Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
SPOILER: NEGERSEXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 01-03-2017 00:02:45 ]graag op anoniem
Het was een vooraf bedacht, geregisseerd opzetje om Roos te beschadigen. Anders monteer je zo'n filmpje niet. Pauw gaf zelf aan dat het speciaal gemonteerd was. Ik heb geen filmpje met missers van Pechtold gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel, maar een eerlijke kans heeft hij niet gekregen.
ik mocht doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:49 schreef KingRoland het volgende:
[tweet="831825641137909761","17022916","pauwnl","http://pbs.twimg.com/profile_images/50203
Helemaal eens met jouquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een vooraf bedacht, geregisseerd opzetje om Roos te beschadigen. Anders monteer je zo'n filmpje niet. Pauw gaf zelf aan dat het speciaal gemonteerd was. Ik heb geen filmpje met missers van Pechtold gezien.
Tuurlijk. En terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:
Gaat Roos straks los op Twitter over de inhumane behandeling die hij vandaag heeft gehad?
scherpquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een vooraf bedacht, geregisseerd opzetje om Roos te beschadigen. Anders monteer je zo'n filmpje niet. Pauw gaf zelf aan dat het speciaal gemonteerd was. Ik heb geen filmpje met missers van Pechtold gezien.
"het voelde als waterboarden"quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:
Gaat Roos straks los op Twitter over de inhumane behandeling die hij vandaag heeft gehad?
Op het moment dat iemand overhemden aantrekt (en op maat gemaakt kan betalen) die vragen om manchetknopen is dat solliciteren als sales. Die gaan het niet opnemen voor de noodruftige lower-class mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
Pechtold is ook nog eens leuk met kinderen. Hij spaart manchetknopen. Wát een vent.
En terecht. Die lul verdiend dat!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Politiek is theater. Wij zijn slechts publiek.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is een aperte LEUGEN van Pechtold. Laast op NPO Politiek ontmaskerd door een fotograaf die erin was getuind. Was een vooropgezet plan dat de PVV en D66 elkaar in de straten zouden tegenkomen.
Pechtold is ook niet zo extreem hatelijk naar anderen toe (om maar te scoren).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Minachting van de kijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Politiek is theater. Wij zijn slechts publiek.
Verdient!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:52 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En terecht. Die lul verdiend dat!
Pechtold wil altijd scoren, zo geniepig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Pechtold is ook niet zo extreem hatelijk naar anderen toe (om maar te scoren).
Terwijl die man ergens wel een fijne uitstraling heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pechtold wil altijd scoren, zo geniepig.
Het is geen filmpje met missers. Alles wat uitgezonden is, is gewoon goedgekeurd door Roos.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een mislukte kloon van Obama en Trudeau.quote:
Rutte ook trouwens (niet van die manchetknopen).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
Pechtold is ook nog eens leuk met kinderen. Hij spaart manchetknopen. Wát een vent.
Diep van binnen misschienquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl die man ergens wel een fijne uitstraling heeft.
meer een Jortjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een mislukte kloon van Obama en Trudeau.
Baudet voor anti-eu en immigratiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel nog Baudet of Hiddema?
Ben je een corpsbal? Dan zou ik voor Baudet gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Moet jij hier om lachen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ben je ook altijd zo lekker vrolijk op verjaardagsfeestjes?
Beide baasquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Baudet voor anti-eu en immigratie
Hiddema voor de rest
Laten we het hopen, dat zou een zegen zijn voor het land.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Buma-1.... echt, ik zie het wel gebeuren.
hiddegod.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
die copycat van een jesse.
Alhoewel
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Buma-1.... echt, ik zie het wel gebeuren.
quote:
Iets met knop en tv.quote:
quote:
Hij had gewoon de tegenaanval moeten openen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:55 schreef Vallon het volgende:
Ieder geval is het wel duidelijk dat Jan Roos (als Pietje Bel) onvoldoende klaar/gereed/geschikt is om aanvallen te kunnen pareren.
moet je ook niet doen zo voor de verkiezingenquote:
Slaaplekker 422quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zie je zijn superchin niet.
Dat was eventjes een uur genieten inderdaad.quote:
Is er iemand die Almelo serieus neemt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Nintex het volgende:
Een uitzending met publiek uit Almelo. De enige vraag over Almelo negeren en geen Herman Finkers.
NPO
Al gezien. Ik woon niet in Turkije.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/28-02-2017/VPWON_1267594
ALLEMAAL EVEN NIEUWSUUR TERUGKIJKEN
Okay dat heb ik nog niet gezien eens even kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
De potentiële VNL-kiezer en ook veel andere tv-kijkers prikken echt wel heen door deze vooropgezette aanval op Roos.quote:
Onlogisch is soms een beetje gay iddquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slaap lekker, Doublepain.
Ik doe ook de groetjes namens Onlogisch. Die mist je heel erg.
Poot.
WAAROM>?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Pakt de Twitter van Jan Roos er alvast bij.
hij heeft mij geblokt om een gifjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Pakt de Twitter van Jan Roos er alvast bij.
Ja idd, gewoon keihard de directe aanval opzoeken. Desnoods rechtstreeks op de vrouw/man (wat je vooraf heel erg goed per persoon kan instu(de)ren). Jammer, kans gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had gewoon de tegenaanval moeten openen.
Dat dit vooropgezet is. Rechts altijd een andere benadering krijgt. En Jinek en Pauw ook alleen maar Trumpbash-filmpjes uitzenden.
Zoals Trump deed tegen Rubio en Cruz.
Hahahaha, Pauwgod. Dis gun b gudquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Ik zal je advies opvolgen; ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
Ik door chris froomequote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
De potentiële VNL-kiezer en ook veel andere tv-kijkers prikken echt wel heen door deze vooropgezette aanval op Roos.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Wie heeft Pauw bereid gevonden onder de tafel hem te laten pijpen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Welke oorlog?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.
Topshot. Pauw is back in town and the bitch too.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
"Ja jongens, die gaat vanavond mee naar mijn woonboot."quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Dit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.
Almelo was maar bijzaak. Opvallend is ook dat een goed geïntegreerde christelijke vrouw wordt opgevoerd; alsof dat is waar de integratie- /immigratie-discussie in Nederland om draait...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Nintex het volgende:
Een uitzending met publiek uit Almelo. De enige vraag over Almelo negeren en geen Herman Finkers.
NPO
Niet zo raar met de hyena's van de vara.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:55 schreef Vallon het volgende:
Ieder geval is het wel duidelijk dat Jan Roos (als Pietje Bel) onvoldoende klaar/gereed/geschikt is om aanvallen te kunnen pareren.
RTL Late Night gaat straks gewoon van de buis als Pauw en Jinek na de verkiezingen gewoon doorgaan met popie jopie mensen fileren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van dit programma.
Sorry jongens.
Tan kan wel sluitenquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van dit programma.
Sorry jongens.
Kan niet wachten wanneer Kuzu langskomtquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
RTL Late Night gaat straks gewoon van de buis als Pauw en Jinek na de verkiezingen gewoon doorgaan met popie jopie mensen fileren.
Eigen parochie die nu huilie huilie doet. Maar wel weer allemaal smullen als zo'n linkse rakker door Powned woedt aangepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Heufd het volgende:
Vreemd sentiment dat ik in dit topic voorbij zie komen: dat de ontmaskering van Jan Roos sympathie voor hem opwekt.
Jinek us echt een goudmijntjequote:Op woensdag 1 maart 2017 00:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
RTL Late Night gaat straks gewoon van de buis als Pauw en Jinek na de verkiezingen gewoon doorgaan met popie jopie mensen fileren.
Deze mag wel in de OP.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Die blik van Pauw is ook priceless...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Ik vond Jan Roos het goed doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:04 schreef Arcee het volgende:
Oei, Jan Roos werd even gefileerd. Tsja, als je dan geen weerwoord hebt is dat wel je eigen schuld.
Ik vind die Jaïr Ferwerda wel goed, trouwens.
Iedereen dansend op de koffiekar als Kuzu wordt aangepakt, genot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:05 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Eigen parochie die nu huilie huilie doet. Maar wel weer allemaal smullen als zo'n linkse rakker door Powned woedt aangepakt.
Dit land bestaat uit figuren die allemaal slachtoffer zijn als het ze zelf betreft
Linkquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Fylax het volgende:
Mijn tweet wordt lekker geretweet en gelikte
12 retweetsquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Fylax het volgende:
Mijn tweet wordt lekker geretweet en gelikte
Het opzetje was perfect voor Pechtold. Die kon het met een paar wijze, presidentiële woorden mooi afmaken. Kamerlid Kees Verhoeven heeft op Twitter al trots een filmpje gedeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Jan Roos kwam op mij een beetje over als Gijp bij DWDD: het is bij de NPO een ons kent ons wereldje, iedereen is tegen je, er worden filmpjes ingestart op een punt over je te maken, aan de andere kant van de tafel zit een gladjanus die nog even wil scoren, op een gegeven moment krijg je dan een klein inzinkinkje.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:
Helemaal niet vreemd, het is hier toch immers een recht bolwerk?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Heufd het volgende:
Vreemd sentiment dat ik in dit topic voorbij zie komen: dat de ontmaskering van Jan Roos sympathie voor hem opwekt.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind Roos ook geen slachtoffer, maar als je Roos aanpakt met confronterende filmpjes, dan moet je dat met Pechtold ook doen. Had hem het filmpje laten zien waarin Verhoeven zegt dat D66 de uitslag van het Oekraïne-referendum zal respecteren. Dat gebeurt dan weer niet. En daarom is dit partijdig en vooringenomen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo raar met de hyena's van de vara.
Roosje moest even teruggepakt worden voor zijn jarenlange rechtseballenpraat bij het pownews natuurlijk.
Beetje doorzichtig allemaal. Je kan dit moeilijk Roos kwalijk nemen. Eerder de vara die zijn extreme partijdigheid weer laat blijken.
Je hebt wel gelijk maar in het geval van Jan Roos is het ook wel een beetje terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Jan Roos kwam op mij een beetje over als Gijp bij DWDD: het is bij de NPO een ons kent ons wereldje, iedereen is tegen je, er worden filmpjes ingestart op een punt over je te maken, aan de andere kant van de tafel zit een gladjanus die nog even wil scoren, op een gegeven moment krijg je dan een klein inzinkinkje.
Klopt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:10 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk nog een keer 1 miljoen.
Ik hoorde dat Tan alleen wint als het tijd is voor The Voice AIDS
Ja man. Fok! is de voorpost van stormfront.. Of zoiets.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:08 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het is hier toch immers een recht bolwerk?
Dat weet je toch als je de politieke theater betreed?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef DrDentz het volgende:
We moeten dus eerst iemand vinden die in het verleden nooit een grapje heeft gemaakt over vrouwen of homo's, en hem of haar het probleem van de mislukte integratie / potenrammers aan laten kaarten. Anders maakt de NPO een filmpje over je in plaats van in te gaan op je argumenten en ben je af.
Precies.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen dansend op de koffiekar als Kuzu wordt aangepakt, genot.
Dat hij in Pownews een rol speelde is dan ook onzin. Dus wees daar dan gewoon straight over.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Normen en waarden ja
Een grapje mag, maar Jan Roos heeft continu opmerkingen gemaakt over vrouwen en homo's waarvan je nu, terecht, mag stellen of dat normen en waarden zijn die in Nederland thuishoren. Als dat gewoon zijn opvatting is over de normen en waarden in Nederland dan moet hij dat zeggen en bepaalt de kiezer of zij daar mee eens zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef DrDentz het volgende:
We moeten dus eerst iemand vinden die in het verleden nooit een grapje heeft gemaakt over vrouwen of homo's, en hem of haar het probleem van de mislukte integratie / potenrammers aan laten kaarten. Anders maakt de NPO een filmpje over je in plaats van in te gaan op je argumenten en ben je af.
twitter:JasperAalbers twitterde op woensdag 01-03-2017 om 00:11:35Het omslagpunt vanavond bij #Jinek (en die andere), was toen Jan #Roos voor iedereen aan tafel plots een jij werd, in plaats van een u. reageer retweet
twitter:JasperAalbers twitterde op maandag 27-02-2017 om 20:52:18Wat een mooie avond. #lego #starwars #ywingfighter https://t.co/1wQI1HTrqc reageer retweet
Thierry Baudet en Theo Hiddemaquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen op fok maakt zulke grappen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een grapje mag, maar Jan Roos heeft continu opmerkingen gemaakt over vrouwen en homo's waarvan je nu, terecht, mag stellen of dat normen en waarden zijn die in Nederland thuishoren
Het toont aan dat Jan Roos geen fuck geeft om homo's en vrouwen, en het alleen gebruikt zodat hij een stok heeft om op de Islam te slaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Dat is onwaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef Heufd het volgende:
[..]
Het toont aan dat Jan Roos geen fuck geeft om homo's en vrouwen, en het alleen gebruikt zodat hij een stok heeft om op de Islam te slaan.
Vind ik wel. Scherpe opmerkingen horen in Nederland thuis, geweld niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een grapje mag, maar Jan Roos heeft continu opmerkingen gemaakt over vrouwen en homo's waarvan je nu, terecht, mag stellen of dat normen en waarden zijn die in Nederland thuishoren. Als dat gewoon zijn opvatting is over de normen en waarden in Nederland dan moet hij dat zeggen en bepaalt de kiezer of zij daar mee eens zijn.
Dat zijn imo geen normale waarden voor een politicus, nee. Tja.. Het is lastig. Het leek inderdaad op een poging tot karaktermoord, maar gezien het verleden van Jan-Roosquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Normen en waarden ja
Laten we eerlijk zijn ouwe reus. Jan Roos heeft zich structureel misdragen op Twitter. Daar wordt je op den duur op af gerekend als je de politiek ingaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Voor Hiddema heb ik sympathie. Baudet zal best een aardige kerel zijn, maar is ook een enorme corpsbal.quote:
Een voordeel is dat de meesten hier een masker op hebben. Als je zulke opmerkingen hebt gemaakt en dan politieke arena in gaat dan weet je dat dat tegen je wordt gebruikt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iedereen op fok maakt zulke grappen.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef Nintex het volgende:
Qua partijdigheid viel het reuze mee. Tuurlijk, het was een opzetje, maar hij was heel doorzichtig. Roos ging gelijk in huilie huilie stand. Hij is totaal niet geschikt voor de politiek wel als kritische journalist of columnist. Een partij die achtereenvolgens Moskovitz en Jan Roos als lijsttrekkers kiest heeft wel een behoorlijke bad judgment.
Dat. Maar dat doen ze niet natuurlijk. Is zielig voor arrogander peggold. Met zn knoopjes.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Roos ook geen slachtoffer, maar als je Roos aanpakt met confronterende filmpjes, dan moet je dat met Pechtold ook doen. Had hem het filmpje laten zien waarin Verhoeven zegt dat D66 de uitslag van het Oekraïne-referendum zal respecteren. Dat gebeurt dan weer niet. En daarom is dit partijdig en vooringenomen.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat. Maar dat doen ze niet natuurlijk. Is zielig voor arrogander peggold. Met zn knoopjes.
Als er een paar hypocriet zijn vanavond, zijn het de vara en d66. Lekker makkelijk maken voor de leugenaar pechtold over de 'kleine' rug van vnl.
Laf. Heel erg laf.
Krijgen we over 10/20 jaar: alle politici van dan worden geconfronteerd met hun schaamteloze opmerkingen op fora in hun puberjaren. Dan zijn we allemaal af.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een voordeel is dat de meesten hier een masker op hebben. Als je zulke opmerkingen hebt gemaakt en dan politieke arena in gaat dan weet je dat dat tegen je wordt gebruikt.
Dat deed hij ook wel. Door echt geen weerwoord te hebben. Hij was echt slecht in zijn reacties. Had ik niet verwacht van hem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:10 schreef luxerobots het volgende:
Dit soort aanvallen op Roos hebben sowieso weinig zin.
Een politicus verliest pas stemmen als hij zelf domme dingen doet. Dit soort aanvallen verhogen de sympathie alleen maar.
Het gaat natuurlijk niet om zijn uiterlijk. Maar om zijn politieke ideologie en standpunten. Kan ook nog eens goed debatteren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor Hiddema heb ik sympathie. Baudet zal best een aardige kerel zijn, maar is ook een enorme corpsbal.
Nou, als ik zie wat hij allemaal op twitter plempt en wat voor dingen hij deed bij Powned (ja zelfs als journalist kan je je normen en waarden aangeven) dan vind ik hem niet geschikt om Nederland te vertegenwoordigenquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Scherpe opmerkingen horen in Nederland thuis, geweld niet.
Ja. Want Roos maakte dergelijke uitspraken tijdens zijn puberjaren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Krijgen we over 10/20 jaar: alle politici van dan worden geconfronteerd met hun schaamteloze opmerkingen op fora in hun puberjaren. Dan zijn we allemaal af.
Wellicht, het is dan wellicht ook makkelijker te verdedigen met dat zei ik 20 jaar geleden. Jan Roos zei/deed dat allemaal in afgelopen jaren. Dan mag je daar best vraagtekens bij zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Krijgen we over 10/20 jaar: alle politici van dan worden geconfronteerd met hun schaamteloze opmerkingen op fora in hun puberjaren. Dan zijn we allemaal af.
Gossie, argumenten op en kom je maar met een huillachje?quote:
Ik vond het wel meevallen, eigenlijk. Hij bleef er heel stoïcijns en rustig onder. Krol ontplofte bij DWDD zowat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:16 schreef Nintex het volgende:
Het meest genante voor Jan. Hij ging harder af dan Henk Krol.
Maar even helemaal los van zijn persoon: de punten die hij maakte waren valide klachten, maar daar wordt dan niet op ingegaan omdat het poppetje gebasht moet worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, als ik zie wat hij allemaal op twitter plempt en wat voor dingen hij deed bij Powned (ja zelfs als journalist kan je je normen en waarden aangeven) dan vind ik hem niet geschikt om Nederland te vertegenwoordigen
Jij verdient geen argumenten. Enkel een emoticon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, argumenten op en kom je maar met een huillachje?
Volgens mij weet je niets meer.
Dat dus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef Nintex het volgende:
Qua partijdigheid viel het reuze mee. Tuurlijk, het was een opzetje, maar hij was heel doorzichtig. Roos ging gelijk in huilie huilie stand. Hij is totaal niet geschikt voor de politiek wel als kritische journalist of columnist. Een partij die achtereenvolgens Moskovitz en Jan Roos als lijsttrekkers kiest heeft wel een behoorlijke bad judgment.
Mag ik even een Godwinnetje maken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:19 schreef Fylax het volgende:
Vraag maar even aan de homoseksuele regiocoördinatoren van VNL of Jan Roos niet het beste met hen voorheeft.
De profeet van de avondquote:
Dat is privé, van Jan Roos is werk. Niet te vergelijken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:19 schreef luxerobots het volgende:
Pechtold over dat het onfatsoenlijk is om het over het liefdesleven van Rutte te hebben.
Vandaag nog in de serieuze media.
http://www.ad.nl/show/mar(...)ke-elsinga~a631c2d6/
twitter:VoorNederland twitterde op woensdag 01-03-2017 om 00:10:57Fantastisch: Heel veel nieuwe leden erbij tijdens de uitzending van Pauw en Jinek met @LavieJanRoos! Op naar 15 maart! #StemVNL reageer retweet
Heel veel? 10? 100?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
twitter:VoorNederland twitterde op woensdag 01-03-2017 om 00:10:57Fantastisch: Heel veel nieuwe leden erbij tijdens de uitzending van Pauw en Jinek met @LavieJanRoos! Op naar 15 maart! #StemVNL reageer retweet
Het gaat ook erom of je als persoon geschikt bent om Nederland te vertegenwoordigen. Op dat vlak is Jan Roos volledig door mand gezakt. Je moet wel enig betrouwbaarheid hebben als politicus. Standpunten zijn belangrijk, maar ook wie en wat jij bent en doet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar even helemaal los van zijn persoon: de punten die hij maakte waren valide klachten, maar daar wordt dan niet op ingegaan omdat het poppetje gebasht moet worden.
Tsja, als je graag potenrammers als stemvee wil...quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Ah, nu begin je ook met een ad hominem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Jij verdient geen argumenten. Enkel een emoticon.
Had je dan niet gedacht dat Jan Roos daar beter tegen opgewassen zou zijn. En gewoon zijn politieke standpunten naar voren zou brengen? Ik vond hem echt slappe hap.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat. Maar dat doen ze niet natuurlijk. Is zielig voor arrogander peggold. Met zn knoopjes.
Als er een paar hypocriet zijn vanavond, zijn het de vara en d66. Lekker makkelijk maken voor de leugenaar pechtold over de 'kleine' rug van vnl.
Laf. Heel erg laf.
Goebbelsachtige spin.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Reactie weer verwijderd?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Teveel bijvoeglijke naamwoorden in één zin. Log uit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, nu begin je ook met een ad hominem.
Dit is een discussieforum. Kom met argumenten of log uit. Misplaatst hooghartige nietstoevoegende linkskneusjes zijn er al genoeg hier.
Dus argumenten of mondje dicht.
Slimme mensen die niet in de vieze trucjes van de redactie trappen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Paar leden erbij duizenden stemmen minderquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Ahh, dus als je homoseksuelen kent, kan je niet homo-onvriendelijk zijn?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:19 schreef Fylax het volgende:
Vraag maar even aan de homoseksuele regiocoördinatoren van VNL of Jan Roos niet het beste met hen voorheeft.
Wie gelooft dit echt?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Nee dit is een niveautje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
. Misplaatst hooghartige nietstoevoegende linkskneusjes zijn er al genoeg hier.
Jij gelooft dit? Doorzichtige poging de schade te beperkenquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slimme mensen die niet in de vieze trucjes van de redactie trappen.
Waar Pechtold en Jinek op doelde is dat je niet als fatsoensridder anderen de les kunt lezen als je zelf ook tegen de bestaande order aan schopt. Zijn verdediging: "Ik speelde toen een rol" was gewoon zwak. Hij had beter kunnen zeggen: "Ook dat hoort bij mijn vrijheid van meningsuiting en er is nogal een groot verschil tussen vrouwen belachelijk maken of ze onderwijs ontzeggen"quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:19 schreef luxerobots het volgende:
Pechtold over dat het onfatsoenlijk is om het over het liefdesleven van Rutte te hebben.
Vandaag nog in de serieuze media.
http://www.ad.nl/show/mar(...)ke-elsinga~a631c2d6/
https://twitter.com/cobykol1970/status/836716580578947072quote:@VoorNederland @LavieJanRoos Mooi, zo hoort het, Ze kunnen hem nergens anders op pakken, dan kijken ze terug. WE MOETEN VOORUIT KIJKEN!!!!
En vergeet niet dat hij daarbij zijn werk gewoon uitstekend doet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Stabiel het volgende:
Pauw is een van de weinige echte eindbazen in dit land. Neukt zowat elke vrouw die in zijn programma langskomt, snuift coke als Montana en drinkt wijn onder werktijd.
PauwGod.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:21 schreef Stabiel het volgende:
Pauw is een van de weinige echte eindbazen in dit land. Neukt zowat elke vrouw die in zijn programma langskomt, snuift coke als Montana en drinkt wijn onder werktijd.
PauwGod.
Ik heb Jinek niet van slag gezien eigenlijk, jij wel?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jinek is wel makkelijk van slag te brengen zodra je over haar eigen optreden begint. Duidelijk een gevoelig puntje.
Toen Roos impliceerde dat ze niet objectief was.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb Jinek niet van slag gezien eigenlijk, jij wel?
Ze was madquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kon ze alleen maar zuur kijken in de richting van roos, gemist? De laatste 10 minuten herpakte ze zich weer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had wel iets meer tegengas verwacht. Maar denk dat hij ook gewoon hier niet op voorbereid was.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had je dan niet gedacht dat Jan Roos daar beter tegen opgewassen zou zijn. En gewoon zijn politieke standpunten naar voren zou brengen? Ik vond hem echt slappe hap.
Roos had wel zijn baan opgezegd bij GeenStijl.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:30 schreef skysherrif het volgende:
Als ik zo teruglees beseffen mensen niet dat Roos op 0 zetels stond, niets te verliezen en alles te winnen had vanavond. Deze uitzending gaat meer dan viral, hij zal tevreden zijn.
In tegenstelling tot anderen, vond ik hem wel redelijk koel blijven, natuurlijk is dit in slechte toonaarde gevallen bij een boel anderen, maar die hadden toch nooit op roos gestemd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik had wel iets meer tegengas verwacht. Maar denk dat hij ook gewoon hier niet op voorbereid was.
Politiek leermomentje. Wees voorbereid bij de publieke op laffe aanvallen.
Wederom geen inhoud in je post.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:24 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Teveel bijvoeglijke naamwoorden in één zin. Log uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |