quote:
beter was geweest een strippaalquote:
idd, daar hebben ze ons niet voor nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze christenen maken vooral zichzelf belachelijk.
Ja topshow.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef Joezi het volgende:
Ik zit me hier een partijtje na te genieten
Valt mij ook op ja. De kans dat ik alsnog VNL stem is na vanavond eerder groter dan kleiner geworden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
De elite is samen met de NPO wel heel erg hard bezig om nieuwe bewegingen kapot te maken. Eerder deze week 50Plus, net bij Nieuwsuur DENK en nu VNL.
Ik beloof je dat het hier niet bij blijft. Wij schuiven steeds meer naar elkaar toe. Ook ik ben een verkapte Leidenaar immers.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het met je eens ben, gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft een drugslab in zijn achtertuin
9,25quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik twijfel of deze show een 9 of een 9,5 is.
Uierboord was een 10.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef KingRoland het volgende:
We hebben nog even.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Zet je aluminium hoedje af, man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
De elite is samen met de NPO wel heel erg hard bezig om nieuwe bewegingen kapot te maken. Eerder deze week 50Plus, net bij Nieuwsuur DENK en nu VNL.
Als je stemt op Omtzigt, vind ik je een geweldige user. Doen doen doen doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:46 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik beloof je dat het hier niet bij blijft. Wij schuiven steeds meer naar elkaar toe. Ook ik ben een verkapte Leidenaar immers.
Ja dat zat onze Mark ook maar zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, bij lange na niet zo rechts als het gros van de VVD, binnen de VVD zit hij flink op de linkerflank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |