Ik heb me voorgenomen om nooit op een semi-religieuze partij te stemmen. Het CDA is helaas geen optie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je stemt op Omtzigt, vind ik je een geweldige user. Doen doen doen doen.
Opper, maar je bent het toch wel met mijn eens dat een figuur als JanRoos toch onhandig kan zijn als politicus. Met alle liefde van de wereld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was wel 3x on NPO hard hoor.
Jammerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om nooit op een semi-religieuze partij te stemmen. Het CDA is helaas geen optie.
Vermoed jij ook een complot?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was wel 3x on NPO hard hoor.
Jawel, maar een eerlijke kans heeft hij niet gekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper, maar je bent het toch wel met mijn eens dat een figuur als JanRoos toch onhandig kan zijn als politicus. Met alle liefde van de wereld.
Ik vind Jort altijd een prima gast, ook al ben ik het niet altijd met hem eens. Maar hij verwoord zijn standpunten goed, en is lekker uitgesproken. Prima allemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Amarantha het volgende:
1 van de weinige keren dat ik mij niet erger aan Jort.
had me niks verbaasd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Jan Roos geroast. Geweldige tv. Genieten. Sprakeloos was die. Dacht bijna dat hij ging weglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |