Ik snap werkelijk niet dat je je bijna 13-jarige dochter in zo'n situatie dwingt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:00 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen op een stoel te zitten en de telefoon op te nemen. Ze kan weer lopen, wel met krukken. Ik heb dat baantje voor haar geregeld omdat ze niet wilde dat ik haar schulden zou betalen.
Ditquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je je bijna 13-jarige dochter in zo'n situatie dwingt.
Dat Kim de huur al opgezegd heeft voor jullie goed en wel hebben kunnen bekijken of dit wel voor jullie alledrie (maar vooral voor jouw dochter) werkt is al absurd, maar dat Kim dan ook nog even besluit dat er wel een nichtje onderdak kan krijgen is helemaal van de zotte.
Kim "woont" net zelf 2 weken in jouw huis, wonen helaas, terwijl dat logeren zou zijn.
Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:12 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn dochter heeft er geen problemen mee hoor.
Ze heeft er geen probleem mee dat er een vrouw bij jullie is komen wonen die ze amper kende?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:12 schreef raspberryPi het volgende:
Ik snap dat ik hiervoor niet de vader van het jaar award ontvang.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft er geen probleem mee dat er een vrouw bij jullie is komen wonen die ze amper kende?
Weet ze al dat Kim niet tijdelijk logeert maar dat ze permanent bij jullie woont, en dat jullie graag nog een kindje willen?
Echt, het blijft me verbijsteren dat je schijnbaar zo'n compleet gebrek aan inzicht hebt met betrekking tot wat goed is voor je kind.
En dan ook nog een vrouw die jou "Papi" noemt.... werkelijk![]()
Was jij niet degene die graag dronk en snoof?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:31 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik snap dat ik hiervoor niet de vader van het jaar award ontvang.
Dat is dan ook een goede combinatie met drinken wanneer je toch de volgende ochtend present moet zijn om voor een dertienjarige te zorgen, zonder coke zit je dan maar wat dronken aan de ontbijttafel, dat is natuurlijk ongewenst :pquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was jij niet degene die graag dronk en snoof?
En zij? mijn vader dronk wel eens, nu ik volwassen ben hebben we geen contact meer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef Marsenal het volgende:
Mijn leukste dagen met mijn dochter zijn de licht benevelde.
Vanwege het zuipen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:06 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
En zij? mijn vader dronk wel eens, nu ik volwassen ben hebben we geen contact meer.
Wat uit het zuipen voortkomt. Met fouten aan beide kanten, het is voor een puber ook extra makkelijk om bijdehand en neerbuigend tegen een dronken volwasse te doen.quote:
Ik ben nooit agressief geweest tegen mn kind. Wel tegen anderen maar niet tegen haarquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:12 schreef Elpis het volgende:
Nou hier niet hoor. Als hij gezopen had kon je je bergen.
En toch moet ze het huis uit omdat je een dochter hebt en niet wilt dat ze er last van heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:12 schreef raspberryPi het volgende:
En z'n auto 2 weken geleden in puin heeft gereden?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was jij niet degene die graag dronk en snoof?
wat goed van je.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer de laatste op het feestje buitengepleurt moet worden heb ik daar wel enige ervaring mee
dat hoop ik ook. echt belachelijk dit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk (hoop) dat het hier om een goed uitgewerkte trol gaat.
Wel mee eens ja. Oké, TS heeft misschien wel een ietwat ruw karakter maar kan hem in deze niet echt ongelijk geven dat ie uit zijn ster is gegaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die fucking moraalridders hier die offtopic allerlei shit moeten luchten.
ik denk het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Oké, TS heeft misschien wel een ietwat ruw karakter maar kan hem in deze niet echt ongelijk geven dat ie uit zijn ster is gegaan.
hou je mond even. jij weet helemaal niet precies waar dit over gaat......dus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die fucking moraalridders hier die offtopic allerlei shit moeten luchten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |