Laten we eerlijk zijn ouwe reus. Jan Roos heeft zich structureel misdragen op Twitter. Daar wordt je op den duur op af gerekend als je de politiek ingaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:11 schreef DrDentz het volgende:
We moeten dus eerst iemand vinden die in het verleden nooit een grapje heeft gemaakt over vrouwen of homo's, en hem of haar het probleem van de mislukte integratie / potenrammers aan laten kaarten. Anders maakt de NPO een filmpje over je in plaats van in te gaan op je argumenten en ben je af.
Voor Hiddema heb ik sympathie. Baudet zal best een aardige kerel zijn, maar is ook een enorme corpsbal.quote:
Een voordeel is dat de meesten hier een masker op hebben. Als je zulke opmerkingen hebt gemaakt en dan politieke arena in gaat dan weet je dat dat tegen je wordt gebruikt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iedereen op fok maakt zulke grappen.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef Nintex het volgende:
Qua partijdigheid viel het reuze mee. Tuurlijk, het was een opzetje, maar hij was heel doorzichtig. Roos ging gelijk in huilie huilie stand. Hij is totaal niet geschikt voor de politiek wel als kritische journalist of columnist. Een partij die achtereenvolgens Moskovitz en Jan Roos als lijsttrekkers kiest heeft wel een behoorlijke bad judgment.
Dat. Maar dat doen ze niet natuurlijk. Is zielig voor arrogander peggold. Met zn knoopjes.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Roos ook geen slachtoffer, maar als je Roos aanpakt met confronterende filmpjes, dan moet je dat met Pechtold ook doen. Had hem het filmpje laten zien waarin Verhoeven zegt dat D66 de uitslag van het Oekraïne-referendum zal respecteren. Dat gebeurt dan weer niet. En daarom is dit partijdig en vooringenomen.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat. Maar dat doen ze niet natuurlijk. Is zielig voor arrogander peggold. Met zn knoopjes.
Als er een paar hypocriet zijn vanavond, zijn het de vara en d66. Lekker makkelijk maken voor de leugenaar pechtold over de 'kleine' rug van vnl.
Laf. Heel erg laf.
Krijgen we over 10/20 jaar: alle politici van dan worden geconfronteerd met hun schaamteloze opmerkingen op fora in hun puberjaren. Dan zijn we allemaal af.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een voordeel is dat de meesten hier een masker op hebben. Als je zulke opmerkingen hebt gemaakt en dan politieke arena in gaat dan weet je dat dat tegen je wordt gebruikt.
Dat deed hij ook wel. Door echt geen weerwoord te hebben. Hij was echt slecht in zijn reacties. Had ik niet verwacht van hem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:10 schreef luxerobots het volgende:
Dit soort aanvallen op Roos hebben sowieso weinig zin.
Een politicus verliest pas stemmen als hij zelf domme dingen doet. Dit soort aanvallen verhogen de sympathie alleen maar.
Het gaat natuurlijk niet om zijn uiterlijk. Maar om zijn politieke ideologie en standpunten. Kan ook nog eens goed debatteren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor Hiddema heb ik sympathie. Baudet zal best een aardige kerel zijn, maar is ook een enorme corpsbal.
Nou, als ik zie wat hij allemaal op twitter plempt en wat voor dingen hij deed bij Powned (ja zelfs als journalist kan je je normen en waarden aangeven) dan vind ik hem niet geschikt om Nederland te vertegenwoordigenquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Scherpe opmerkingen horen in Nederland thuis, geweld niet.
Ja. Want Roos maakte dergelijke uitspraken tijdens zijn puberjaren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Krijgen we over 10/20 jaar: alle politici van dan worden geconfronteerd met hun schaamteloze opmerkingen op fora in hun puberjaren. Dan zijn we allemaal af.
Wellicht, het is dan wellicht ook makkelijker te verdedigen met dat zei ik 20 jaar geleden. Jan Roos zei/deed dat allemaal in afgelopen jaren. Dan mag je daar best vraagtekens bij zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Krijgen we over 10/20 jaar: alle politici van dan worden geconfronteerd met hun schaamteloze opmerkingen op fora in hun puberjaren. Dan zijn we allemaal af.
Gossie, argumenten op en kom je maar met een huillachje?quote:
Ik vond het wel meevallen, eigenlijk. Hij bleef er heel stoïcijns en rustig onder. Krol ontplofte bij DWDD zowat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:16 schreef Nintex het volgende:
Het meest genante voor Jan. Hij ging harder af dan Henk Krol.
Maar even helemaal los van zijn persoon: de punten die hij maakte waren valide klachten, maar daar wordt dan niet op ingegaan omdat het poppetje gebasht moet worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, als ik zie wat hij allemaal op twitter plempt en wat voor dingen hij deed bij Powned (ja zelfs als journalist kan je je normen en waarden aangeven) dan vind ik hem niet geschikt om Nederland te vertegenwoordigen
Jij verdient geen argumenten. Enkel een emoticon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, argumenten op en kom je maar met een huillachje?
Volgens mij weet je niets meer.
Dat dus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:14 schreef Nintex het volgende:
Qua partijdigheid viel het reuze mee. Tuurlijk, het was een opzetje, maar hij was heel doorzichtig. Roos ging gelijk in huilie huilie stand. Hij is totaal niet geschikt voor de politiek wel als kritische journalist of columnist. Een partij die achtereenvolgens Moskovitz en Jan Roos als lijsttrekkers kiest heeft wel een behoorlijke bad judgment.
Mag ik even een Godwinnetje maken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:19 schreef Fylax het volgende:
Vraag maar even aan de homoseksuele regiocoördinatoren van VNL of Jan Roos niet het beste met hen voorheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |