Hij werd op z'n politieke standpunten aangesproken. Er werd 'm gevraagd of hij daar zelf wel aan voldoet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Vallon het volgende:
Heel vuil spel. Spreek Jan Roos aan op z'n politiek standpunten en niet op z'n (best vermakelijke)verleden. Hoe schoolmeester Pechthold nu ineens toegeeft is vooral de jacht op de PVV stemmer. Erg doorzichtig. Ook dame Jinek vind ik heel gemeen inspelen om naar verwachting reacties te verzamelen.
Voor de rest popcorn en zo moet je het maar zien.
Informatiewaarde is laag.
4quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn veel posts hier, welke?
laatste tijd welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mag dan wel een VVD-er zijn, maar zo rechts is Weisglas niet.
Minstens zes anders kom je er niet in.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een echte Europeaan spreekt zijn talen.
Focus op de décolleté van Eva.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:40 schreef Onnoman het volgende:
door fok forum kan ik niet goed opletten op de uitzending.. hou allemaal jullie bekken eens!
Pechtold jaagt niet op de PVV-stemmer. Daarom is deze aanval op Roos ook niet handig. VNL en PVV zijn communicerende vaten. D66 heeft liever dat er een paar zetels naar VNL gaan en dat de PVV klein blijft.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Vallon het volgende:
Heel vuil spel. Spreek Jan Roos aan op z'n politiek standpunten en niet op z'n (best vermakelijke)verleden. Hoe schoolmeester Pechthold nu ineens toegeeft is vooral de jacht op de PVV stemmer. Erg doorzichtig. Ook dame Jinek vind ik heel gemeen inspelen om naar verwachting reacties te verzamelen.
Voor de rest popcorn en zo moet je het maar zien.
Informatiewaarde is laag.
Doen ze ook wel een beetje zelf. Het zijn natuurlijk ook wel een beetje mongolen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
De elite is samen met de NPO wel heel erg hard bezig om nieuwe bewegingen kapot te maken. Eerder deze week 50Plus, net bij Nieuwsuur DENK en nu VNL.
heeft ze niet.. stop maar met kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Focus op de décolleté van Eva.
Die zal binnenkort ook wel kapotgemacht worden door de slinkse VARA.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Doen ze ook wel een beetje zelf. Het zijn natuurlijk ook wel een beetje mongolen natuurlijk.
Ik hoor namelijk niets over Nieuwe Wegen, bijvoorbeeld.
Natuurlijke selectie in optima forma. De zwakkeren worden zo lekker opgeruimd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
De elite is samen met de NPO wel heel erg hard bezig om nieuwe bewegingen kapot te maken. Eerder deze week 50Plus, net bij Nieuwsuur DENK en nu VNL.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die zal binnenkort ook wel kapotgemacht worden door de slinkse VARA.
Dat was een rol..... nu vertegenwoordigd hij een politieke lijn. Jan Roos roept dat natuurlijk op zichzelf af maar het is te makkelijk om iemand op een gespeeld typetje te pakken. Vraag naar de inhoud, waarbij hij gelijk halverwege wordt afgebashed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Niets vuil aan. Zeker niet bij iemand die een en dezelfde rol bij Powned heeft gespeeld.
Dit mag dus niet van Jan Roos, dit past niet binnen de Nederlandse identiteitquote:
Mag anno 2017 natuurlijk nog enkel bij moslims.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:42 schreef marcodej het volgende:
Jaaa, christenen belachelijk maken, jaaa!
Deze christenen maken vooral zichzelf belachelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:42 schreef marcodej het volgende:
Jaaa, christenen belachelijk maken, jaaa!
Jan Roos is een beetje de blanke Sylvana Simons inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Doen ze ook wel een beetje zelf. Het zijn natuurlijk ook wel een beetje mongolen natuurlijk.
Ik hoor namelijk niets over Nieuwe Wegen, bijvoorbeeld.
Mwa weet het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja gezien. Ik denk dat Bontes nog beter is.
Denk is niet zo erg, maar de rest is gewoon echt laf. Gewoon op de man iedere keer en de gevestigde orde laten staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
Je bent zelf elite, junior.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
Denk het niet, die partij is niet zo debiel als VNL en DENKquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die zal binnenkort ook wel kapotgemacht worden door de slinkse VARA.
Dat was geen rol. Dat was Roos. Je verstoppen achter satire is lachwekkend. Wees een man en neem verantwoordelijk voor je acties. Een slimme politicus weet zich hier wel uit te redden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat was een rol..... nu vertegenwoordigd hij een politieke lijn. Jan Ros roetp dat natuurlijk op zichzelf af maarhet is te makkelijk om iemand op een gespeeld typetje te pakken. Vraag naar de inhoud, waabij hij gelijk halverwege wordt gebashed.
Maar is wel een afvallige van de PVDA, dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk het niet, die partij is niet zo debiel als VNL en DENK
Het is z'n babyboom waar hij trots op is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Waarom hangt Pauw steeds om Jinek heen
die andere man was van cuquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Daar gaat het vriendelijke imago van Jezusleeft, dat die vrolijke lijsttrekker had opgebouwd....
De eerste keer dat ik het met je eens ben, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dat was geen rol. Dat was Roos. Je verstoppen achter satire is lachwekkend. Wees een man en neem verantwoordelijk voor je acties. Een slimme politicus weet zich hier wel uit te redden.
quote:
beter was geweest een strippaalquote:
idd, daar hebben ze ons niet voor nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze christenen maken vooral zichzelf belachelijk.
Ja topshow.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef Joezi het volgende:
Ik zit me hier een partijtje na te genieten
Valt mij ook op ja. De kans dat ik alsnog VNL stem is na vanavond eerder groter dan kleiner geworden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
Ik beloof je dat het hier niet bij blijft. Wij schuiven steeds meer naar elkaar toe. Ook ik ben een verkapte Leidenaar immers.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het met je eens ben, gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft een drugslab in zijn achtertuin
9,25quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik twijfel of deze show een 9 of een 9,5 is.
Uierboord was een 10.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef KingRoland het volgende:
We hebben nog even.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Zet je aluminium hoedje af, man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
Als je stemt op Omtzigt, vind ik je een geweldige user. Doen doen doen doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik beloof je dat het hier niet bij blijft. Wij schuiven steeds meer naar elkaar toe. Ook ik ben een verkapte Leidenaar immers.
Ja dat zat onze Mark ook maar zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, bij lange na niet zo rechts als het gros van de VVD, binnen de VVD zit hij flink op de linkerflank.
Ik heb me voorgenomen om nooit op een semi-religieuze partij te stemmen. Het CDA is helaas geen optie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je stemt op Omtzigt, vind ik je een geweldige user. Doen doen doen doen.
Opper, maar je bent het toch wel met mijn eens dat een figuur als JanRoos toch onhandig kan zijn als politicus. Met alle liefde van de wereld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was wel 3x on NPO hard hoor.
Jammerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om nooit op een semi-religieuze partij te stemmen. Het CDA is helaas geen optie.
Vermoed jij ook een complot?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was wel 3x on NPO hard hoor.
Jawel, maar een eerlijke kans heeft hij niet gekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper, maar je bent het toch wel met mijn eens dat een figuur als JanRoos toch onhandig kan zijn als politicus. Met alle liefde van de wereld.
Ik vind Jort altijd een prima gast, ook al ben ik het niet altijd met hem eens. Maar hij verwoord zijn standpunten goed, en is lekker uitgesproken. Prima allemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Amarantha het volgende:
1 van de weinige keren dat ik mij niet erger aan Jort.
had me niks verbaasd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Jan Roos geroast. Geweldige tv. Genieten. Sprakeloos was die. Dacht bijna dat hij ging weglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |