
Om de aandacht af te leiden van ruslandonderzoek. Zichzelf als slachtoffer te profileren
pi_169293544
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169293614
Maar Trump moet vooral doorgaan met zijn vijanden framen en andere onzin
Hoe meer ... hoe meer de impeachment naderbij komt.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:44:44 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169293636
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:38 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/davidmackau/status/838082644558626817

Trump heeft ook nooit een enkel bewijs kunnen overleggen voor verkiezingsfraude
Dit zal ook wel zoiets zijn.
Om de aandacht af te leiden van ruslandonderzoek. Zichzelf als slachtoffer te profileren

Ik vind dat wel aannemelijk. Echter vind ik het dan weer niet slim van hem (en van die ander, naam ff kwijt) om er serieus op in te gaan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 maart 2017 @ 22:44:57 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169293642
Ik kan het ook prima, maar waarom zou je dat blijven doen bij iemand die de grootste politieke Rickroll ooit heeft uitgevoerd en nu hij gigantisch door de mand valt continu dezelfde afleidingsmanoevre uit bljft voeren? Ik ben er totaal niet tegen hem elke debiele aantijging die men kan verzinnen op twitter te laten gooien.
Trump is een pestkop. Het soort figuur dat op schoolpleintjes de zwakste leerling wist te vinden en die dan een doodschop verkocht. Je moet niet boven dat soort figuren gaan staan. Je moet ze veel harder aanpakken. Op alles. Dat soort gedrag moet je uit mensen slaan.

http://www.politico.com/s(...)ypos-spelling-235654
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169293743
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef Bluesdude het volgende:
Maar Trump moet vooral doorgaan met zijn vijanden framen en andere onzin
Hoe meer ... hoe meer de impeachment naderbij komt.
Natuurlijk, het is wat Trump altijd doet als hij onder vuur ligt. Wild op zich heen slaan met ongefundeerde beschuldigingen en tirades. Vrij doorzichtig. Hij schijnt ook niet echt blij te zijn geweest met de terugtrekking van Sessions:
http://www.politico.com/s(...)robe-235684?cmpid=sf
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 maart 2017 @ 22:49:47 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169293781
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is wat Trump altijd doet als hij onder vuur ligt. Wild op zich heen slaan met ongefundeerde beschuldigingen en tirades. Vrij doorzichtig. Hij schijnt ook niet echt blij te zijn geweest met de terugtrekking van Sessions:
http://www.politico.com/s(...)robe-235684?cmpid=sf
Hij kan er maar beter aan wennen. Dacht die idioot nou echt dat iedereen hem op handen zou dragen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:02:55 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169294107
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is wat Trump altijd doet als hij onder vuur ligt. Wild op zich heen slaan met ongefundeerde beschuldigingen en tirades. Vrij doorzichtig. Hij schijnt ook niet echt blij te zijn geweest met de terugtrekking van Sessions:
http://www.politico.com/s(...)robe-235684?cmpid=sf
Dat geeft alleen maar weer aan dat hij het politieke spel niet snapt. Sessions heeft juist het absoluut minimale gedaan in de hoop dat daar genoegen mee genomen wordt. Geen gebaar maken was veel erger geweest.Trump lijkt serieus te vinden dat hij en zijn regering maar moeten kunnen doen wat ze willen. Alsof er een dictatorschap gewonnen is bij de verkiezingen.. Alsof hem de absolute macht overhandigd is, en alle kritiek en tegenspraak daarmee ook verboden verklaard zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:10:15 #68
192592 SureD1
------------------------------
pi_169294290
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tweets nav aluhoedjessite is zeker des Trumps. Maar daar had ik het niet over...
Ik had het ook over het verwachten van een antwoord van de vorige regering, maar dat heeft hij gehad inmiddels...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 4 maart 2017 @ 23:10:23 #69
426493 crew  PippenScottie
pi_169294293
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dacht die idioot nou echt dat iedereen hem op handen zou dragen?
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Narcissists wil be narcissists.
pi_169294307
Begrijp ik het nou goed dat er over dit soort beslissingen (het terugtrekken van Sessions uit het onderzoek) geen overleg heeft plaatsgevonden tussen Trump en Sessions? Is dat normaal?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:12:41 #71
192592 SureD1
------------------------------
pi_169294362
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij kan er maar beter aan wennen. Dacht die idioot nou echt dat iedereen hem op handen zou dragen?
Ik denk dat Monolith bedoelt dat hij het inzet als rookgordijn. Of dat hij wel echt zo is maar dat de mensen achter de schermen hem inzetten als rookgordijn. Iedereen -inclusief wij- gaat vrolijk los op een paar idiote tweets, maar wat gebeurt er achter de schermen, afgezien van het kalt stellen van de EPA bijvoorbeeld?
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 maart 2017 @ 23:15:10 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169294432
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:10 schreef Kijkertje het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat er over dit soort beslissingen (het terugtrekken van Sessions uit het onderzoek) geen overleg heeft plaatsgevonden tussen Trump en Sessions? Is dat normaal?
Dat lijkt me normaal. ALs Sessions zou zeggen dat hij besloot in overleg met Trump dat te doen gaat men helemaal lastige vragen stellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 maart 2017 @ 23:18:18 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169294498
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik denk dat Monolith bedoelt dat hij het inzet als rookgordijn. Of dat hij wel echt zo is maar dat de mensen achter de schermen hem inzetten als rookgordijn. Iedereen -inclusief wij- gaat vrolijk los op een paar idiote tweets, maar wat gebeurt er achter de schermen, afgezien van het kalt stellen van de EPA bijvoorbeeld?
Het truukje wordt snel afgezaagd op deze manier. Dat de rest probeert alles wat sinds Roosevelt is opgebouwd af te breken om Big Oil en Wall Street te plezieren is een ander verhaal.

Maar het valt of staat met discipline in de GOP. Als meerdere republikeinse senatoren Trump's gedrag zat worden heeft hij een probleem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169294593
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik denk dat Monolith bedoelt dat hij het inzet als rookgordijn. Of dat hij wel echt zo is maar dat de mensen achter de schermen hem inzetten als rookgordijn. Iedereen -inclusief wij- gaat vrolijk los op een paar idiote tweets, maar wat gebeurt er achter de schermen, afgezien van het kalt stellen van de EPA bijvoorbeeld?
Precies, het is zijn standaard modus operandi. Als hij onder vuur ligt dan slaat hij wild om zich heen in de hoop dat het de aandacht afleidt van de oorspronkelijke issues. Dat werkt wellicht aardig in een verkiezing, maar niet wanneer je president bent. De kwestie omtrent Sessions en het onderzoek waaruit hij zich bij voorbaat heeft teruggetrokken gaat gewoon door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:23:29 #75
192592 SureD1
------------------------------
pi_169294627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het truukje wordt snel afgezaagd op deze manier. Dat de rest probeert alles wat sinds Roosevelt is opgebouwd af te breken om Big Oil en Wall Street te plezieren is een ander verhaal.

Maar het valt of staat met discipline in de GOP. Als meerdere republikeinse senatoren Trump's gedrag zat worden heeft hij een probleem.
Eens, maar de GOP niet, met Pence achter de hand. Trump is gereedschap. De botte bijl die wellicht geen vier jaar mee gaat...
pi_169294773
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Precies, het is zijn standaard modus operandi. Als hij onder vuur ligt dan slaat hij wild om zich heen in de hoop dat het de aandacht afleidt van de oorspronkelijke issues. Dat werkt wellicht aardig in een verkiezing, maar niet wanneer je president bent. De kwestie omtrent Sessions en het onderzoek waaruit hij zich bij voorbaat heeft teruggetrokken gaat gewoon door.
Mwah dat vraag ik me af. Trump komt op mij meer over als iemand die altijd zijn zin krijgt en heel slecht tegen kritiek kan. Zijn primaire reactie is dan terugslaan met alle middelen en informatie die hij kan gebruiken. In dit geval de suggestie dat hij afgeluisterd zou zijn. Hij lijkt me niet slim genoeg om bewust dit soort rookgordijnen te lanceren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169294802
Sasse stelt in ieder geval dat Trump openbaar moet maken wat de gronden voor het afluisteren zijn:
http://www.politico.com/s(...)ping-235685?cmpid=sf

Het begint er aardig op te lijken dat Trump zichzelf hiermee in zijn eigen voet heeft geschoten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:33:24 #78
192592 SureD1
------------------------------
pi_169294857
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mwah dat vraag ik me af. Trump komt op mij meer over als iemand die altijd zijn zin krijgt en heel slecht tegen kritiek kan. Zijn primaire reactie is dan terugslaan met alle middelen en informatie die hij kan gebruiken. In dit geval de suggestie dat hij afgeluisterd zou zijn. Hij lijkt me niet slim genoeg om bewust dit soort rookgordijnen te lanceren.
He's a tool :) Er zitten mensen achter hem die hem inzetten als rookgordijn. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat hij letterijk zijn telefoon krijgt om los te gaan als dat opportuun wordt geacht. Wellicht is het Breitbart artikel over het afluisteren bewust onder zijn aandacht gebracht
pi_169294902
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mwah dat vraag ik me af. Trump komt op mij meer over als iemand die altijd zijn zin krijgt en heel slecht tegen kritiek kan. Zijn primaire reactie is dan terugslaan met alle middelen en informatie die hij kan gebruiken. In dit geval de suggestie dat hij afgeluisterd zou zijn. Hij lijkt me niet slim genoeg om bewust dit soort rookgordijnen te lanceren.
Volgens Paul, broer van Geert, kan broertje ook niet tegen kritiek.
Trump slaat wilder om zich heen dan Wilders. Maar kennelijk hebben ze niet een vrouw, familie, goede vrienden of knechtjes met lef die hen wijzen op hun gedrag.
Dat is dan ook een ivoren toren van de elite te noemen. Zo niet , dan een ondergrondse bunker waar ze geisoleerd zitten en de wereld bestoken.... met tweets bijv.
pi_169294961
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:30 schreef Monolith het volgende:
Sasse stelt in ieder geval dat Trump openbaar moet maken wat de gronden voor het afluisteren zijn:
http://www.politico.com/s(...)ping-235685?cmpid=sf

Het begint er aardig op te lijken dat Trump zichzelf hiermee in zijn eigen voet heeft geschoten.
http://www.fitnessmash.co(...)success-training.jpg
pi_169295005
Vreemd genoeg gaat er flink bezuinigd worden op de kustwacht:
http://buff.ly/2lEyJ58

Toch niet echt wat je verwacht van een president die nogal een obsessie heeft met grensbewaking.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:40:56 #82
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169295023
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:30 schreef Monolith het volgende:
Sasse stelt in ieder geval dat Trump openbaar moet maken wat de gronden voor het afluisteren zijn:
http://www.politico.com/s(...)ping-235685?cmpid=sf

Het begint er aardig op te lijken dat Trump zichzelf hiermee in zijn eigen voet heeft geschoten.
I read it on Breitbart. Always big, big caps in the title. Very good news site. Believe me.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:43:04 #83
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169295066
3000 banen weg door bezuinigingen bij de EPA. Tsja...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 4 maart 2017 @ 23:47:11 #84
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169295164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:30 schreef Monolith het volgende:
Sasse stelt in ieder geval dat Trump openbaar moet maken wat de gronden voor het afluisteren zijn:
http://www.politico.com/s(...)ping-235685?cmpid=sf

Het begint er aardig op te lijken dat Trump zichzelf hiermee in zijn eigen voet heeft geschoten.
Dat was mijn eerste reactie ook, als er een FISA was voor Trump dan is er probable cause aangetoond en dan is het wel interessant om te horen wat dat dan wel was.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:47:55 #85
192592 SureD1
------------------------------
pi_169295190
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:43 schreef Falco het volgende:
3000 banen weg door bezuinigingen bij de EPA. Tsja...
Geen zwemwatercontrole meer, regels over dieseluitstoot naar de klote, zo ook het Grote Merenprogamma... Zou het water in Flint alweer te drinken zijn?
pi_169295242
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:40 schreef monkyyy het volgende:

[..]

I read it on Breitbart. Always big, big caps in the title. Very good news site. Believe me.
It is the information I got :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:52:12 #87
192592 SureD1
------------------------------
pi_169295262
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

It is the information I got :D
Als je dat koppelt aan de manier waarop zijn hulpjes hem kalm hielden tijdens de camapgne kan dat de letterlijke waarheid zijn...
pi_169295350
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:52 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Als je dat koppelt aan de manier waarop zijn hulpjes hem kalm hielden tijdens de camapgne kan dat de letterlijke waarheid zijn...
En als die informatie hem welgevallig is, waarom gaan fact-checken? Nergens voor nodig :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 5 maart 2017 @ 00:02:20 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169295465
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:52 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Als je dat koppelt aan de manier waarop zijn hulpjes hem kalm hielden tijdens de camapgne kan dat de letterlijke waarheid zijn...
Zo oerdom kun je toch niet zijn he? Gewoon alles slikken wat men je voor houdt en je welgevallig is...
Nou ja, als je 12 bent kan het nog..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 maart 2017 @ 00:06:27 #90
192592 SureD1
------------------------------
pi_169295544
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo oerdom kun je toch niet zijn he? Gewoon alles slikken wat men je voor houdt en je welgevallig is...
Nou ja, als je 12 bent kan het nog..
Zoals @brucebartlett (een ex-republikein nota bene) al zei vandaag:

Take Nixon in the deepest days of his Watergate paranoia, subtract 50 IQ points, add Twitter, and you have Trump today.
  zondag 5 maart 2017 @ 00:06:37 #91
323401 Kijkertje
met filter
pi_169295550
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo oerdom kun je toch niet zijn he? Gewoon alles slikken wat men je voor houdt en je welgevallig is...
Nou ja, als je 12 bent kan het nog..
Hm alles wijst erop ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169295643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Warrants legally obtained by the FBI to investigate the Russian ties of the Trump campaign, staat notabene in het Breitbart verhaal.

Kortom, hij blaat omdat de FBI hun werk deed en onderzocht of Trump en zijn mensen illegaal bezig waren,
Toen de FBI achter journalisten en leaks aanging deden ze dat ook met legale middelen. Maar de media hield de Obama administratie en het Witte Huis verantwoordelijk voor de crackdown.
quote:
An editorial board of the New York Times wrote: "With the decision to label a Fox News television reporter a possible 'co-conspirator' in a criminal investigation of a news leak, the Obama administration has moved beyond protecting government secrets to threatening fundamental freedoms of the press to gather news."
quote:
A new article about how the Obama administration tracked the movements and correspondence of a Fox News reporter led to a fresh round of condemnation by journalists on Monday.

The Washington Post published an explosive story about the Justice Department’s monitoring of James Rosen, a Fox News reporter based in Washington. Rosen allegedly spoke to Stephen Jin-Woo Kim, a State Department contractor, for a story about North Korea’s nuclear program. The Justice Department charged Kim with violating the Espionage Act for his contact with Rosen.

Kim’s case has already been condemned by critics of the White House’s hyper-aggressive approach to leaks, but the details of the DOJ’s tracking of Rosen have not been known until now.
http://www.huffingtonpost(...)obama_n_3305857.html

En dan zijn er nog de uitspraken van Obama's director of national intelligence:
quote:
Obama’s first director of national intelligence, Dennis C. Blair, noted that during the previous four years 153 national security leaks had been referred by the intelligence agencies in “crime reports” to the Justice Department, but that only 24 had been investigated by the FBI, and no leaker had yet been prosecuted in those investigations.

Blair told The Times that he and Attorney General Eric H. Holder Jr. then coordinated a more aggressive approach aimed at producing speedy prosecutions.
En het was Holder, door Obama benoemd, die de opdracht gaf en dit daarna ontkende:
quote:
Days prior on May 15, 2013, Attorney General Holder had testified under oath in front of the House Judiciary Committee that he had recused himself from the leak investigations to avoid any appearance of a conflict of interest. Holder said his Deputy Attorney General, James M. Cole, was in charge of the AP investigation and would have ordered the subpoenas.[16] When questioning turned to the possibility of journalists being charged under the Espionage Act for reporting classified material, Holder stated: "With regard to the potential prosecution of the press for the disclosure of material, that is not something that I've ever been involved in, heard of or would think would be a wise policy."[17]

On May 23, 2013, NBC confirmed with the Justice Department that Holder had personally signed off on the Rosen case.
https://en.wikipedia.org/(...)gations_of_reporters
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 5 maart 2017 @ 00:11:41 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169295650
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hm alles wijst erop ;(
I know... Maar dat is toch beyond bizar?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 maart 2017 @ 00:14:55 #94
323401 Kijkertje
met filter
pi_169295705
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

I know... Maar dat is toch beyond bizar?
Wat bizar is, is dat mensen in grote getale op zo'n figuur stemmen 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 5 maart 2017 @ 00:16:05 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169295726
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat bizar is, is dat mensen in grote getale op zo'n figuur stemmen 8)7
Yups. Agreed.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169295739
Misschien is het me ontgaan, maar het viel me niet op in 2016 dat Trump america great wilt maken door flink de defensieuitgaven te verhogen en persé het grootste kernwapenarsenaal van de wereld wil hebben.

Als de europese landen meer uitgeven voor defensie en Trump nog meer het defensiebudget opkrikt dan blijft er toch een verschil in navo-bijdrages.
Dat schiet niet op zo met gelijktrekken in % van de uitgaves van alle landen
pi_169295769
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo oerdom kun je toch niet zijn he? Gewoon alles slikken wat men je voor houdt en je welgevallig is...
Nou ja, als je 12 bent kan het nog..
Tja, beetje zoals men constant Trump aan Rusland probeert te koppelen. 0,0 bewijs voor, maar men slikt het als zoete koek, want de media beweert anonieme bronnen te hebben. _O-

Obama is overigens wel goed bezig met van zijn voetstuk te vallen, mocht ook maar een fractie waar zijn. 8 schandaal vrije jaren mijn reet.
pi_169295858
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tja, beetje zoals men constant Trump aan Rusland probeert te koppelen. 0,0 bewijs voor, maar men slikt het als zoete koek, want de media beweert anonieme bronnen te hebben. _O-

Obama is overigens wel goed bezig met van zijn voetstuk te vallen, mocht ook maar een fractie waar zijn. 8 schandaal vrije jaren mijn reet.
Obama had al meerdere schandalen. Het hele NSA/Snowden verhaal onder zijn watch. De Russische hacks waar hij niets tegen deed. Eric Holder en Fast & Furious (wapens geven aan Mexicaanse kartels om ze op te sporen en dan de wapens kwijt raken) en langer in oorlog (8 jaar) dan iedere andere zittende president. De hot-mic deal met Medvedev, Drone killing van een US citizen etc.

De pers was echter altijd weinig kritisch over zijn beleid net als de politici in Europa. Hij was immers een beetje een celebrity president.
  zondag 5 maart 2017 @ 00:23:13 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169295877
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tja, beetje zoals men constant Trump aan Rusland probeert te koppelen. 0,0 bewijs voor, maar men slikt het als zoete koek, want de media beweert anonieme bronnen te hebben. _O-

Obama is overigens wel goed bezig met van zijn voetstuk te vallen, mocht ook maar een fractie waar zijn. 8 schandaal vrije jaren mijn reet.
Laatste x dat ik op je reageer. Maar je bent echt 8)7 in het objectief beoordelen van eea.
Daar laat ik het verder maar bij. Aangehaalde post van je zegt genoeg. Heeft geen verdere duiding nodig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169295922
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien is het me ontgaan, maar het viel me niet op in 2016 dat Trump america great wilt maken door flink de defensieuitgaven te verhogen en persé het grootste kernwapenarsenaal van de wereld wil hebben.

Als de europese landen meer uitgeven voor defensie en Trump nog meer het defensiebudget opkrikt dan blijft er toch een verschil in navo-bijdrages.
Dat schiet niet op zo met gelijktrekken in % van de uitgaves van alle landen
Het gigantisch opkrikken van de defensie-uitgaven was wel onderdeel van zijn campagne.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')