quote:
Iets met knop en tv.quote:
quote:
Hij had gewoon de tegenaanval moeten openen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:55 schreef Vallon het volgende:
Ieder geval is het wel duidelijk dat Jan Roos (als Pietje Bel) onvoldoende klaar/gereed/geschikt is om aanvallen te kunnen pareren.
moet je ook niet doen zo voor de verkiezingenquote:
Slaaplekker 422quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zie je zijn superchin niet.
Dat was eventjes een uur genieten inderdaad.quote:
Is er iemand die Almelo serieus neemt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Nintex het volgende:
Een uitzending met publiek uit Almelo. De enige vraag over Almelo negeren en geen Herman Finkers.
NPO
Al gezien. Ik woon niet in Turkije.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/28-02-2017/VPWON_1267594
ALLEMAAL EVEN NIEUWSUUR TERUGKIJKEN
Okay dat heb ik nog niet gezien eens even kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
De potentiële VNL-kiezer en ook veel andere tv-kijkers prikken echt wel heen door deze vooropgezette aanval op Roos.quote:
Onlogisch is soms een beetje gay iddquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slaap lekker, Doublepain.
Ik doe ook de groetjes namens Onlogisch. Die mist je heel erg.
Poot.
WAAROM>?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Pakt de Twitter van Jan Roos er alvast bij.
hij heeft mij geblokt om een gifjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Pakt de Twitter van Jan Roos er alvast bij.
Ja idd, gewoon keihard de directe aanval opzoeken. Desnoods rechtstreeks op de vrouw/man (wat je vooraf heel erg goed per persoon kan instu(de)ren). Jammer, kans gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had gewoon de tegenaanval moeten openen.
Dat dit vooropgezet is. Rechts altijd een andere benadering krijgt. En Jinek en Pauw ook alleen maar Trumpbash-filmpjes uitzenden.
Zoals Trump deed tegen Rubio en Cruz.
Hahahaha, Pauwgod. Dis gun b gudquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Ik zal je advies opvolgen; ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
Ik door chris froomequote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
De potentiële VNL-kiezer en ook veel andere tv-kijkers prikken echt wel heen door deze vooropgezette aanval op Roos.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Wie heeft Pauw bereid gevonden onder de tafel hem te laten pijpen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Welke oorlog?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.
Topshot. Pauw is back in town and the bitch too.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
"Ja jongens, die gaat vanavond mee naar mijn woonboot."quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Dit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.
Almelo was maar bijzaak. Opvallend is ook dat een goed geïntegreerde christelijke vrouw wordt opgevoerd; alsof dat is waar de integratie- /immigratie-discussie in Nederland om draait...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Nintex het volgende:
Een uitzending met publiek uit Almelo. De enige vraag over Almelo negeren en geen Herman Finkers.
NPO
Niet zo raar met de hyena's van de vara.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:55 schreef Vallon het volgende:
Ieder geval is het wel duidelijk dat Jan Roos (als Pietje Bel) onvoldoende klaar/gereed/geschikt is om aanvallen te kunnen pareren.
RTL Late Night gaat straks gewoon van de buis als Pauw en Jinek na de verkiezingen gewoon doorgaan met popie jopie mensen fileren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van dit programma.
Sorry jongens.
Tan kan wel sluitenquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van dit programma.
Sorry jongens.
Kan niet wachten wanneer Kuzu langskomtquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
RTL Late Night gaat straks gewoon van de buis als Pauw en Jinek na de verkiezingen gewoon doorgaan met popie jopie mensen fileren.
Eigen parochie die nu huilie huilie doet. Maar wel weer allemaal smullen als zo'n linkse rakker door Powned woedt aangepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Heufd het volgende:
Vreemd sentiment dat ik in dit topic voorbij zie komen: dat de ontmaskering van Jan Roos sympathie voor hem opwekt.
Jinek us echt een goudmijntjequote:Op woensdag 1 maart 2017 00:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
RTL Late Night gaat straks gewoon van de buis als Pauw en Jinek na de verkiezingen gewoon doorgaan met popie jopie mensen fileren.
Deze mag wel in de OP.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Die blik van Pauw is ook priceless...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Ik vond Jan Roos het goed doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:04 schreef Arcee het volgende:
Oei, Jan Roos werd even gefileerd. Tsja, als je dan geen weerwoord hebt is dat wel je eigen schuld.
Ik vind die Jaïr Ferwerda wel goed, trouwens.
Iedereen dansend op de koffiekar als Kuzu wordt aangepakt, genot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:05 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Eigen parochie die nu huilie huilie doet. Maar wel weer allemaal smullen als zo'n linkse rakker door Powned woedt aangepakt.
Dit land bestaat uit figuren die allemaal slachtoffer zijn als het ze zelf betreft
Linkquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Fylax het volgende:
Mijn tweet wordt lekker geretweet en gelikte
12 retweetsquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Fylax het volgende:
Mijn tweet wordt lekker geretweet en gelikte
Het opzetje was perfect voor Pechtold. Die kon het met een paar wijze, presidentiële woorden mooi afmaken. Kamerlid Kees Verhoeven heeft op Twitter al trots een filmpje gedeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Jan Roos kwam op mij een beetje over als Gijp bij DWDD: het is bij de NPO een ons kent ons wereldje, iedereen is tegen je, er worden filmpjes ingestart op een punt over je te maken, aan de andere kant van de tafel zit een gladjanus die nog even wil scoren, op een gegeven moment krijg je dan een klein inzinkinkje.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:
Helemaal niet vreemd, het is hier toch immers een recht bolwerk?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Heufd het volgende:
Vreemd sentiment dat ik in dit topic voorbij zie komen: dat de ontmaskering van Jan Roos sympathie voor hem opwekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |