Hij kreeg ook niet een kans.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij verweerd zich gewoon niet goed. Hij zou dit best kunnen overleven als hij niet zo slap reageert.
Nee dit is een smerige rotstreek. Als ze dit fair hadden willen doen hadden ze ook even een of ander filmpje uit Alex zijn studententijd getoond.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef snellejelle het volgende: [..] Hij kan zich toch verweren? Maar het lukt hem niet. Hij wordt hier, terecht, kritisch bevraagd.
"ja, maar dat was vroeger"quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef marcodej het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 02-11-2014 om 18:55:35@Ambitionz_nl Ik ben cum laude afgestuurd journalist, win waarschijnlijk gouden radioring voor mijn programma, heb een Loohuis, 3 kinderen.. reageer retweet
Onzin. Roos wil anderen vertellen wat dé nederlandse waarden zijn en hoe mensen zich in Nederland moeten gedragen terwijl hij zelf even vrouw- en homo-onvriendelijk is. Dat wordt aangekaart, mét filmpjes. Lijkt mij een redelijk punt, moet je zelf niet doen wat je zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er wordt geen discussie vervoerd. De discussie wordt na een korte stellingname afgekapt, om een persoonlijke aanval op Roos te plaatsen.
Hij had alle tijd om zich hier op voor te bereiden. Ik bedoel, wat maakt het in godsnaam uit dat Jan Roos aan het grappen en grollen is over Mark Rutte in een niet toe doend radioprogramma om 2 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ondanks dat alle ballen op Jan Roos waren had hij zich veel beter moeten verdedigen. Hij is nu echt afgemaakt. Hij was in paniek.
Roos is een cabaretier? Je verstoppen achter satire is zo laf.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Was makkelijk om op een lage manier te scoren voor Pechtold.
Zo zou een cabaretier dus nooit in de politiek kunnen gaan omdat hij in functie als cabaratier over alles en iedereen grappen heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 19:20:27Vanavond te gast bij @pauwnl. Dat wordt vuurwerk. reageer retweet
Problemen met de Europese unie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er nu ook onderwerpen waarover Pechtold denkt: dat benoem ik liever niet, zoals het integratieprobleem in de jaren '90? Toch niet te vertrouwen zo..
Koopzegels?quote:
Trump was in de harde persoonlijke aanval gegaan (zoals hij deed bij Rubio en Cruz).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij verweerd zich gewoon niet goed. Hij zou dit best kunnen overleven als hij niet zo slap reageert.
En "vanaf dag 1" dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan zo onderhand het woord "Europa" niet meer horen uit de mond van Pechtold.
twitter:fransweisglas twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:32:07Zo , die @LavieJanRoos van @VoorNederland wordt terecht door @APechtold kei en keihard aangepakt op zijn enorme hypocrisie #pauwenjinek reageer retweet
Ok.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie niemand op Wilders na Pechtold keihard aanpakken.
Drankorgel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:32:07Zo , die @LavieJanRoos van @VoorNederland wordt terecht door @APechtold kei en keihard aangepakt op zijn enorme hypocrisie #pauwenjinek reageer retweet
In 2027 zegt Pechtold: het probleem met de EU benoemde ik liever niet in het vorige decennium, maar nu ga ik met de kiezer in gesprek!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Problemen met de Europese unie.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Buma wordt premier.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Onnoman het volgende:
Ik denk dat ik toch maar CDA ga stemmen.. anders kan ik mezelf niet meer serieus in de spiegel aankijken.
deed ik sowieso al niet
Land uitzetten, halve moffen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het geen gek idee dat je Duits leert als je bij de grens woont.
Best een goed idee iddquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het geen gek idee dat je Duits leert als je bij de grens woont.
Jij zag het programma waar hij voor werkte als een serieus opiniërend programma?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:36 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Roos is een cabaretier? Je verstoppen achter satire is zo laf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |