Zijn haar ouders dood? En de ouders van je vriendin?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:29 schreef raspberryPi het volgende:
Gisteravond stond het nichtje van mn vriendin hier op de stoep met haar koffers, die had ruzie met haar vriend. Dus heeft mn vriendin zonder overleg tegen haar gezegd dat ze wel zo lang bij ons kan blijven.
Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, het nichtje heeft namelijk geen baan, en staat nog niet lang genoeg ingeschreven voor woning en ik heb er ook gewoon geen zin in.
Iemand tips om haar op zo vriendelijk mogelijke wijze zo snel mogelijk mn huis uit te krijgen? Terug naar haar vriend gaat het waarschijnlijk niet worden, mn vriendin is haar enige familie in Nederland.
Dat kan ook ja, had ik niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:35 schreef IJsmuts het volgende:
hoezo is je vriendin haar enige familie hier, zijn het vlichtelingen?
Ze is nog piepjong, 22 dacht ik. Ze volgt een of andere opleiding, ze staat 2 jaar ingeschreven. En nee ik snap dat mn vriendin boos op me wordt als ik haar nichtje zomaar buiten knikker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:34 schreef Evienne het volgende:
Op Fort Oranje is nog plek.
Maar serieus, hoe lang staat ze ingeschreven en hoe lang moet ze nog wachten op een woning? Heeft ze wel een uitkering?
Haar zomaar op straat zetten zal je vriendin je ook niet in dank afnemen dus misschien kun je haar laten blijven tot ze een uitkering heeft aangevraagd en een studentenkamer dan wel tijdelijk huisje op een fatsoenlijke camping heeft gevonden?
Nee, overige familie woont op Aruba.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:35 schreef IJsmuts het volgende:
hoezo is je vriendin haar enige familie hier, zijn het vlichtelingen?
ah dat kan ook natuurlijk. ultimatum stellen en helpen met andere woonruimte zoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:41 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Nee, overige familie woont op Aruba.
Dit lijkt me de beste manier.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Sorry maar dit bestaat niet. Je kunt iemand niet op vriendelijke wijze op straat zetten. Ik zou gewoon een voorwaarde stellen van hoe lang ze mag blijven dat ze dit zelf ook weet en beseft dat het tijdelijk is.
Mij niet want ze heeft geen eigen inkomen ze kan niet haar zorgverzekering betalen, ze kan niet haar eigen eten betalen, ze kan niks sparen en de kans is heel groot dat aan het einde van het ultimatum zij nog geen stap verder is.quote:
Dat zou ik even samen met je vriendin bespreken. Mij lijkt iets van 1 week tot 1 maand redelijk, maar dat is ook sterk afhankelijk van hoe aardig je haar vind en hoe erg je de situatie vind.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:59 schreef raspberryPi het volgende:
Hoeveel tijd is redelijk voor dat ultimatum?
Bied haar aan te helpen een plan te maken hoe ze zelfstandig wordt, daar kan ze moeilijk buiten en het voelt wellicht niet onvriendelijk.quote:
Voor haar twee jaar. Voor jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:59 schreef raspberryPi het volgende:
Hoeveel tijd is redelijk voor dat ultimatum?
Ze kan geen bijstand aanvragen zonder eigen woonruimte, zolang ze bij TS inwoont moet TS haar voorzien in haar levensonderhoud.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:34 schreef Evienne het volgende:
Op Fort Oranje is nog plek.
Maar serieus, hoe lang staat ze ingeschreven en hoe lang moet ze nog wachten op een woning? Heeft ze wel een uitkering?
Haar zomaar op straat zetten zal je vriendin je ook niet in dank afnemen dus misschien kun je haar laten blijven tot ze een uitkering heeft aangevraagd en een studentenkamer dan wel tijdelijk huisje op een fatsoenlijke camping heeft gevonden?
TS wil haar het liefst nu de deur wijzen. Door een termijn te stellen geef je haar de kans om aan alternatieven te werken. Maak wel duidelijk dat het haar eigen verantwoordelijkheid is als ze daar niet voor zorgt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Mij niet want ze heeft geen eigen inkomen ze kan niet haar zorgverzekering betalen, ze kan niet haar eigen eten betalen, ze kan niks sparen en de kans is heel groot dat aan het einde van het ultimatum zij nog geen stap verder is.
Ik denk dat het nog meer zeer gaat creeeren. Waardoor TS straks als schuldige wordt gezien. Ik zou echt zo snel mogelijk het vangnet van de staat gaan gebruiken voordat men gewend is aan de situatie en TS degene is die de situatie gaat veranderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
TS wil haar het liefst nu de deur wijzen. Door een termijn te stellen geef je haar de kans om aan alternatieven te werken. Maak wel duidelijk dat het haar eigen verantwoordelijkheid is als ze daar niet voor zorgt.
Dus nu moet ik ook haar rekeningen betalen? Nog een reden om haar zo snel mogelijk hier uit te krijgen dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ze kan geen bijstand aanvragen zonder eigen woonruimte, zolang ze bij TS inwoont moet TS haar voorzien in haar levensonderhoud.
De enige uitkering waar ze een aanspraak op kan maken is de thuisloze uitkering (550 euro). Want dat is ze nu thuisloos niet dakloos want ze heeft het dak van ts boven haar hoofd.
De voorwaarde van een thuisloze uitkering is echter dat ze drie avonden per week bij het leger des heils moet slapen. En dat wil je niet, stapelbedden in grote ruimtes vol met verslaafde zwervers en de deur op slot en licht uit om 22:00. Zit je daar tussen de gebruikende junks..
In welke provincie was haar laatste officeele woonplek?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:13 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Dus nu moet ik ook haar rekeningen betalen? Nog een reden om haar zo snel mogelijk hier uit te krijgen dus.
- wijkteam inschakelen, die hebben maatschappelijk werk om te helpen uitzoeken hoe en wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:11 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog meer zeer gaat creeeren. Waardoor TS straks als schuldige wordt gezien. Ik zou echt zo snel mogelijk het vangnet van de staat gaan gebruiken voordat men gewend is aan de situatie en TS degene is die de situatie gaat veranderen.
En het aan een alternatief werken zonder enig inkomen is hele grote horde.
Ook hier in brabant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:15 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
In welke provincie was haar laatste officeele woonplek?
Die vind het wel best hier. Volgens mij is dit ook redelijk normaal bij Antillianen. Ik heb het vaker gezien. Vandaar dat ik haar zo snel mogelijk weg wil hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
- wijkteam inschakelen, die hebben maatschappelijk werk om te helpen uitzoeken hoe en wat.
- daklozenopvang als laatste redmiddel. Ook daar zitten natuurlijk wel hulpverleners, maar liever heb je dat traject misschien vanuit je huis. Tenzij ze misschien het allemaal best vindt bij jou...
Ik dacht zelf niet aan maanden, eerder weken of dagen. Niet meer dan strikt noodzakelijk, ook als stok achter de deur om in actie te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:11 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog meer zeer gaat creeeren. Waardoor TS straks als schuldige wordt gezien. Ik zou echt zo snel mogelijk het vangnet van de staat gaan gebruiken voordat men gewend is aan de situatie en TS degene is die de situatie gaat veranderen.
En het aan een alternatief werken zonder enig inkomen is hele grote horde.
Je vriendin is ook Antilliaanse?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:23 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Die vind het wel best hier. Volgens mij is dit ook redelijk normaal bij Antillianen. Ik heb het vaker gezien. Vandaar dat ik haar zo snel mogelijk weg wil hebben.
Bel bijvoorbeeld nu! hierheen en overleg de situatie met hun:quote:
Ze mag zelf bellen, ze is volwassen, dus moet ze zelf maar regelen. Hoop eigenlijk dat haar vriend haar vergeeft en ze terug naar hem kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:27 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Bel bijvoorbeeld nu! hierheen en overleg de situatie met hun:
073-6139225
http://www.modenbosch.nl
Succes!
Jij wil haar toch weg hebben? Dan is het wel aardig als je een alternatief biedt. Ik zou er zelfs meer in investeren en samen met haar daar gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:33 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze mag zelf bellen, ze is volwassen, dus moet ze zelf maar regelen. Hoop eigenlijk dat haar vriend haar vergeeft en ze terug naar hem kan.
Ik denk eerder dat ze hem een egoïstische zak gaat vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik zou gewoon de grote broer spelen en het forceren, ze zal je achteraf dankbaar zijn. En jij bent je van je probleem af
Vraag ik net aan mn meisje hoe lang haar nichtje hier gaat blijven, komt ze aan met ach papi, het is maar voor tot aan de zomervakantie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem een egoïstische zak gaat vindenmaar boeit dat?
Waarom zeg je dat niet tegen je vriendinnetje zelf! Hup, dat soort serieuze gesprekken voer je niet met je fok ernaast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:49 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Vraag ik net aan mn meisje hoe lang haar nichtje hier gaat blijven, komt ze aan met ach papi, het is maar voor tot aan de zomervakantie.
Say whut? Ik durf niet eens meer te beginnen over crisisopvang nu.
Ze is werken, zal er vanmiddag met haar over hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet tegen je vriendinnetje zelf! Hup, dat soort serieuze gesprekken voer je niet met je fok ernaast.
Regels verschillen trouwens per gemeente denk ik, m'n broertje kreeg ook een daklozenuitkering als hij van familie naar familie naar kennis ging, dan hoefde hij niet perse x aantal nachten per week bij het leger te slapen, maar daar moest hij wel z'n geld halen. De maatschappelijk werkers hebben hem daar goed geholpen denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze is werken, zal er vanmiddag met haar over hebben.
Bespreek ook hoe jullie gezamenlijk beslissingen nemen. Eenzijdig werkt niet echt in een relatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
OK, precies zoals ik hiervoor al schreef dus. Let nu goed op, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Je gaat gewoon tegen je vriendin zeggen: per .. Maart is je nicht weg, zo niet, dan kan je zelf ook vertrekken. Heb dit een jaar of 7 geleden ook tegen mijn vriendin (nu mijn vrouw) gezegd. Politiek correct zijn gaat je niet helpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:23 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Die vind het wel best hier. Volgens mij is dit ook redelijk normaal bij Antillianen. Ik heb het vaker gezien. Vandaar dat ik haar zo snel mogelijk weg wil hebben.
Vis en visite blijven 3 dagen goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ruzie met haar vriend"
En dan wil ze ineens tot de zomervakantie bij jou blijven? wtf..
Laat haar een weekje blijven tot de gemoederen tussen haar en haar vriend wat bedaard zijn.
Heeft ze dan geen studiefinanciering?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:39 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze is nog piepjong, 22 dacht ik. Ze volgt een of andere opleiding, ze staat 2 jaar ingeschreven. En nee ik snap dat mn vriendin boos op me wordt als ik haar nichtje zomaar buiten knikker.
Als ze wel een baan had had ik er trouwens ook geen zin in gehad.
En nee, ze is zeker niet lelijk.
Ik was idd nog vrij mild met die week.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Vis en visite blijven 3 dagen goed.
Naar wat ik ervan begreep betrapte hij haar met een ander. Dus ik snap dat hij boos is. Heb het nichtje net gezegd dat ze hier niet kan blijven en dat ze een kamer moet zoeken en een baan. Werd me niet in dank afgenomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ruzie met haar vriend"
En dan wil ze ineens tot de zomervakantie bij jou blijven? wtf..
Laat haar een weekje blijven tot de gemoederen tussen haar en haar vriend wat bedaard zijn.
Ow iets met billen en blaren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:45 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Naar wat ik ervan begreep betrapte hij haar met een ander. Dus ik snap dat hij boos is. Heb het nichtje net gezegd dat ze hier niet kan blijven en dat ze een kamer moet zoeken en een baan. Werd me niet in dank afgenomen.
Ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:43 schreef Elpis het volgende:
[..]
Heeft ze dan geen studiefinanciering?
Hahaha wat een wijfquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:45 schreef raspberryPi het volgende:
Naar wat ik ervan begreep betrapte hij haar met een ander. Dus ik snap dat hij boos is. Heb het nichtje net gezegd dat ze hier niet kan blijven en dat ze een kamer moet zoeken en een baan. Werd me niet in dank afgenomen.
je wilt haar toch weg hebben. nou dan moet je daar ook wat moeite voor doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:33 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze mag zelf bellen, ze is volwassen, dus moet ze zelf maar regelen. Hoop eigenlijk dat haar vriend haar vergeeft en ze terug naar hem kan.
Ik heb er verder niet over door gevraagd. Kan het eventueel wel voorstellen, alles om haar zo snel mogelijk weg te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:48 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ow iets met billen en blaren.
Kan ze niet bij 'die ander' voor nood terecht?
Ik denk dat die zoiets heeft van "daar wil ik mijn vingers niet aan branden".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:48 schreef Elpis het volgende:
Ow iets met billen en blaren.
Kan ze niet bij 'die ander' voor nood terecht?
ja precies. want dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
Je moet oppassen dat jouw vriendin je niet op straat zet.
Blood is thicker than water!
Het is zijn huis.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
Je moet oppassen dat jouw vriendin je niet op straat zet.
Blood is thicker than water!
Dit. Dit probleem gaat niet om je nichtje. Het gaat er om hoe jij en je vriendin met elkaar omgaan en communiceren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Bespreek ook hoe jullie gezamenlijk beslissingen nemen. Eenzijdig werkt niet echt in een relatie.
Het zijn 2 problemen:quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
Dit. Dit probleem gaat niet om je nichtje. Het gaat er om hoe jij en je vriendin met elkaar omgaan en communiceren.
Woongenot is sowieso al verstiert, met nichtje in huis is de situatie niet best en als je het nichtje nu op straat zet gaat zijn vriendin hem kwalijk nemen en wordt de situatie niet meer als voorheen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het zijn 2 problemen:
1) het nichtje dat het woongenot van TS verstiert
2) de communicatie tussen TS en zijn vriendin
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Woongenot is sowieso al verstiert, met nichtje in huis is de situatie niet best en als je het nichtje nu op straat zet gaat zijn vriendin hem kwalijk nemen en wordt de situatie niet meer als voorheen.
Die situatie is al veranderd, vanaf het moment dat vriendinlief de nicht in huis nam zonder overleg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
Woongenot is sowieso al verstiert, met nichtje in huis is de situatie niet best en als je het nichtje nu op straat zet gaat zijn vriendin hem kwalijk nemen en wordt de situatie niet meer als voorheen.
Eens met jou. Maar je moet nu wel je poot stijf houden en eisen dat er concrete afspraken worden gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:38 schreef raspberryPi het volgende:
Ik snap wel waarom ze haar binnen heeft gelaten, om 23.45 laat je mensen niet in de stromende regen buiten staan. Maar ik wil niet dat deze situatie nog lang gaat duren, ik heb genoeg eigen verantwoordelijkheden.
Leger des heils gaat wat ver, maar er is vast wel een (tijdelijke) kamer te vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens met jou. Maar je moet nu wel je poot stijf houden en eisen dat er concrete afspraken worden gemaakt.
Is het definitief uit met die vriend en hoe zit het met die gast met wie ze een slippertje maakte?
Okee, ze is nog jong en 'je bent jong en je wilt wat', maar ik kan me voorstellen dat je hier niet gelukkig mee bent.
Ik zou een ultimatum stellen en haar daarna naar het Leger des Heils sturen.
Brokken maken, brokken betalen.
Zij moet ook leren dat elke handeling consequenties heeft.
Dus....
Ik heb ook zoiets van is niet mijn probleem. Maar ik ken mn vriendin en ik weet dat ze alles doet om weer in de gratie bij haar familie te komen, die hebben haar uitgekotst toen ze zelf niks had en op straat stond. En dat snap ik dus niet, en het steekt me ook een beetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens met jou. Maar je moet nu wel je poot stijf houden en eisen dat er concrete afspraken worden gemaakt.
Is het definitief uit met die vriend en hoe zit het met die gast met wie ze een slippertje maakte?
Okee, ze is nog jong en 'je bent jong en je wilt wat', maar ik kan me voorstellen dat je hier niet gelukkig mee bent.
Ik zou een ultimatum stellen en haar daarna naar het Leger des Heils sturen.
Brokken maken, brokken betalen.
Zij moet ook leren dat elke handeling consequenties heeft.
Dus....
Mij niet. Madam is 22, ze moet eens leren nadenken en beseffen dat alles wat ze doet bepaalde consequenties heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leger des heils gaat wat ver, maar er is vast wel een (tijdelijke) kamer te vinden.
22 is best wel jong hoor. zo iemand kan je niet echt als een volwassenen gaan beschouwen vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mij niet. Madam is 22, ze moet eens leren nadenken en beseffen dat alles wat ze doet bepaalde consequenties heeft.
Ze heeft geen baan, geen geld, maar wel verwachten dat anderen haar problemen oplossen.
Komop, ze is oud genoeg om vreemd te gaan.
Dat dan wel, is overigens haar eigen zaak, maar ze kan en mag niet haar nicht hiermee opzadelen.
De wet denkt daar anders over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:58 schreef Anthonie24 het volgende:
22 is best wel jong hoor. zo iemand kan je niet echt als een volwassenen gaan beschouwen vind ik.
de wet boeit mij niet, daar veeg ik mijn kont nog mee af.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De wet denkt daar anders over.
Dat maakt het nog extra wrang ja. En ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit soort acties niks opleveren. Dus maak je liefste wakker en zeg haar dat ze aan zichzelf moet denken en haar familie moet vergeten. Hoe hard het ook klinkt. Als jouw vriendin morgen door Jezus persoonlijk wordt geridderd, dan nog zal haar familie haar afwijzen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van is niet mijn probleem. Maar ik ken mn vriendin en ik weet dat ze alles doet om weer in de gratie bij haar familie te komen, die hebben haar uitgekotst toen ze zelf niks had en op straat stond. En dat snap ik dus niet, en het steekt me ook een beetje.
Ze heeft een vriend en ze neukt buiten de deur. Zelfs een kind van 7 weet dat ie bepaalde dingen niet ongestraft kan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:58 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
22 is best wel jong hoor. zo iemand kan je niet echt als een volwassenen gaan beschouwen vind ik.
Ik wil er geen ruzie over maken maar als het aan mij lag zette ik ze nu in de auto om ze netjes terug af te leveren bij haar vriendje, een van de twee iig. En ik ben niet van plan om ook maar een cent aan haar uit te geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat maakt het nog extra wrang ja. En ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit soort acties niks opleveren. Dus maak je liefste wakker en zeg haar dat ze aan zichzelf moet denken en haar familie moet vergeten. Hoe hard het ook klinkt. Als jouw vriendin morgen door Jezus persoonlijk wordt geridderd, dan nog zal haar familie haar afwijzen.
Dat, en hoe lang ze mag blijven, moet je dus vandaag nog absoluut duidelijk maken. Hoe langer je wacht met het bespreken van dit soort dingen, hoe moeilijker het wordt om een voor jou acceptabele afspraak te maken met je vriendin en die nicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:09 schreef raspberryPi het volgende:
En ik ben niet van plan om ook maar een cent aan haar uit te geven.
Dan is het aan jou om nu te beslissen wat het belangrijkste is. De gemoedsrust van je vriendin of jullie relatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:09 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik wil er geen ruzie over maken maar als het aan mij lag zette ik ze nu in de auto om ze netjes terug af te leveren bij haar vriendje, een van de twee iig. En ik ben niet van plan om ook maar een cent aan haar uit te geven.
TS vind het nichtje wel aantrekkelijk. misschien moet ie dat communiceren naar zijn dinnetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Enigszins offtopic: wat zou het een bak zijn als TS degene blijkt te zijn met wie de nicht vreemd ging. Moest er even uit.
Sorry, back ontopic.
Het viel me gewoon op. Verder geen bij bedoelingen. En nee dat ga ik niet tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:31 schreef nanuk het volgende:
[..]
TS vind het nichtje wel aantrekkelijk. misschien moet ie dat communiceren naar zijn dinnetje.
Moet je zien hoe snel ze de deur uit moet. :-)
Zeg je vriendin je hebt haar nichtje geneukt, dan ben je van beide afquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:35 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op. Verder geen bij bedoelingen. En nee dat ga ik niet tegen haar zeggen.
Nee nichtje moet op zouten, vriendin moet bij me blijven!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:36 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Zeg je vriendin je hebt haar nichtje geneukt, dan ben je van beide af
Max een week. Dat wordt toch wel een maand.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:40 schreef jogy het volgende:
Eventueel afspreken dat het nichtje maximaal 2 weken kan blijven zitten om iets anders te zoeken en daarna op straat staat, geef je haar in ieder geval een beetje ademruimte en een gevoel van spoed. Gaat ze maar een studentenhuis in en vraagt ze een aanvullende beurs en zoekt een extra baan.
Ik wil haar vandaag nog weg hebben. Mn vriendin komt over een uurtje terug van haar werk en dan zal ik toch hard moeten zijn. Dit levert ons niks dan stress op, toen ze haar familie zelf nodig had hebben ze haar laten vallen als een baksteen en dat doen ze nog steeds. Dus ik heb 0 motivatie om haar nichtje te helpen. En mn vriendin moet hierin tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:40 schreef jogy het volgende:
Eventueel afspreken dat het nichtje maximaal 2 weken kan blijven zitten om iets anders te zoeken en daarna op straat staat, geef je haar in ieder geval een beetje ademruimte en een gevoel van spoed. Gaat ze maar een studentenhuis in en vraagt ze een aanvullende beurs en zoekt een extra baan.
Ik pak alvast de popcorn voor over een uurtjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:47 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik wil haar vandaag nog weg hebben. Mn vriendin komt over een uurtje terug van haar werk en dan zal ik toch hard moeten zijn. Dit levert ons niks dan stress op, toen ze haar familie zelf nodig had hebben ze haar laten vallen als een baksteen en dat doen ze nog steeds. Dus ik heb 0 motivatie om haar nichtje te helpen. En mn vriendin moet hierin tegen zichzelf beschermd worden.
Bel de politie en vertel dat er iemand is die er ongevraagd woont.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:29 schreef raspberryPi het volgende:
Gisteravond stond het nichtje van mn vriendin hier op de stoep met haar koffers, die had ruzie met haar vriend. Dus heeft mn vriendin zonder overleg tegen haar gezegd dat ze wel zo lang bij ons kan blijven.
Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, het nichtje heeft namelijk geen baan, en staat nog niet lang genoeg ingeschreven voor een woning en ik heb er ook gewoon geen zin in.
Iemand tips om haar op zo vriendelijk mogelijke wijze zo snel mogelijk mn huis uit te krijgen? Terug naar haar vriend gaat het waarschijnlijk niet worden, mn vriendin is haar enige familie in Nederland.
Vriendin heeft haar binnen gelaten, dus dat verhaal gaat niet op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:04 schreef Atak het volgende:
Bel de politie en vertel dat er iemand is die er ongevraagd woont.
Als de vriendin de huiseigenaar is dan gaat het niet op. Als TS de huiseigenaar is en het is niet aan hem gevraagd dan gaat het wel op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vriendin heeft haar binnen gelaten, dus dat verhaal gaat niet op.
Moet niet schijten waar je eet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Bel de politie en vertel dat er iemand is die er ongevraagd woont.
TS' vriendin woont bij hem in. Zij mag dus ook beslissingen nemen zoals iemand een nachtje te laten logeren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:11 schreef Atak het volgende:
Als de vriendin de huiseigenaar is dan gaat het niet op. Als TS de huiseigenaar is en het is niet aan hem gevraagd dan gaat het wel op.
Dat is de keus aan TS.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS' vriendin woont bij hem in. Zij mag dus ook beslissingen nemen zoals iemand een nachtje te laten logeren.
Ze kan altijd terecht bij het Leger des Heils en andere noodopvangen. Maar een afspraak maken wanneer ze weggaat is netter idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:12 schreef Atak het volgende:
Maar als het haar nichtje is dan zou ik een ultimatum geven. Als je haar per direct buitenzet dan heeft ze geen onderdak.
Hoho. Jij wilt dat meisje er niet hebben omdat jij dat niet prettig vind. En nu moet je vriendin opeens hierin tegen zichzelf beschermd worden..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:47 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik wil haar vandaag nog weg hebben. Mn vriendin komt over een uurtje terug van haar werk en dan zal ik toch hard moeten zijn. Dit levert ons niks dan stress op, toen ze haar familie zelf nodig had hebben ze haar laten vallen als een baksteen en dat doen ze nog steeds. Dus ik heb 0 motivatie om haar nichtje te helpen. En mn vriendin moet hierin tegen zichzelf beschermd worden.
Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan altijd terecht bij het Leger des Heils en andere noodopvangen. Maar een afspraak maken wanneer ze weggaat is netter idd.
Bij mij zou het aan de omstandigheden liggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:17 schreef Igen het volgende:
Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".
Het zou ook nooit in mij opkomen, tenzij het misschien een verslaafde is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".
Heeft ze al opgezegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:36 schreef Elpis het volgende:
Trouwens, je vriendin heeft toch ook nog haar eigen huis? Waarom kan ze voorlopig niet daar blijven?
O dat is vlot. Ruim twee weken terug vroeg je je nog af hoe je het stiefouderschap ging aanpakken.quote:
Is dat dezelfde user?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:59 schreef Elpis het volgende:
[..]
O dat is vlot. Ruim twee weken terug vroeg je je nog af hoe je het stiefouderschap ging aanpakken.
Er zal toch wel een opzegtermijn aan zitten zodat ze daar zolang kan blijven?
Ja.quote:
Zijn profiel oa.quote:
Ik twijfel. Deze user heeft het gelukkig niet over "men jong" als hij het over zijn dochter heeft. Wat een armoe.quote:
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.quote:
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
TS is een troll. Dit kan niet waar zijn. Zo schofterig tegen familie van je vriendin doen, dat geloof ik niet.![]()
![]()
TS had er waarschijnlijk weinig problemen mee om haar op te vangen als het goed besproken was en er goede afspraken gemaakt waren. Dat is totaal niet gebeurd. Ik zou ook pissed off zijn en zou haar het liefst meteen de deur uit mikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.
Been there done thatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.
Meestal zie je al meteen wat voor een type is. Heb je dalijk zo eentje die elke dag thuis series zit te kijken en je eten gaat zitten opvreten ipv zijn of haar situatie op te lossen en dan mag je nog geld aan haar "lenen" om de telefoonabbo te betalen.
Dit is niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.
Het is haar eigen schuld dat ze op straat staat, moet ze haar broek maar aanhouden. Niet mijn probleem en niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb geen zin om voor haar te moeten schuiven, familie of niet.
Problemen doen zich ook buiten kantooruren voor. Wat ze dan ook gedaan mag hebben, iemand buitensluiten die nergens terecht kan, dat kun je niet menen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS had er waarschijnlijk weinig problemen mee om haar op te vangen als het goed besproken was en er goede afspraken gemaakt waren. Dat is totaal niet gebeurd. Ik zou ook pissed off zijn en zou haar het liefst meteen de deur uit mikken.
Misschien praat ik hier met mannen wiens vriendin ooit is vreemdgegaan want dan kan ik me de harteloze reacties wel voorstellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.
Meestal zie je al meteen wat voor een type is. Heb je dalijk zo eentje die elke dag thuis series zit te kijken en je eten gaat zitten opvreten ipv zijn of haar situatie op te lossen en dan mag je nog geld aan haar "lenen" om de telefoonabbo te betalen.
Ze kan wel ergens terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Problemen doen zich ook buiten kantooruren voor. Wat ze dan ook gedaan mag hebben, iemand buitensluiten die nergens terecht kan, dat kun je niet menen.
Leger des Heils?quote:
Naja sommige mensen zijn zo kansloos dat je van tevoren al weet dat het niks wordt. Waarom zou ik het mijn probleem moeten maken of zij het red of niet. Liever eentje ten onder dan twee toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien praat ik hier met mannen wiens vriendin ooit is vreemdgegaan want dan kan ik me de harteloze reacties wel voorstellen.
Je hebt niet eens de eerste posts gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja sommige mensen zijn zo kansloos dat je van tevoren al weet dat het niks wordt. Waarom zou ik het mijn probleem moeten maken of zij het red of niet. Liever eentje ten onder dan twee toch.
Daarnaast zijn er nog genoeg andere familieleden neem ik aan, dus kan ze toch daar aan kloppen?
+ ze wilt meteen een half jaar blijven dan weet je gegarandeerd al dat ze de eerste paar maanden geen zak gaat doen.
Geen probleem oplossing is gewoon dat ze naar andere familieleden moet gaan toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de eerste posts gelezen.![]()
Kansloos inderdaad.
Jij kunt bepalen wat beter is voor iemand? En meerdere uitroeptekens maakt nog niet dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Leger des Heils?
Ze is FAMILIE. Waarschijnlijk ontzettend DOM (vreemdgegaan). Maar nog wel 22.
Je kunt haar beter een uur uitfoeteren dan wegsturen!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef raspberryPi het volgende:
Afspraak is dat ze tot morgen kan blijven.
Ze is er niet blij mee maar ze snapt dat ik verantwoordelijkheden heb waar ik niet onderuit kan.
En voor die verantwoordelijkheden kan zij niet in huis zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef raspberryPi het volgende:
Afspraak is dat ze tot morgen kan blijven.
Ze is er niet blij mee maar ze snapt dat ik verantwoordelijkheden heb waar ik niet onderuit kan.
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En voor die verantwoordelijkheden kan zij niet in huis zijn?
Schoonmoeder? Ik dacht dat die nicht geen andere familie had in Nederland?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef raspberryPi het volgende:
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schoonmoeder? Ik dacht dat die nicht geen andere familie had in Nederland?
Ah got it. Andere familie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.
Aah je hebt een kind, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Daar heb ik het ook niet over gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah je hebt een kind, dat had ik niet meegekregen.
Dan eens.
Oké. Toch de andere TS? Hoe gaat met met je vriendin?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.
[quote]quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oké. Toch de andere TS? Hoe gaat met met je vriendin?
Jouw geluk. Want je vriendin denkt er anders over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
[quote]
Haar nichtje verstoort ons geluk.
ik ben niet eng, wil alleen het beste voor mn mokkelsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jouw geluk. Want je vriendin denkt er anders over.
Jouw posts lezende zul jij je zin ongetwijfeld doorzetten, dat daar mensen de dupe van worden is jouw zaak niet (zie andere topic in OUD).
Wat ik tot nu toe van jou lees is op het enge af.
Dat het recht uit je hart komt geloof ik best. Maar eerlijk gezegd lijk je me best een dwingende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn meisje heeft behoorlijk ruzie gekregen met haar nichtje, over en weer zijn lelijke dingen gezegd, het liefst flikker ik haar vandaag nog buiten, mag nu mijn meisje troosten want die is flink over de emmer, ben trots op haar omdat ze voor zichzelf op is gekomen. En NEE voor wie het denkt, ik ben niet haar sugardaddy, alles wat ik voor haar doe komt recht uit mn hart.
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*erquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef Cue_ het volgende:
Waarom(over hebben zij ruzie gekregen dan?
Nog steeds een hoer? Was ze dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*er
Je dochter is niet thuis?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn meisje heeft behoorlijk ruzie gekregen met haar nichtje, over en weer zijn lelijke dingen gezegd, het liefst flikker ik haar vandaag nog buiten, mag nu mijn meisje troosten want die is flink over de emmer, ben trots op haar omdat ze voor zichzelf op is gekomen. En NEE voor wie het denkt, ik ben niet haar sugardaddy, alles wat ik voor haar doe komt recht uit mn hart.
En dat was voordat t nichtje introk nite te geval? Toen konden ze nog goed met elkaar en ineens hebben ze ruzie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*er
jawel, maar ze is nu bij mij, ze hoeft wat mij betreft nooit meer een dag te werken, maar dat wil ze zelf niet. Als het aan mij lag had ik haar vrijgekocht van haar schulden maar dat wil ze niet. Maar heb geen extra familie nodig, alleen haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat was voordat t nichtje introk nite te geval? Toen konden ze nog goed met elkaar en ineens hebben ze ruzie?
Dit is toch geen antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
jawel, maar ze is nu bij mij, ze hoeft wat mij betreft nooit meer een dag te werken, maar dat wil ze zelf niet. Als het aan mij lag had ik haar vrijgekocht van haar schulden maar dat wil ze niet. Maar heb geen extra familie nodig, alleen haar.
mokkel is een lief woord, kankerhoer is een scheldwoord, dat geef ik meteen toe, maar ik gebruik het niet bij mijn jong,quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
TS, zeker als je zelf een dochter hebt, zou het je sieren niet zo over vrouwen te praten. Jij leert haar hoe ze latermet zich om laat gaan. En nee, dat je dingen als kankerhoer en mokkels niet zegt waar zij bij is doet imo niets af aan je eigen instelling, waar ze vast iets van mee zal (gaan) krijgen. Ooit zal je dochter misschien ook fouten maken. Dan wil je dat ze denkt dat ze een vrouw is die fouten maakt, en geen foute vrouw of kankerhoer of hoe je het wil noemen.
Daarnaast snap ik, itt de meerderheid van de reacties, je standpunt goed en vind ik het knap van jou EN je vriendin dat je dat zo helder hebt overgebracht. Niet maar door laten etteren, gewoon hop, duidelijk, niet van jouw probleem mijn probleem maken. Zeker als de situatie voor je vriendin is zoals die is. Top dat jullie een lijn hierin trekken.
Het was jouw keuze om jouw dochter en de omstandigheden niet te noemen in de eerste -tig posts. Dat er nu geen behoefte is aan trammelant kan ik me nu voorstellen. Toch valt er niemand om als nichtje twee dagen onderdak krijgt. Als je zó je geluk moet bewaken door daar al witheet van te worden, dan wens ik je veel succes met je relatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
mokkel is een lief woord, kankerhoer is een scheldwoord, dat geef ik meteen toe, maar ik gebruik het niet bij mijn jong,
Als je je op zich over iemand ontfermt (dus niet in dit voorbeeld) is het dan altijd een kwestie van een andermans probleem jouw probleem maken? Of zit er ook nog iets positiefs in? Want ik schrik van deze reactie van jou. Ik vind het raar overkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende: Niet maar door laten etteren, gewoon hop, duidelijk, niet van jouw probleem mijn probleem maken. Zeker als de situatie voor je vriendin is zoals die is. Top dat jullie een lijn hierin trekken.
Mokkel is helemaal geen lief woord, maar een neerbuigende benaming voor een vrouw.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
mokkel is een lief woord, kankerhoer is een scheldwoord, dat geef ik meteen toe, maar ik gebruik het niet bij mijn jong,
waarom moet ik haar wel noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was jouw keuze om jouw dochter en de omstandigheden niet te noemen in de eerste -tig posts. Dat er nu geen behoefte is aan trammelant kan ik me nu voorstellen. Toch valt er niemand om als nichtje twee dagen onderdak krijgt. Als je zó je geluk moet bewaken door daar al witheet van te worden, dan wens ik je veel succes met je relatie.
Omdat het een niet onbelangrijk argument is waarom je die nicht niet in huis wilt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
waarom moet ik haar wel noemen
zeur niet, ik ben een reiziger/ kampvolk, mijn meisje komt niks te kortquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mokkel is helemaal geen lief woord, maar een neerbuigende benaming voor een vrouw.
Dit schrijf je pas in post nummer 135: Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
waarom moet ik haar wel noemen
Ik vind in deze situatie zeggen: "mijn huis is niet jouw noodopvang" absoluut legitiem. Sterker nog ik vind het eigenlijk altijd wel legitiem. Dat ligt aan jezelf. Als jij vindt dat het niet kan (om wat voor reden dan ook) dan mag je daar naar handelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je je op zich over iemand ontfermt (dus niet in dit voorbeeld) is het dan altijd een kwestie van een andermans probleem jouw probleem maken? Of zit er ook nog iets positiefs in? Want ik schrik van deze reactie van jou. Ik vind het raar overkomen.
Dat is nog maar de vraag. Volgens mij denkt hij aan z'n Kim.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het een niet onbelangrijk argument is waarom je die nicht niet in huis wilt.
Dat laatste daar kan ik me het meest in vinden. Als dat nichtje een complete vreemde voor die vriendin was geweest, had ik het ook een ander verhaal gevonden. Maar voor mij blijft staan dat je echt gegronde redenen moet hebben om een ander te weigeren. Iemand die nergens anders terecht kan, een meisje van 22, al is het maar voor twee dagen. Je zult zelf eens in die omstandigheden zitten Dancing Phoebe, dan weet je hoe kostbaar het is als iemand zegt: hier kun je blijven voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..] -knip-
Maar dat kan en mag omdat we vrienden zijn en ze veel voor mij betekent. Een complete vreemde die toevallig een vage familieband heeft met mijn nieuwe partner die zelf pas net met mij samenwoont...
Ik heb gelukkig mensen die me dat zeggen. En heel lullig, maar dat is ook een consequentie. Als je op je 22e nergens terecht kunt, moet je je eens achter de oren krabben en nadenken wat je de wereld instuurt dat een dichte deur tegen je neus het antwoord is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat laatste daar kan ik me het meest in vinden. Als dat nichtje een complete vreemde voor die vriendin was geweest, had ik het ook een ander verhaal gevonden. Maar voor mij blijft staan dat je echt gegronde redenen moet hebben om een ander te weigeren. Iemand die nergens anders terecht kan, een meisje van 22, al is het maar voor twee dagen. Je zult zelf eens in die omstandigheden zitten Dancing Phoebe, dan weet je hoe kostbaar het is als iemand zegt: hier kun je blijven voor een paar dagen.
gooi haar eruit dan. in plaats van praatjes te verkopen hiero.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.
Het is haar eigen schuld dat ze op straat staat, moet ze haar broek maar aanhouden. Niet mijn probleem en niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb geen zin om voor haar te moeten schuiven, familie of niet.
Dit vind ik een argument die bij je eigen onwil wel aansluit. Maar in praktijk is dit vrij hard als je de deur dan dichtdoet. Onder het motto: "Had je maar moeten investeren in je contacten. Doeiiiii"quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mensen die me dat zeggen. En heel lullig, maar dat is ook een consequentie. Als je op je 22e nergens terecht kunt, moet je je eens achter de oren krabben en nadenken wat je de wereld instuurt dat een dichte deur tegen je neus het antwoord is.
Ten eerste is het niet zijn nichtje, maar het nichtje van zijn vriendin. Ten tweede zou ik het zelf niet pikken als mijn vent zou zeggen: 'je nichtje is vreemdgegaan, dat is fout, dat mag niet, stouttttt nichtje, stuur maar weg'. Dan komt over als: ik wil jou wel maar je nichtje kan oprotten.quote:En ik denk niet dat we dit onderwerp in extremen moeten gaan trekken. Want nee, natuurlijk denk ik niet dat iedereen bij het leger des heijls dit aan zichzelf te danken heeft. En ja, dat ik die mensen beschikbaar heb, heeft ook een groot deel met mijn geprivilegieerde leven te maken, absoluut. Maar in dit geval, snap ik heel goed dat TS zegt: vrouwdieeenfoutgemaaktheeft, jij bent, in mijn huis, niet welkom.[/sub]
Omdat ze niet tekort komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit schrijf je pas in post nummer 135: Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Waarom noemde je haar niet?
Nicht van vriendin maakt als volwassen vrouw fouten en TS die daar weinig tot niets mee te maken heeft, mag daarvoor betalen? Hey..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een argument die bij je eigen onwil wel aansluit. Maar in praktijk is dit vrij hard als je de deur dan dichtdoet. Onder het motto: "Had je maar moeten investeren in je contacten. Doeiiiii"
[..]
Ten eerste is het niet zijn nichtje, maar het nichtje van zijn vriendin. Ten tweede zou ik het zelf niet pikken als mijn vent zou zeggen: 'je nichtje is vreemdgegaan, dat is fout, dat mag niet, stouttttt nichtje, stuur maar weg'. Dan komt over als: ik wil jou wel maar je nichtje kan oprotten.
Ik denk omdat je Kim belangrijker vindt. Dat bleek al in dat andere topic in OUD, en nu ook weer. Nichtje berooft je kennelijk vanavond van een avond met jouw Kim en hoppa, TS wordt witheet.quote:
Dat laatste kun je ook omdraaien. Ik zou het ook niet waarderen wanneer mijn partner mij zonder overleg met een -voor mij- onbekende gast opzadelt. Die ook nog eens een niet gedefinieerde tijd zal blijven plakken... Wanneer hij mij belt om te overleggen en de gast in de tussentijd zowel mij als mijn partner normaal behandelt, valt er echt wel te praten. Maar als zij blijkbaar bot mag zeggen "dit gaan we doen" mag hij ook zeggen "dit gaan we dus niet doen"! Want blijkbaar is overleg niet standaard.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een argument die bij je eigen onwil wel aansluit. Maar in praktijk is dit vrij hard als je de deur dan dichtdoet. Onder het motto: "Had je maar moeten investeren in je contacten. Doeiiiii"
[..]
Ten eerste is het niet zijn nichtje, maar het nichtje van zijn vriendin. Ten tweede zou ik het zelf niet pikken als mijn vent zou zeggen: 'je nichtje is vreemdgegaan, dat is fout, dat mag niet, stouttttt nichtje, stuur maar weg'. Dan komt over als: ik wil jou wel maar je nichtje kan oprotten.
Ja. Dat kan voorkomen ja. Dat heet: geven en nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nicht van vriendin maakt als volwassen vrouw fouten en TS die daar weinig tot niets mee te maken heeft, mag daarvoor betalen? Hey..[...]
Dát ben ik met je eens. De manier waarop is heel raar, maar aan de andere kant: Antillianen zijn veel makkelijker daarin volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat laatste kun je ook omdraaien. Ik zou het ook niet waarderen wanneer mijn partner mij zonder overleg met een -voor mij- onbekende gast opzadelt.
Twee nachten dat meisje opvangen, is al etteren? Of bedoel je voor een langere periode?quote:En ja natuurlijk is het hard, maar soms is het beter om hard te zijn om jezelf te beschermen dan dingen maar door te laten etteren.
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk omdat je Kim belangrijker vindt. Dat bleek al in dat andere topic in OUD, en nu ook weer. Nichtje berooft je kennelijk vanavond van een avond met jouw Kim en hoppa, TS wordt witheet.
Haar nuchtteree?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodig
wauw!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Dat je van haar houdt is prima. Maar je moet haar niet in een kooitje stoppen en de rest buitensluiten. En al helemáál je dochter niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodig
ooh ja oke. en de nicht van je vriendin een kankerhoer noemen is ook heel normaal zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nicht van vriendin maakt als volwassen vrouw fouten en TS die daar weinig tot niets mee te maken heeft, mag daarvoor betalen? Hey..
Dat Ts kampervolk is en zich als tokkie opstelt hier en daar merk ik in dit topic, okay dat is ook weer niet echt iets wat in zijn voordeel spreekt, maar laten we wel bij de feiten blijven.
Ik zou ook niet al te graag en op onduidelijke en eenzijdige wijze familie (van mij of niet) willen opvangen nadat ze zelf dingen hebben zitten verkloten.
Beetje eigen verantwoordelijkheid enzo.
Je hoeft niet alles wat je gegeven wordt aan te nemen he. Je mag een weloverwogen afweging maken of je daar beter van wordt. En als blijkt dat je daar slechter van zult worden, mag je je afvragen of je daar op zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Dat kan voorkomen ja. Dat heet: geven en nemen.
Morgen schop ik haar buiten. Ik verdien genoeg om Mn vrouw te houden. Ik doe dit niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Stuur haar nu uit huis dan. Ze maakt jou en je vriendin belachelijk en beledigd erop los. Je vriendin jankt en ze mag nog steeds bij je slapen?
Gelijk al haar spullen naar buiten flikkeren.
Ik zie dit voor dat meisje als een situatie in nood: omdat ze nergens anders terecht kan, dat is wat TS zei. Ze heeft in NL geen familie verder. In noodsituaties is je ego wat minder belangrijk dan in gewone situaties. Vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles wat je gegeven wordt aan te nemen he. Je mag een weloverwogen afweging maken of je daar beter van wordt. En als blijkt dat je daar slechter van zult worden, mag je je afvragen of je daar op zit te wachten.
Vertel, wat is jouw goede advies in deze situatie? Even in ogenschouw genomen dat het nichtje ook nadat ze TS zijn vriendin een hoer heeft genoemd alsnog niet gewoon meteen eruit gedonderd heeft? Misschien mis jij hier ook het een en ander aan zaken die blijkbaar in het verleden hebben gespeeld waar de band van de familie aan zijn vriendin's kant niet in orde is.quote:
Die twee situaties zijn in mijn ogen totaal niet met elkaar te vergelijken. Wanneer je iemand die van de fiets valt helpt, verlies je (als alles volgens plan verloopt) niets. Ja, een beetje tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zie dit voor dat meisje als een situatie in nood: omdat ze nergens anders terecht kan, dat is wat TS zei. Ze heeft in NL geen familie verder. In noodsituaties is je ego wat minder belangrijk dan in gewone situaties. Vind ik.
Net zoals je bij mensen die van hun fiets vallen ook niet eerst uitgebreid gaat staan nadenken: 'levert mij dit wat op als ik help?', 'wat kost dit mij?', 'word ik hier nou écht beter van als ik help?'.
Dat zijn niet altijd de momenten.
ik ben helemaal uitgepraat hier. word er niet goed van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel, wat is jouw goede advies in deze situatie? Even in ogenschouw genomen dat het nichtje ook nadat ze TS zijn vriendin een hoer heeft genoemd alsnog niet gewoon meteen eruit gedonderd heeft? Misschien mis jij hier ook het een en ander aan zaken die blijkbaar in het verleden hebben gespeeld waar de band van de familie aan zijn vriendin's kant niet in orde is.
Julllie gebrek aan communicatie verstoort jullie geluk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
[quote]
En dat 20 uur per week, over 2 weken moet ze de sleutel van haar flatje inleveren, heb het al leeggehaald en gestript. Dus alles gaat goed, dit is wat ik en zij graag willen. Haar nichtje verstoort ons geluk.
Waar zeg ik dat sjw?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ooh ja oke. en de nicht van je vriendin een kankerhoer noemen is ook heel normaal zeker?
gast! van welke planeet kom jij?
Ja ik zag het net.... hoe kan dat nou zo snel, en hoe erg neem je je eigen kind in de zeik als je dit flikt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:51 schreef Lienekien het volgende:
Nog even bijlezen over dat de flat van Kim al is opgezegd.
Hij vergat haar in dit topic ook al bijna. Alles draait om wat hij wil (met zijn Kim).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik zag het net.... hoe kan dat nou zo snel, en hoe erg neem je je eigen kind in de zeik als je dit flikt?
slecht advies.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:22 schreef Marsenal het volgende:
Laat dat wijf de pestpokke krijgen TS, je bent toch baas van je eigen stekkie of niet? Jij wordt hier alleen maar slechter van, en zij doen maar waar ze zin in hebben nou ik had t wel geweten, eruit met die kut. Dan gaat het hier goddomme over dat je meer respect naar je mokkels moet tonen maar wat tonen zij?? Jij betaald daar toch de rekeningen?
jij was daar toch heel goed in?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Iemand met vriendelijke en tegelijk dwingende woorden buitenzetten is een kunst.
TS is een grote egoïst die alleen aan zichzelf denkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
TS wil haar het liefst nu de deur wijzen. Door een termijn te stellen geef je haar de kans om aan alternatieven te werken. Maak wel duidelijk dat het haar eigen verantwoordelijkheid is als ze daar niet voor zorgt.
Wanneer de laatste op het feestje buitengepleurt moet worden heb ik daar wel enige ervaring meequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij was daar toch heel goed in?
Dak en thuislozen kunnen ook bijstand aanvragen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ze kan geen bijstand aanvragen zonder eigen woonruimte, zolang ze bij TS inwoont moet TS haar voorzien in haar levensonderhoud.
De enige uitkering waar ze een aanspraak op kan maken is de thuisloze uitkering (550 euro). Want dat is ze nu thuisloos niet dakloos want ze heeft het dak van ts boven haar hoofd.
De voorwaarde van een thuisloze uitkering is echter dat ze drie avonden per week bij het leger des heils moet slapen. En dat wil je niet, stapelbedden in grote ruimtes vol met verslaafde zwervers en de deur op slot en licht uit om 22:00. Zit je daar tussen de gebruikende junks..
Buitenpleuren is weer wat anders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dak en thuislozen kunnen ook bijstand aanvragen.
Die 3 avonden voorwaarde is ongelofelijke onzin.
Ook dat ze alleen die grote ruimtes met stabelbedden hebben is ongelofelijke onzin.
Niet moeilijk doen, bedanken voor de fijne avond en vertellen dat ze op moeten rotten. Als ze dan gaan treuzelen met het laatste flesje snaai ik ze die ook nog uit de handen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer de laatste op het feestje buitengepleurt moet worden heb ik daar wel enige ervaring mee
Zoals die griet die maar al te graag een ander ging palen, wetende dat ze nergens anders terecht zou kunnen bij ontdekking van het vreemdgaan en dan het toch doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
TS is een grote egoïst die alleen aan zichzelf denkt.
Ze zei dat ze zich verplicht voelde omdat het familie is. En ze wil graag teruggenomen worden door haar familie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is toch geen antwoord op mijn vraag?
Als dat nichtje en je vriendin al zo'n ruzie had, waarom zou die nicht dan volgens je vriendin in eerste instantie zo lang mogen blijven?
Zo gaat het iig in Leeuwarden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dak en thuislozen kunnen ook bijstand aanvragen.
Die 3 avonden voorwaarde is ongelofelijke onzin.
Ook dat ze alleen die grote ruimtes met stabelbedden hebben is ongelofelijke onzin.
Kan het aan de ene kant wel begrijpen, familie wil je helpen, maar het moet inderdaad niet zo zijn dat het maar moet kunnen omdat het lekker makkelijk is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zich verplicht voelde omdat het familie is. En ze wil graag teruggenomen worden door haar familie.
Dat is het probleem, ze doet zelf niks.quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:05 schreef Lunatiek het volgende:
Er is een verschil tussen iemand uit de brand helpen en voor onbepaalde tijd een nieuwe huisgenoot hebben.
In dit geval zou ik verwachten van het nichtje dat ze overdag weg is om
- een eigen woning te zoeken
- werk/inkomen te zoeken
- bij vrienden langs te gaan om te vragen of zij iemand weten die woonruimte verhuurt
- TS zo min mogelijk tot last te zijn
... dus eigenlijk alleen 's avonds komt om te slapen.
Als zo iemand tijdens de noodsituatie misbruik maakt van gastvrijheid en niks doet om uit de situatie te komen dan is dáár de deur. Je moet je niet laten misbruiken.
Dat vermoeden had ik al. Tenzij je een ernstig gesprek aangaat "zoek woonruimte!" blijft ze eeuwig plakken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:35 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ze doet zelf niks.
Ik heb ze net op het station afgezet, het allerbeste ermee en vooral niet tot ziens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Tenzij je een ernstig gesprek aangaat "zoek woonruimte!" blijft ze eeuwig plakken.
Je kunt ook kostgeld vragen, doe het aan de hoge kant zodat de hint overkomt.
Eigenlijk heb je gelijk. Enkeltje voor de trein kopen en controleren dat ze er in stapt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:09 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik heb ze net op het station afgezet, het allerbeste ermee en vooral niet tot ziens.
Moest ze nog geld hebben voor de trein ook.
Ik begrijp dat het geen schoonheidsprijs verdient maar na gisteren was ik helemaal klaar met dat arrogante, bitcherige wijf. Heb ze niet eens ontbijt gegeven.
Ik ben meteen weg gereden, hoop niet dat ze hier straks weer op de stoep staat. En hoezo kan ik geen gelijkwaardige relatie hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:10 schreef nanuk het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Enkeltje voor de trein kopen en controleren dat ze er in stapt.
Zoals eerder in dit topic vermeld is de manier waarop en vooral woordgebruik hoe je over je partner en kind spreekt niet helemaal op gelijkwaardige wijze. Mokkel en jong hebben nu eenmaal een verkeerde bijklank. Verder was je in het begin ook heel stellig en autoritair tegen de beslissing van Kim dat nichtje wel een tijdje kon logeren. Dat had ook met wat meer tact benaderd kunnen worden. Maar goed, jij komt uit een macho cultuur en voor zover ik weet is dat bij Antillianen ook niet ongebruikelijk. Ik wil je niet bashen, maar wel laten nadenken over hoe je over anderen spreekt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:25 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik ben meteen weg gereden, hoop niet dat ze hier straks weer op de stoep staat. En hoezo kan ik geen gelijkwaardige relatie hebben?
Ik ben geen antilliaan, zij komt van Aruba.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:31 schreef nanuk het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic vermeld is de manier waarop en vooral woordgebruik hoe je over je partner en kind spreekt niet helemaal op gelijkwaardige wijze. Mokkel en jong hebben nu eenmaal een verkeerde bijklank. Verder was je in het begin ook heel stellig en autoritair tegen de beslissing van Kim dat nichtje wel een tijdje kon logeren. Dat had ook met wat meer tact benaderd kunnen worden. Maar goed, jij komt uit een macho cultuur en voor zover ik weet is dat bij Antillianen ook niet ongebruikelijk. Ik wil je niet bashen, maar wel laten nadenken over hoe je over anderen spreekt.
Ach, TS heeft zijn 13-jarige dochter precies hetzelfde (imho zelfs erger) geflikt; van de een op de andere dag een nieuwe relatie (voor dochter überhaupt wist dat pa een relatie had) mee naar huis nemen en die meteen daar laten wonen (en ze heeft zelfs haar flat al opgezegd dus), ze was zelfs al zwanger want meneer moet een nieuw gezin... ik zeg karma is a bitchquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat laatste kun je ook omdraaien. Ik zou het ook niet waarderen wanneer mijn partner mij zonder overleg met een -voor mij- onbekende gast opzadelt. Die ook nog eens een niet gedefinieerde tijd zal blijven plakken...
Laat maar zien dan, want ik geloof er echt helemaal niets van.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Mij niet want ze heeft geen eigen inkomen ze kan niet haar zorgverzekering betalen, ze kan niet haar eigen eten betalen, ze kan niks sparen en de kans is heel groot dat aan het einde van het ultimatum zij nog geen stap verder is.
Ze studeert gewoon.. snap niet waarom iedereen doet alsof het een of andere kansloze vluchteling betreft? Ze kan gewoon een lening aanvragen bij duo en TS is knap asociaal als ie haar niet even op de bank laat slapen tot ze een nieuwe kamer heeft, gezien ze verder niemand kent en ook niet terug kan zonder haar studie te onderbreken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ik haar gisteravond niet mn huis uit heb gegooid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:19 schreef Fokpop het volgende:
[..]
[..]
Ze studeert gewoon.. snap niet waarom iedereen doet alsof het een of andere kansloze vluchteling betreft? Ze kan gewoon een lening aanvragen bij duo en TS is knap asociaal als ie haar niet even op de bank laat slapen tot ze een nieuwe kamer heeft, gezien ze verder niemand kent en ook niet terug kan zonder haar studie te onderbreken.
Hij is nu plaatsvervangend boos op het nichtje, zodat hij de confrontatie met z'n vriendin niet hoeft aan te gaan..quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou vooral heel erg boos worden op mijn vriendin als er zonder overleg opeens iemand bij me in komt wonen. Het gaat er vooral om dat het zonder overleg is gebeurd, ik vind dan niet kunnen.
Stoer hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:26 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ik haar gisteravond niet mn huis uit heb gegooid.
Klinkt als een moslim. Vrouwen horen thuis en mannen moeten werken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:11 schreef raspberryPi het volgende:
En ze mag wel werken, ze is nu ook werken. Maar ze hoeft van mij niet te werken, ik heb haar liever gewoon thuis.
Dat had ik niet meegekregen, oeps. Dan zijn er ook vast nog wel wat aardig klasgenootjes die wel even de vasten lasten willen delen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:19 schreef Fokpop het volgende:
[..]
[..]
Ze studeert gewoon.. snap niet waarom iedereen doet alsof het een of andere kansloze vluchteling betreft?
Ben geen moslim. In mijn cultuur is het normaal dat vrouwen niet werken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:00 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Stoer hoor.
[..]
Klinkt als een moslim. Vrouwen horen thuis en mannen moeten werken.
En in je land?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:05 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ben geen moslim. In mijn cultuur is het normaal dat vrouwen niet werken.
Antilliaanse?quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:35 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ze doet zelf niks.
Waarom lezen mensen het topic niet waar ze in posten?quote:
Goeie kritische vraag. Hulde.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom lezen mensen het topic niet waar ze in posten?
Ja, ik type dit ook blind.quote:
Gooi de frustratie en haat er maar uit knul, dat jij je maar even lekker voelt zo om mij op mijn plek te zettenquote:Op woensdag 1 maart 2017 13:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beter dan een zwakzinnige vraag, zoals die van jou.
Nou met mij wel, waar ging het bij jou mis vandaag?quote:
Ooit van vrouwen emancipatie gehoord? Of mogen van vrouwen ook niet stemmen van jou?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:05 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ben geen moslim. In mijn cultuur is het normaal dat vrouwen niet werken.
Uit een ander topic blijkt ook dat ze 20 uur per week werkt, dus ik snap sowieso al niet waarom Kim per direct bij TS en zijn dochter moest intrekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Uit dat topic waaruit ook blijkt dat ze al samenwonen en een balans proberen te vinden in het verdelen van de huishoudelijke taken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:55 schreef Leandra het volgende:
Maar ik snap het niet, Kim moest bij Dennis (en zijn dochter) intrekken om te kunnen herstellen van een operatie, waarna ze niets zelf zou kunnen doen, en hier lees ik dat ze alweer aan het werk is?
[..]
Uit een ander topic blijkt ook dat ze 20 uur per week werkt, dus ik snap sowieso al niet waarom Kim per direct bij TS en zijn dochter moest intrekken.
Ze hoeft alleen op een stoel te zitten en de telefoon op te nemen. Ze kan weer lopen, wel met krukken. Ik heb dat baantje voor haar geregeld omdat ze niet wilde dat ik haar schulden zou betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:55 schreef Leandra het volgende:
Maar ik snap het niet, Kim moest bij Dennis (en zijn dochter) intrekken om te kunnen herstellen van een operatie, waarna ze niets zelf zou kunnen doen, en hier lees ik dat ze alweer aan het werk is?
[..]
Uit een ander topic blijkt ook dat ze 20 uur per week werkt, dus ik snap sowieso al niet waarom Kim per direct bij TS en zijn dochter moest intrekken.
Ja dat.... prachtig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Uit dat topic waaruit ook blijkt dat ze al samenwonen en een balans proberen te vinden in het verdelen van de huishoudelijke taken?
Ik volg het hele verhaal niet meer hoor.
Ik woon nog maar net met haar samen, en het huishouden gaf inderdaad wat problemen, maar is opgelost.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Uit dat topic waaruit ook blijkt dat ze al samenwonen en een balans proberen te vinden in het verdelen van de huishoudelijke taken?
Ik volg het hele verhaal niet meer hoor.
Ik snap werkelijk niet dat je je bijna 13-jarige dochter in zo'n situatie dwingt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:00 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen op een stoel te zitten en de telefoon op te nemen. Ze kan weer lopen, wel met krukken. Ik heb dat baantje voor haar geregeld omdat ze niet wilde dat ik haar schulden zou betalen.
Ditquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je je bijna 13-jarige dochter in zo'n situatie dwingt.
Dat Kim de huur al opgezegd heeft voor jullie goed en wel hebben kunnen bekijken of dit wel voor jullie alledrie (maar vooral voor jouw dochter) werkt is al absurd, maar dat Kim dan ook nog even besluit dat er wel een nichtje onderdak kan krijgen is helemaal van de zotte.
Kim "woont" net zelf 2 weken in jouw huis, wonen helaas, terwijl dat logeren zou zijn.
Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:12 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn dochter heeft er geen problemen mee hoor.
Ze heeft er geen probleem mee dat er een vrouw bij jullie is komen wonen die ze amper kende?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:12 schreef raspberryPi het volgende:
Ik snap dat ik hiervoor niet de vader van het jaar award ontvang.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft er geen probleem mee dat er een vrouw bij jullie is komen wonen die ze amper kende?
Weet ze al dat Kim niet tijdelijk logeert maar dat ze permanent bij jullie woont, en dat jullie graag nog een kindje willen?
Echt, het blijft me verbijsteren dat je schijnbaar zo'n compleet gebrek aan inzicht hebt met betrekking tot wat goed is voor je kind.
En dan ook nog een vrouw die jou "Papi" noemt.... werkelijk![]()
Was jij niet degene die graag dronk en snoof?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:31 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik snap dat ik hiervoor niet de vader van het jaar award ontvang.
Dat is dan ook een goede combinatie met drinken wanneer je toch de volgende ochtend present moet zijn om voor een dertienjarige te zorgen, zonder coke zit je dan maar wat dronken aan de ontbijttafel, dat is natuurlijk ongewenst :pquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was jij niet degene die graag dronk en snoof?
En zij? mijn vader dronk wel eens, nu ik volwassen ben hebben we geen contact meer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef Marsenal het volgende:
Mijn leukste dagen met mijn dochter zijn de licht benevelde.
Vanwege het zuipen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:06 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
En zij? mijn vader dronk wel eens, nu ik volwassen ben hebben we geen contact meer.
Wat uit het zuipen voortkomt. Met fouten aan beide kanten, het is voor een puber ook extra makkelijk om bijdehand en neerbuigend tegen een dronken volwasse te doen.quote:
Ik ben nooit agressief geweest tegen mn kind. Wel tegen anderen maar niet tegen haarquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:12 schreef Elpis het volgende:
Nou hier niet hoor. Als hij gezopen had kon je je bergen.
En toch moet ze het huis uit omdat je een dochter hebt en niet wilt dat ze er last van heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:12 schreef raspberryPi het volgende:
En z'n auto 2 weken geleden in puin heeft gereden?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was jij niet degene die graag dronk en snoof?
wat goed van je.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer de laatste op het feestje buitengepleurt moet worden heb ik daar wel enige ervaring mee
dat hoop ik ook. echt belachelijk dit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk (hoop) dat het hier om een goed uitgewerkte trol gaat.
Wel mee eens ja. Oké, TS heeft misschien wel een ietwat ruw karakter maar kan hem in deze niet echt ongelijk geven dat ie uit zijn ster is gegaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die fucking moraalridders hier die offtopic allerlei shit moeten luchten.
ik denk het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Oké, TS heeft misschien wel een ietwat ruw karakter maar kan hem in deze niet echt ongelijk geven dat ie uit zijn ster is gegaan.
hou je mond even. jij weet helemaal niet precies waar dit over gaat......dus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die fucking moraalridders hier die offtopic allerlei shit moeten luchten.
Je reactie sluit niet aan op mijn voorgaande post.quote:
sluit gewoon dit topic man! je ziet toch dat dit gewoon een troll is?!quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Je reactie sluit niet aan op mijn voorgaande post.
Knap dat je dat voor me kan invullen. Kap gewoon met dit sneue denigrerende gelul over TS en zijn levenskeuzes. In plaats van anderen de les proberen te lezen vanuit je zelfverheven morele superioriteitsgevoelens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:08 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hou je mond even. jij weet helemaal niet precies waar dit over gaat......dus.
Leuk, een troll die tegenwoordig om de haverklap anderen van trollen beschuldigt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:11 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
sluit gewoon dit topic man! je ziet toch dat dit gewoon een troll is?!dit hele verhaal klopt van geen kanten.
deze TS is gewoon een troll klaar! dit hele verhaal klopt toch van geen kanten? of ben je soms blind? dus hoezo moet ik mij dan gaan gedragen hier?quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Knap dat je dat voor me kan invullen. Kap gewoon met dit sneue denigrerende gelul over TS en zijn levenskeuzes. In plaats van anderen de les proberen te lezen vanuit je zelfverheven morele superioriteitsgevoelens.
maar jij zei net zelf ook dat TS aan het trollen was ofzo. en nu opeens zeg je dat ik een troll ben. zelfs leandra zegt net dat dit hele verhaal van TS niet klopt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuk, een troll die tegenwoordig om de haverklap anderen van trollen beschuldigt.
Nee, ik heb nergens gezegd dat TS een troll is of aan het trollen is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:24 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar jij zei net zelf ook dat TS aan het trollen was ofzo. en nu opeens zeg je dat ik een troll ben. zelfs leandra zegt net dat dit hele verhaal van TS niet klopt.
Denken dat alleen geld genoeg is om een vrouw te houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Morgen schop ik haar buiten. Ik verdien genoeg om Mn vrouw te houden. Ik doe dit niet meer.
Dit is nou een van de dingen die bijdragen aan het sugardaddy en sugarbaby imago, buiten jouw genereuze aanbod om haar financieel te willen ontzorgen en het leeftijdsverschil. Hoe zou zij bij het idee kunnen komen dat zo een periode ok zou zijn denk je?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:49 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Vraag ik net aan mn meisje hoe lang haar nichtje hier gaat blijven, komt ze aan met ach papi, het is maar voor tot aan de zomervakantie.
Say whut? Ik durf niet eens meer te beginnen over crisisopvang nu.
Zij niet dan? Zij woont bij jou in huis, dan zou je zeggen dat zij ook enige verantwoordelijkheid heeft lijkt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:38 schreef raspberryPi het volgende:
Ik snap wel waarom ze haar binnen heeft gelaten, om 23.45 laat je mensen niet in de stromende regen buiten staan. Maar ik wil niet dat deze situatie nog lang gaat duren, ik heb genoeg eigen verantwoordelijkheden.
Begrijpelijk dat het steekt dat ze wel "moeite" voor dat onloyale nichtje doet, terwijl zij ondertussen totaal niet lijkt te denken aan het effect van haar aanwezigheid op jou en je dochter. Maar het zou je wel sieren als je haar zou ondersteunen bij wat zij graag wil, in dit geval contact weer aanhalen met haar familie. Daar hoef je natuurlijk niet zomaar even open huis of eigenlijk hotel voor te gaan spelen, dat kan ook op andere wijze.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van is niet mijn probleem. Maar ik ken mn vriendin en ik weet dat ze alles doet om weer in de gratie bij haar familie te komen, die hebben haar uitgekotst toen ze zelf niks had en op straat stond. En dat snap ik dus niet, en het steekt me ook een beetje.
Goede overweging, maar het klinkt wel een beetje raar dat een logé voor een nachtje of twee zo een impact zou kunnen hebben. Ligt dat aan het gedrag van de gast in kwestie of meer dat het een vreemde is voor haar?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Again, twee nachtjes zo een impact? En die nicht lijkt me niet zo een groot probleem als wel dat je vriendin en jij elkaar gewoon verkeerd ingeschat hebben en nog het nodige door te spreken hebben. Daar is de nicht een symptoom van en niet de oorzaak. Eigenlijk zou je haar dankbaar moeten zijn, dat je hier nu op geattendeerd wordt en er zo in het begin makkelijker aan kan werken samen dan wanneer jullie over een jaar al in zo een modus zitten die moeilijker te doorbreken zal zijn..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
[quote]
goed, ze heeft geen gips meer maar wel krukken, heb een baantje voor haar geregeld in het bedrijf van mn broer, ze hoeft alleen de telefoon op te nemen en afspraken in te plannen. En dat 20 uur per week, over 2 weken moet ze de sleutel van haar flatje inleveren, heb het al leeggehaald en gestript. Dus alles gaat goed, dit is wat ik en zij graag willen. Haar nichtje verstoort ons geluk.
Voor zichzelf? Niet voor jou of jullie? Jij bent haar knight in shining armour en stelt je huis, portomonnee en hart voor haar open, maar jou even vragen of het wel ok is of überhaupt wat jouw mening is als die meid tot de zomer zou blijven komt niet in haar op? Wordt jij voor sugardaddy uitgemaakt door dat ondankbare nest, terwijl jij je dochter uitbesteed aan je schoonmoeder en dan mag jij haar gaan troosten?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef raspberryPi het volgende:
Aan dat beeld werken jullie zelf dan ook mee. Je bedoelt het goed, maar je probeert haar wel klein te houden door haar niet bij te staan in hoe zij zelf dingen beter aan zou kunnen pakken. Je wil haar alle shit uit handen nemen, maar dat is overnemen ipv haar ondersteunen zodat zij als volwassene zelf die ontwikkeling goed kan doorlopen. Haar willen afschermen van haar familie, aanbieden om al haar schulden af te betalen terwijl ze zelf niet meer zou hoeven werken etc. zijn niet erg leerzaam.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Dit is dus waar je vriendin zich wel degelijk te kort gedaan voelt en hoe fantastisch jij ook bezig gaat, jij gaat nooit die familie kunnen vervangen. Zou je ook helemaal niet moeten willen. Wees er voor haar zolang zij nog niet klaar is om dat los te laten, want dat is een stukje verwerking die ze echt zelf zal moeten doen. En ja, misschien moet ze daar nog een paar keer voor gekwetst worden, maar als dat is wat ze nodig heeft om die les te leren dan is dat maar zo. Beter leert ze dat met jou als vangnet dan blijven hangen in dat verlangen naar..quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zich verplicht voelde omdat het familie is. En ze wil graag teruggenomen worden door haar familie.
Dat geeft even stof tot nadenken TS.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit is nou een van de dingen die bijdragen aan het sugardaddy en sugarbaby imago, buiten jouw genereuze aanbod om haar financieel te willen ontzorgen en het leeftijdsverschil. Hoe zou zij bij het idee kunnen komen dat zo een periode ok zou zijn denk je?
Als het geen desinteresse in jouw mening is, zou het zo maar een precedent kunnen zijn van de manier waarop je haar zo makkelijk in huis hebt gehaald..
[..]
Zij niet dan? Zij woont bij jou in huis, dan zou je zeggen dat zij ook enige verantwoordelijkheid heeft lijkt me.
[..]
Begrijpelijk dat het steekt dat ze wel "moeite" voor dat onloyale nichtje doet, terwijl zij ondertussen totaal niet lijkt te denken aan het effect van haar aanwezigheid op jou en je dochter. Maar het zou je wel sieren als je haar zou ondersteunen bij wat zij graag wil, in dit geval contact weer aanhalen met haar familie. Daar hoef je natuurlijk niet zomaar even open huis of eigenlijk hotel voor te gaan spelen, dat kan ook op andere wijze.
Als je echt van haar houdt zul je haar los genoeg moeten laten om haar eigen fouten te maken en lessen te leren. Je moet niet alles voor haar willen fixen en haar afschermen, want dat is onrealistisch, ongezond en totaal averechts werkend mocht er onverhoopt iets met jou gebeuren.
[..]
Goede overweging, maar het klinkt wel een beetje raar dat een logé voor een nachtje of twee zo een impact zou kunnen hebben. Ligt dat aan het gedrag van de gast in kwestie of meer dat het een vreemde is voor haar?
[..]
Again, twee nachtjes zo een impact? En die nicht lijkt me niet zo een groot probleem als wel dat je vriendin en jij elkaar gewoon verkeerd ingeschat hebben en nog het nodige door te spreken hebben. Daar is de nicht een symptoom van en niet de oorzaak. Eigenlijk zou je haar dankbaar moeten zijn, dat je hier nu op geattendeerd wordt en er zo in het begin makkelijker aan kan werken samen dan wanneer jullie over een jaar al in zo een modus zitten die moeilijker te doorbreken zal zijn..
[..]
Voor zichzelf? Niet voor jou of jullie? Jij bent haar knight in shining armour en stelt je huis, portomonnee en hart voor haar open, maar jou even vragen of het wel ok is of überhaupt wat jouw mening is als die meid tot de zomer zou blijven komt niet in haar op? Wordt jij voor sugardaddy uitgemaakt door dat ondankbare nest, terwijl jij je dochter uitbesteed aan je schoonmoeder en dan mag jij haar gaan troosten?
Riekt ook naar een scheve balans dit..
[..]
Aan dat beeld werken jullie zelf dan ook mee. Je bedoelt het goed, maar je probeert haar wel klein te houden door haar niet bij te staan in hoe zij zelf dingen beter aan zou kunnen pakken. Je wil haar alle shit uit handen nemen, maar dat is overnemen ipv haar ondersteunen zodat zij als volwassene zelf die ontwikkeling goed kan doorlopen. Haar willen afschermen van haar familie, aanbieden om al haar schulden af te betalen terwijl ze zelf niet meer zou hoeven werken etc. zijn niet erg leerzaam.
Beter zou zijn om een situatie te creëren waarin zij zich minder kwetsbaar op leert te stellen naar haar familie. Bijvoorbeeld door eerst op neutraal terrein gewoon koffieleuten met dat nichtje voor te stellen, gelijkwaardig zonder dat de één iets van de ander moet kijken hoe dat gaat.
Wat de financiën betreft, heb je samen met haar gekeken naar de schulden? Wat bij wie openstaat met welke deadline enzo? Niet alleen omdat je wil weten wie er aan deurwaarders op de stoep kan komen staan ivm haar inschrijving op jouw adres, maar ook nu zij een stabiel inkomen heeft om zo een plan de campagne te maken hoe zij dit zo efficiënt mogelijk kan aflossen. Dat is samenwerken in plaats van haar te faciliteren in onhandigheid.
[..]
Dit is dus waar je vriendin zich wel degelijk te kort gedaan voelt en hoe fantastisch jij ook bezig gaat, jij gaat nooit die familie kunnen vervangen. Zou je ook helemaal niet moeten willen. Wees er voor haar zolang zij nog niet klaar is om dat los te laten, want dat is een stukje verwerking die ze echt zelf zal moeten doen. En ja, misschien moet ze daar nog een paar keer voor gekwetst worden, maar als dat is wat ze nodig heeft om die les te leren dan is dat maar zo. Beter leert ze dat met jou als vangnet dan blijven hangen in dat verlangen naar..
Cultuur of niet, ik vind het ronduit raar dat ze jou niet eens om je mening vraagt en je voor een voldongen feit zet met verblijf tot aan de zomervakantie alsof het niet is. Kijkend naar haar schulden en gebrek aan vangnet, wat ook zichtbaar is bij haar nicht, zou mij wel tot wat flinke gesprekken aanzetten over hoe zij dingen voor zich ziet, wat voor een beslissingsproces ze heeft, wat voor prio's ze heeft en in hoeverre zij inlevingsvermogen heeft in jou en jouw kind. Je hoeft haar niet af te rekenen op haar verleden, maar het heeft haar wel gemaakt tot wie ze nu is en dat is wel waar jullie mee moeten werken..
Als je samenwoont en een gezin probeert te vormen, dan is het handig als de neuzen dezelfde kant opstaan. Dat staan ze nu niet. Werk daar samen aan en staar je niet blind door je roze bril, want jullie liefde blijft die kloof niet overwinnen zo en dit is geen voorbeeld om aan je dochter mee te geven..
Kloptquote:Op donderdag 2 maart 2017 09:45 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat geeft even stof tot nadenken TS.
Ze heeft je vergeven voor de manier waarop ze voor het eerst met je vriendin kennis heeft gemaakt?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:12 schreef raspberryPi het volgende:
Nee dat niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:31 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ze heeft je vergeven voor de manier waarop ze voor het eerst met je vriendin kennis heeft gemaakt?Gelukkig maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |