Hij werd op z'n politieke standpunten aangesproken. Er werd 'm gevraagd of hij daar zelf wel aan voldoet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Vallon het volgende:
Heel vuil spel. Spreek Jan Roos aan op z'n politiek standpunten en niet op z'n (best vermakelijke)verleden. Hoe schoolmeester Pechthold nu ineens toegeeft is vooral de jacht op de PVV stemmer. Erg doorzichtig. Ook dame Jinek vind ik heel gemeen inspelen om naar verwachting reacties te verzamelen.
Voor de rest popcorn en zo moet je het maar zien.
Informatiewaarde is laag.
4quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn veel posts hier, welke?
laatste tijd welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mag dan wel een VVD-er zijn, maar zo rechts is Weisglas niet.
Minstens zes anders kom je er niet in.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een echte Europeaan spreekt zijn talen.
Focus op de décolleté van Eva.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:40 schreef Onnoman het volgende:
door fok forum kan ik niet goed opletten op de uitzending.. hou allemaal jullie bekken eens!
Pechtold jaagt niet op de PVV-stemmer. Daarom is deze aanval op Roos ook niet handig. VNL en PVV zijn communicerende vaten. D66 heeft liever dat er een paar zetels naar VNL gaan en dat de PVV klein blijft.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef Vallon het volgende:
Heel vuil spel. Spreek Jan Roos aan op z'n politiek standpunten en niet op z'n (best vermakelijke)verleden. Hoe schoolmeester Pechthold nu ineens toegeeft is vooral de jacht op de PVV stemmer. Erg doorzichtig. Ook dame Jinek vind ik heel gemeen inspelen om naar verwachting reacties te verzamelen.
Voor de rest popcorn en zo moet je het maar zien.
Informatiewaarde is laag.
Doen ze ook wel een beetje zelf. Het zijn natuurlijk ook wel een beetje mongolen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Fylax het volgende:
De elite is samen met de NPO wel heel erg hard bezig om nieuwe bewegingen kapot te maken. Eerder deze week 50Plus, net bij Nieuwsuur DENK en nu VNL.
heeft ze niet.. stop maar met kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Focus op de décolleté van Eva.
Die zal binnenkort ook wel kapotgemacht worden door de slinkse VARA.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Doen ze ook wel een beetje zelf. Het zijn natuurlijk ook wel een beetje mongolen natuurlijk.
Ik hoor namelijk niets over Nieuwe Wegen, bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |