Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
SPOILER: NEGERSEXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 01-03-2017 00:02:45 ]graag op anoniem
Het was een vooraf bedacht, geregisseerd opzetje om Roos te beschadigen. Anders monteer je zo'n filmpje niet. Pauw gaf zelf aan dat het speciaal gemonteerd was. Ik heb geen filmpje met missers van Pechtold gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel, maar een eerlijke kans heeft hij niet gekregen.
ik mocht doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:49 schreef KingRoland het volgende:
[tweet="831825641137909761","17022916","pauwnl","http://pbs.twimg.com/profile_images/50203
Helemaal eens met jouquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een vooraf bedacht, geregisseerd opzetje om Roos te beschadigen. Anders monteer je zo'n filmpje niet. Pauw gaf zelf aan dat het speciaal gemonteerd was. Ik heb geen filmpje met missers van Pechtold gezien.
Tuurlijk. En terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:
Gaat Roos straks los op Twitter over de inhumane behandeling die hij vandaag heeft gehad?
scherpquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een vooraf bedacht, geregisseerd opzetje om Roos te beschadigen. Anders monteer je zo'n filmpje niet. Pauw gaf zelf aan dat het speciaal gemonteerd was. Ik heb geen filmpje met missers van Pechtold gezien.
"het voelde als waterboarden"quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:
Gaat Roos straks los op Twitter over de inhumane behandeling die hij vandaag heeft gehad?
Op het moment dat iemand overhemden aantrekt (en op maat gemaakt kan betalen) die vragen om manchetknopen is dat solliciteren als sales. Die gaan het niet opnemen voor de noodruftige lower-class mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
Pechtold is ook nog eens leuk met kinderen. Hij spaart manchetknopen. Wát een vent.
En terecht. Die lul verdiend dat!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Politiek is theater. Wij zijn slechts publiek.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is een aperte LEUGEN van Pechtold. Laast op NPO Politiek ontmaskerd door een fotograaf die erin was getuind. Was een vooropgezet plan dat de PVV en D66 elkaar in de straten zouden tegenkomen.
Pechtold is ook niet zo extreem hatelijk naar anderen toe (om maar te scoren).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Minachting van de kijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Politiek is theater. Wij zijn slechts publiek.
Verdient!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:52 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En terecht. Die lul verdiend dat!
Pechtold wil altijd scoren, zo geniepig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Pechtold is ook niet zo extreem hatelijk naar anderen toe (om maar te scoren).
Terwijl die man ergens wel een fijne uitstraling heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pechtold wil altijd scoren, zo geniepig.
Het is geen filmpje met missers. Alles wat uitgezonden is, is gewoon goedgekeurd door Roos.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een mislukte kloon van Obama en Trudeau.quote:
Rutte ook trouwens (niet van die manchetknopen).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
Pechtold is ook nog eens leuk met kinderen. Hij spaart manchetknopen. Wát een vent.
Diep van binnen misschienquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl die man ergens wel een fijne uitstraling heeft.
meer een Jortjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een mislukte kloon van Obama en Trudeau.
Baudet voor anti-eu en immigratiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel nog Baudet of Hiddema?
Ben je een corpsbal? Dan zou ik voor Baudet gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Moet jij hier om lachen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ben je ook altijd zo lekker vrolijk op verjaardagsfeestjes?
Beide baasquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Baudet voor anti-eu en immigratie
Hiddema voor de rest
Laten we het hopen, dat zou een zegen zijn voor het land.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Buma-1.... echt, ik zie het wel gebeuren.
hiddegod.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
die copycat van een jesse.
Alhoewel
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Buma-1.... echt, ik zie het wel gebeuren.
quote:
Iets met knop en tv.quote:
quote:
Hij had gewoon de tegenaanval moeten openen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:55 schreef Vallon het volgende:
Ieder geval is het wel duidelijk dat Jan Roos (als Pietje Bel) onvoldoende klaar/gereed/geschikt is om aanvallen te kunnen pareren.
moet je ook niet doen zo voor de verkiezingenquote:
Slaaplekker 422quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zie je zijn superchin niet.
Dat was eventjes een uur genieten inderdaad.quote:
Is er iemand die Almelo serieus neemt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Nintex het volgende:
Een uitzending met publiek uit Almelo. De enige vraag over Almelo negeren en geen Herman Finkers.
NPO
Al gezien. Ik woon niet in Turkije.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/28-02-2017/VPWON_1267594
ALLEMAAL EVEN NIEUWSUUR TERUGKIJKEN
Okay dat heb ik nog niet gezien eens even kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |