Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
SPOILER: NEGERSEXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Bij Roemer was het wel enigszins onterecht en vals. Roos, zeker door de rol die hij zelf heeft gespeeld bij Powned, moet hier wel op gerekend hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef Elfletterig het volgende: [..] Dat kun je gerust zeggen... - De manier waarop Roemer in 2012 bij DWDD werd aangepakt is er niks bij.
Altijd gezegd dat het Joram moest zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende: [..] Dom om Bontes en Van Klaveren niet als lijsttrekker te nemen.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Fylax het volgende:
Belachelijk hoe ze tegen/over Jan Roos deden.
Omdat ze dan worden gepakt op hun lompe gedrag?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef Nintex het volgende:
En daarom doet Wilders dus niet mee met dat NPO circus.
Snap je het nu dan Roos?
GeenStijl doet niks anders dan Baudet en Roos afkraken. Hun eigen partij is totaal kansloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:29 schreef Zipportal het volgende:
GeenStijl is mad.twitter:Pritt twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:28:39lol, Eva Kutjinek bezorgt VNL zetels reageer retweet
hahahaha net goed, kun je nu weer voor PVV flyerenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Fylax het volgende:
Jan ROos is gewoon een ongemanierde tyfuslul zonder moraal, ethiek, opvoeding en respectquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Fylax het volgende:
Maar wel dagelijks Dumpert en PowNews filmpjes gebruiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Vallon het volgende:
Kinderachtig en zeer flauw hoe Jan Roos op z'n typetjes wordt afgebrand.
De (a))correcte morale TV op z'n hoogtepunt op zoek naar kijkcijfers.
Objectiviteit is sws ver te zoeken met het stel J&P.
Het is meer een spel wie de slimste val uitzet.
Er wordt geen discussie vervoerd. De discussie wordt na een korte stellingname afgekapt, om een persoonlijke aanval op Roos te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef marcodej het volgende:
Wel jammer dat een goede discussie over integratie omdraait naar een aanval op de man.
Roos is degene die niet inhoudelijk de discussie in wilde gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Achterhoker het volgende:
In plaats van inhoudelijk in discussie te gaan gaat men maar zo doen.
Die maken ze monddood, hoewel Pauw weleens de Islam wil bashen, maar het is duidelijk dat Jinek de touwtjes in handen heeft in de relatie...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Maar er mag wel wat meer anti islam praat zijn aan tafel
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Fylax het volgende:
Belachelijk hoe Roos over homo's doet*quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Fylax het volgende:
Hij verweerd zich gewoon niet goed. Hij zou dit best kunnen overleven als hij niet zo slap reageert.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Jan Roos wordt weggezet als iemand die klappen uitdelend door Amsterdam loopt op potenjacht.
Dat wel, lekker met zijn drieën tegen een.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Fylax het volgende:
Je moet verder kijken dan de naam lang is.quote:
Jan Roos slaat inderdaad homo's in elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Belachelijk hoe Roos over homo's doet*
Leer ons de Vara kennen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat wel, lekker met zijn drieën tegen een.
quote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 19:20:27Vanavond te gast bij @pauwnl. Dat wordt vuurwerk. reageer retweet
Hij kreeg de kans nauwelijks. Hij had de westerse waarden nog niet gedefinieerd of ze gingen hem al bashen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roos is degene die niet inhoudelijk de discussie in wilde gaan
je weet je dat zeker het is henk he.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef Windhapper het volgende:
Roos terecht op zijn plek gezet, jammer dat Pechtold zich erin mengde, op deze manier had Henk gister ook kunnen scoren.
Vreten alleen cupcakes daar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oklahoma City zit vol met radioactiviteit
Hij maakt ze wel belachelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jan Roos slaat inderdaad homo's in elkaar.
Hij kreeg ook niet een kans.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij verweerd zich gewoon niet goed. Hij zou dit best kunnen overleven als hij niet zo slap reageert.
Nee dit is een smerige rotstreek. Als ze dit fair hadden willen doen hadden ze ook even een of ander filmpje uit Alex zijn studententijd getoond.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef snellejelle het volgende: [..] Hij kan zich toch verweren? Maar het lukt hem niet. Hij wordt hier, terecht, kritisch bevraagd.
"ja, maar dat was vroeger"quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef marcodej het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 02-11-2014 om 18:55:35@Ambitionz_nl Ik ben cum laude afgestuurd journalist, win waarschijnlijk gouden radioring voor mijn programma, heb een Loohuis, 3 kinderen.. reageer retweet
Onzin. Roos wil anderen vertellen wat dé nederlandse waarden zijn en hoe mensen zich in Nederland moeten gedragen terwijl hij zelf even vrouw- en homo-onvriendelijk is. Dat wordt aangekaart, mét filmpjes. Lijkt mij een redelijk punt, moet je zelf niet doen wat je zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er wordt geen discussie vervoerd. De discussie wordt na een korte stellingname afgekapt, om een persoonlijke aanval op Roos te plaatsen.
Hij had alle tijd om zich hier op voor te bereiden. Ik bedoel, wat maakt het in godsnaam uit dat Jan Roos aan het grappen en grollen is over Mark Rutte in een niet toe doend radioprogramma om 2 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ondanks dat alle ballen op Jan Roos waren had hij zich veel beter moeten verdedigen. Hij is nu echt afgemaakt. Hij was in paniek.
Roos is een cabaretier? Je verstoppen achter satire is zo laf.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Was makkelijk om op een lage manier te scoren voor Pechtold.
Zo zou een cabaretier dus nooit in de politiek kunnen gaan omdat hij in functie als cabaratier over alles en iedereen grappen heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 19:20:27Vanavond te gast bij @pauwnl. Dat wordt vuurwerk. reageer retweet
Problemen met de Europese unie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er nu ook onderwerpen waarover Pechtold denkt: dat benoem ik liever niet, zoals het integratieprobleem in de jaren '90? Toch niet te vertrouwen zo..
Koopzegels?quote:
Trump was in de harde persoonlijke aanval gegaan (zoals hij deed bij Rubio en Cruz).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij verweerd zich gewoon niet goed. Hij zou dit best kunnen overleven als hij niet zo slap reageert.
En "vanaf dag 1" dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan zo onderhand het woord "Europa" niet meer horen uit de mond van Pechtold.
twitter:fransweisglas twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:32:07Zo , die @LavieJanRoos van @VoorNederland wordt terecht door @APechtold kei en keihard aangepakt op zijn enorme hypocrisie #pauwenjinek reageer retweet
Ok.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie niemand op Wilders na Pechtold keihard aanpakken.
Drankorgel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:32:07Zo , die @LavieJanRoos van @VoorNederland wordt terecht door @APechtold kei en keihard aangepakt op zijn enorme hypocrisie #pauwenjinek reageer retweet
In 2027 zegt Pechtold: het probleem met de EU benoemde ik liever niet in het vorige decennium, maar nu ga ik met de kiezer in gesprek!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Problemen met de Europese unie.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Buma wordt premier.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Onnoman het volgende:
Ik denk dat ik toch maar CDA ga stemmen.. anders kan ik mezelf niet meer serieus in de spiegel aankijken.
deed ik sowieso al niet
Land uitzetten, halve moffen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het geen gek idee dat je Duits leert als je bij de grens woont.
Best een goed idee iddquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Jij zag het programma waar hij voor werkte als een serieus opiniërend programma?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Roos is een cabaretier? Je verstoppen achter satire is zo laf.
Een echte Europeaan spreekt zijn talen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
Wat heeft die pechtold met fucking talen?
Hij heeft het inhoudelijk weerlegd, door erop te wijzen dat hij een satirische rol speelde en zichzelf nadrukkelijk geen journalist noemde.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Roos wil anderen vertellen wat dé nederlandse waarden zijn en hoe mensen zich in Nederland moeten gedragen terwijl hij zelf even vrouw- en homo-onvriendelijk is. Dat wordt aangekaart, mét filmpjes. Lijkt mij een redelijk punt, moet je zelf niet doen wat je zegt.
Als hij dat inhoudelijk had weerlegt, was er niks aan de hand geweest. Hij plaatst echter een persoonlijke aanval op Jinek en toen escaleerde het
HiddemaGod lult hem finaal onder tafel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie niemand op Wilders na Pechtold keihard aanpakken.
Ben blij dat er voor Frans ook een plekje is op Twitter.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Niets vuil aan. Zeker niet bij iemand die een en dezelfde rol bij Powned heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Vallon het volgende:
Heel vuil spel. Spreek Jan Roos aan op z'n politiek standpunten en niet op z'n (best vermakelijke)verleden. Hoe schoolmeester Pechthold nu ineens toegeeft is vooral de jacht op de PVV stemmer. Erg doorzichtig. Ook dame Jinek vind ik heel gemeen inspelen om naar verwachting reacties te verzamelen.
Voor de rest popcorn en zo moet je het maar zien.
Informatiewaarde is laag.
Ook nog eens christelijk en Armeensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Heeyyy de NPO heeft een allochtoon gevonden die Nederlands kan! Toppie.
Fransje Weisglasquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Ik vind het zelfs een gek idee dat je geen Duits spreekt terwijl je bijna op de grens woont.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Meer meer meerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook nog eens christelijk en Armeens
Powned heeft weinig programma's maar ze moeten wel aan de voorgeschreven punten voldoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jij zag het programma waar hij voor werkte als een serieus opiniërend programma?
Baudet ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
HiddemaGod lult hem finaal onder tafel.
ik meen het als ik zeg dat hij de beste kandidaat is.. de rest is of onbetrouwbaar, heeft het uiterlijk van een halve pedo, of is een oikofoobquote:
zal hij vanavond een nieuwe hebben?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Nintex het volgende:
Jeroen gaat in de lekkere leun stand. Die kijkt al uit naar zijn woonboot.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een gek idee dat je geen Duits spreekt terwijl je bijna op de grens woont.
Er is ook geen filmpje met fouten / blunders van Roos laten zien toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft het inhoudelijk weerlegd, door erop te wijzen dat hij een satirische rol speelde en zichzelf nadrukkelijk geen journalist noemde.
En ik stel vast dat er geen confronterende filmpjes met fouten / blunders van Pechtold worden getoond, dus is zijn opmerking over een bias terecht.
Zijn ook kut partijenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
De elite is samen met de NPO wel heel erg hard bezig om nieuwe bewegingen kapot te maken. Eerder deze week 50Plus, net bij Nieuwsuur DENK en nu VNL.
Er zijn veel posts hier, welke?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
had je al gereageerd op mijn post op pagina 1
Ik geef Baudet ook een kans. Die is tegen de EU, dus die zal al die nadelen wel even keurig erbij halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
HiddemaGod lult hem finaal onder tafel.
Hij is geprogrammeerd om zijn leuter in vrouwmenschen te steken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Waarom hangt Pauw steeds om Jinek heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |