Drankorgel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:32:07Zo , die @LavieJanRoos van @VoorNederland wordt terecht door @APechtold kei en keihard aangepakt op zijn enorme hypocrisie #pauwenjinek reageer retweet
In 2027 zegt Pechtold: het probleem met de EU benoemde ik liever niet in het vorige decennium, maar nu ga ik met de kiezer in gesprek!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Problemen met de Europese unie.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:32:07Zo , die @LavieJanRoos van @VoorNederland wordt terecht door @APechtold kei en keihard aangepakt op zijn enorme hypocrisie #pauwenjinek reageer retweet
Buma wordt premier.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Onnoman het volgende:
Ik denk dat ik toch maar CDA ga stemmen.. anders kan ik mezelf niet meer serieus in de spiegel aankijken.
deed ik sowieso al niet
Land uitzetten, halve moffen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het geen gek idee dat je Duits leert als je bij de grens woont.
Best een goed idee iddquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het geen gek idee dat je Duits leert als je bij de grens woont.
Jij zag het programma waar hij voor werkte als een serieus opiniërend programma?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Roos is een cabaretier? Je verstoppen achter satire is zo laf.
Een echte Europeaan spreekt zijn talen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
Wat heeft die pechtold met fucking talen?
Hij heeft het inhoudelijk weerlegd, door erop te wijzen dat hij een satirische rol speelde en zichzelf nadrukkelijk geen journalist noemde.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Roos wil anderen vertellen wat dé nederlandse waarden zijn en hoe mensen zich in Nederland moeten gedragen terwijl hij zelf even vrouw- en homo-onvriendelijk is. Dat wordt aangekaart, mét filmpjes. Lijkt mij een redelijk punt, moet je zelf niet doen wat je zegt.
Als hij dat inhoudelijk had weerlegt, was er niks aan de hand geweest. Hij plaatst echter een persoonlijke aanval op Jinek en toen escaleerde het
HiddemaGod lult hem finaal onder tafel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie niemand op Wilders na Pechtold keihard aanpakken.
Ben blij dat er voor Frans ook een plekje is op Twitter.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Niets vuil aan. Zeker niet bij iemand die een en dezelfde rol bij Powned heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Vallon het volgende:
Heel vuil spel. Spreek Jan Roos aan op z'n politiek standpunten en niet op z'n (best vermakelijke)verleden. Hoe schoolmeester Pechthold nu ineens toegeeft is vooral de jacht op de PVV stemmer. Erg doorzichtig. Ook dame Jinek vind ik heel gemeen inspelen om naar verwachting reacties te verzamelen.
Voor de rest popcorn en zo moet je het maar zien.
Informatiewaarde is laag.
Ook nog eens christelijk en Armeensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Heeyyy de NPO heeft een allochtoon gevonden die Nederlands kan! Toppie.
Fransje Weisglasquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |