Meer meer meerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook nog eens christelijk en Armeens
Powned heeft weinig programma's maar ze moeten wel aan de voorgeschreven punten voldoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jij zag het programma waar hij voor werkte als een serieus opiniërend programma?
Baudet ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
HiddemaGod lult hem finaal onder tafel.
ik meen het als ik zeg dat hij de beste kandidaat is.. de rest is of onbetrouwbaar, heeft het uiterlijk van een halve pedo, of is een oikofoobquote:
zal hij vanavond een nieuwe hebben?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Nintex het volgende:
Jeroen gaat in de lekkere leun stand. Die kijkt al uit naar zijn woonboot.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een gek idee dat je geen Duits spreekt terwijl je bijna op de grens woont.
Er is ook geen filmpje met fouten / blunders van Roos laten zien toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft het inhoudelijk weerlegd, door erop te wijzen dat hij een satirische rol speelde en zichzelf nadrukkelijk geen journalist noemde.
En ik stel vast dat er geen confronterende filmpjes met fouten / blunders van Pechtold worden getoond, dus is zijn opmerking over een bias terecht.
Zijn ook kut partijenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
De elite is samen met de NPO wel heel erg hard bezig om nieuwe bewegingen kapot te maken. Eerder deze week 50Plus, net bij Nieuwsuur DENK en nu VNL.
Er zijn veel posts hier, welke?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
had je al gereageerd op mijn post op pagina 1
Ik geef Baudet ook een kans. Die is tegen de EU, dus die zal al die nadelen wel even keurig erbij halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
HiddemaGod lult hem finaal onder tafel.
Hij is geprogrammeerd om zijn leuter in vrouwmenschen te steken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Waarom hangt Pauw steeds om Jinek heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |