abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:16:05 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169292814
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:06 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Tweets nav een aluhoedjessite...

Ik zie hem er wel voor aan hoor...
Tweets nav aluhoedjessite is zeker des Trumps. Maar daar had ik het niet over...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:19:42 #52
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_169292920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:29 schreef Ulx het volgende:
Ook interessant: Het middel dat Trump gebruikt tegen zijn kaalheid heeft bijwerkingen. Je raakt er impotent door. Niet meer klaarkomen. Een slap wurmpje tussen de benen. Etc. Zou dit een reden kunnen zijn van zijn labiele gedrag? Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is om de machtigste man op aarde te zijn, en hem dan niet meer omhoog te krijgen.

http://www.msn.com/en-us/(...)hair-loss/ar-AAmB90S

En zijn vrouw bleef in NYC. Wat een toeval.
Vorig jaar was er nogal wat discussie op WP:MED (WikiProject Medicine) over die bijwerkingen van finasteride. De conclusie was toen dat er, volgens de wikipedia regels, niets aan de hand was. Ik vond de gebruikte Cochraine review van ondermaatse kwaliteit (de summary sprak over "rare side-effects", volgens de gebruikelijke medische definities had dat "common" of "very common" moeten zijn), maar kreeg de reactie: "we don't peer review sources"...
Anderzijds betrof die studie gebruik van finasteride voor "benign prostatic hyperplasia", de dosis gebruikt tegen kaalheid ligt lager, en de cijfers verschilden weinig met de placebo groep. Probleem was trouwens vooral verminderd libido, wat niet hetzelfde is als impotentie.
are we infinite or am I alone
pi_169293044
Sowieso is dergelijk vaag gespeculeer weinig steekhoudend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169293046
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:19 schreef crystal_meth het volgende:
Probleem was trouwens vooral verminderd libido, wat niet hetzelfde is als impotentie.
In dat geval is het helemaal raar dat Melania niet in het Witte Huis woont.
pi_169293074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef Monolith het volgende:
Sowieso is dergelijk vaag gespeculeer weinig steekhoudend.
Heb je het nou over de tweets van Trump?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:28:26 #56
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_169293184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

In dat geval is het helemaal raar dat Melania niet in het Witte Huis woont.
De man is 70 jaar oud, denk dat die finasteride weinig verschil maakt...
are we infinite or am I alone
pi_169293221
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Heb je het nou over de tweets van Trump?
Die zijn net zo onzinnig als jouw post inderdaad. Dit is POL, niet ONZ.
pi_169293323
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die zijn net zo onzinnig als jouw post inderdaad. Dit is POL, niet ONZ.
Ik haal die info gewoon van de Mainstream Media hoor. Bezwaar?
pi_169293397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik haal die info gewoon van de Mainstream Media hoor. Bezwaar?
Het bezwaar is natuurlijk uit flinterdun bewijs over mogelijke bijwerkingen van een middel harde conclusies trekken over wat het effect op een individuele gebruiker zou zijn. Slaat als een lul op een drumstel.
Ik snap dat het voor sommige mensen lastig is om niet in hetzelfde infantiele gedrag als Trump te vervallen, maar ik ben prima in staat om daar boven te staan.
pi_169293475
https://twitter.com/davidmackau/status/838082644558626817

Trump heeft ook nooit een enkel bewijs kunnen overleggen voor verkiezingsfraude
Dit zal ook wel zoiets zijn.
Om de aandacht af te leiden van ruslandonderzoek. Zichzelf als slachtoffer te profileren
pi_169293544
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169293614
Maar Trump moet vooral doorgaan met zijn vijanden framen en andere onzin
Hoe meer ... hoe meer de impeachment naderbij komt.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:44:44 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169293636
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:38 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/davidmackau/status/838082644558626817

Trump heeft ook nooit een enkel bewijs kunnen overleggen voor verkiezingsfraude
Dit zal ook wel zoiets zijn.
Om de aandacht af te leiden van ruslandonderzoek. Zichzelf als slachtoffer te profileren

Ik vind dat wel aannemelijk. Echter vind ik het dan weer niet slim van hem (en van die ander, naam ff kwijt) om er serieus op in te gaan..
pi_169293642
Ik kan het ook prima, maar waarom zou je dat blijven doen bij iemand die de grootste politieke Rickroll ooit heeft uitgevoerd en nu hij gigantisch door de mand valt continu dezelfde afleidingsmanoevre uit bljft voeren? Ik ben er totaal niet tegen hem elke debiele aantijging die men kan verzinnen op twitter te laten gooien.
Trump is een pestkop. Het soort figuur dat op schoolpleintjes de zwakste leerling wist te vinden en die dan een doodschop verkocht. Je moet niet boven dat soort figuren gaan staan. Je moet ze veel harder aanpakken. Op alles. Dat soort gedrag moet je uit mensen slaan.

http://www.politico.com/s(...)ypos-spelling-235654
pi_169293743
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef Bluesdude het volgende:
Maar Trump moet vooral doorgaan met zijn vijanden framen en andere onzin
Hoe meer ... hoe meer de impeachment naderbij komt.
Natuurlijk, het is wat Trump altijd doet als hij onder vuur ligt. Wild op zich heen slaan met ongefundeerde beschuldigingen en tirades. Vrij doorzichtig. Hij schijnt ook niet echt blij te zijn geweest met de terugtrekking van Sessions:
http://www.politico.com/s(...)robe-235684?cmpid=sf
pi_169293781
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is wat Trump altijd doet als hij onder vuur ligt. Wild op zich heen slaan met ongefundeerde beschuldigingen en tirades. Vrij doorzichtig. Hij schijnt ook niet echt blij te zijn geweest met de terugtrekking van Sessions:
Hij kan er maar beter aan wennen. Dacht die idioot nou echt dat iedereen hem op handen zou dragen?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:02:55 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169294107
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat geeft alleen maar weer aan dat hij het politieke spel niet snapt. Sessions heeft juist het absoluut minimale gedaan in de hoop dat daar genoegen mee genomen wordt. Geen gebaar maken was veel erger geweest.Trump lijkt serieus te vinden dat hij en zijn regering maar moeten kunnen doen wat ze willen. Alsof er een dictatorschap gewonnen is bij de verkiezingen.. Alsof hem de absolute macht overhandigd is, en alle kritiek en tegenspraak daarmee ook verboden verklaard zijn.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:10:15 #68
192592 SureD1
------------------------------
pi_169294290
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tweets nav aluhoedjessite is zeker des Trumps. Maar daar had ik het niet over...
Ik had het ook over het verwachten van een antwoord van de vorige regering, maar dat heeft hij gehad inmiddels...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 4 maart 2017 @ 23:10:23 #69
426493 crew  PippenScottie
pi_169294293
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dacht die idioot nou echt dat iedereen hem op handen zou dragen?
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Narcissists wil be narcissists.
My friends all drive horses
pi_169294307
Begrijp ik het nou goed dat er over dit soort beslissingen (het terugtrekken van Sessions uit het onderzoek) geen overleg heeft plaatsgevonden tussen Trump en Sessions? Is dat normaal?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:12:41 #71
192592 SureD1
pi_169294362
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij kan er maar beter aan wennen. Dacht die idioot nou echt dat iedereen hem op handen zou dragen?
Ik denk dat Monolith bedoelt dat hij het inzet als rookgordijn. Of dat hij wel echt zo is maar dat de mensen achter de schermen hem inzetten als rookgordijn. Iedereen -inclusief wij- gaat vrolijk los op een paar idiote tweets, maar wat gebeurt er achter de schermen, afgezien van het kalt stellen van de EPA bijvoorbeeld?
pi_169294432
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:10 schreef Kijkertje het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat er over dit soort beslissingen (het terugtrekken van Sessions uit het onderzoek) geen overleg heeft plaatsgevonden tussen Trump en Sessions? Is dat normaal?
Dat lijkt me normaal. ALs Sessions zou zeggen dat hij besloot in overleg met Trump dat te doen gaat men helemaal lastige vragen stellen.
pi_169294498
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik denk dat Monolith bedoelt dat hij het inzet als rookgordijn. Of dat hij wel echt zo is maar dat de mensen achter de schermen hem inzetten als rookgordijn. Iedereen -inclusief wij- gaat vrolijk los op een paar idiote tweets, maar wat gebeurt er achter de schermen, afgezien van het kalt stellen van de EPA bijvoorbeeld?
Het truukje wordt snel afgezaagd op deze manier. Dat de rest probeert alles wat sinds Roosevelt is opgebouwd af te breken om Big Oil en Wall Street te plezieren is een ander verhaal.

Maar het valt of staat met discipline in de GOP. Als meerdere republikeinse senatoren Trump's gedrag zat worden heeft hij een probleem.
pi_169294593
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Precies, het is zijn standaard modus operandi. Als hij onder vuur ligt dan slaat hij wild om zich heen in de hoop dat het de aandacht afleidt van de oorspronkelijke issues. Dat werkt wellicht aardig in een verkiezing, maar niet wanneer je president bent. De kwestie omtrent Sessions en het onderzoek waaruit hij zich bij voorbaat heeft teruggetrokken gaat gewoon door.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:23:29 #75
192592 SureD1
pi_169294627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het truukje wordt snel afgezaagd op deze manier. Dat de rest probeert alles wat sinds Roosevelt is opgebouwd af te breken om Big Oil en Wall Street te plezieren is een ander verhaal.

Maar het valt of staat met discipline in de GOP. Als meerdere republikeinse senatoren Trump's gedrag zat worden heeft hij een probleem.
Eens, maar de GOP niet, met Pence achter de hand. Trump is gereedschap. De botte bijl die wellicht geen vier jaar mee gaat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')