Onlogisch is soms een beetje gay iddquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slaap lekker, Doublepain.
Ik doe ook de groetjes namens Onlogisch. Die mist je heel erg.
Poot.
WAAROM>?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/28-02-2017/VPWON_1267594
ALLEMAAL EVEN NIEUWSUUR TERUGKIJKEN
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Pakt de Twitter van Jan Roos er alvast bij.
hij heeft mij geblokt om een gifjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Pakt de Twitter van Jan Roos er alvast bij.
Ja idd, gewoon keihard de directe aanval opzoeken. Desnoods rechtstreeks op de vrouw/man (wat je vooraf heel erg goed per persoon kan instu(de)ren). Jammer, kans gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had gewoon de tegenaanval moeten openen.
Dat dit vooropgezet is. Rechts altijd een andere benadering krijgt. En Jinek en Pauw ook alleen maar Trumpbash-filmpjes uitzenden.
Zoals Trump deed tegen Rubio en Cruz.
Hahahaha, Pauwgod. Dis gun b gudquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Ik zal je advies opvolgen; ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/28-02-2017/VPWON_1267594
ALLEMAAL EVEN NIEUWSUUR TERUGKIJKEN
Ik door chris froomequote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
De potentiėle VNL-kiezer en ook veel andere tv-kijkers prikken echt wel heen door deze vooropgezette aanval op Roos.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Wie heeft Pauw bereid gevonden onder de tafel hem te laten pijpen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Welke oorlog?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.
Topshot. Pauw is back in town and the bitch too.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
"Ja jongens, die gaat vanavond mee naar mijn woonboot."quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten!
Dit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een uitzending is altijd gescript natuurlijk. Maar Roos is geen slachtoffer, en had zich beter moeten verwoorden. Met zo'n figuur gaan we nooit de oorlog winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |