Ik denk dat het nog meer zeer gaat creeeren. Waardoor TS straks als schuldige wordt gezien. Ik zou echt zo snel mogelijk het vangnet van de staat gaan gebruiken voordat men gewend is aan de situatie en TS degene is die de situatie gaat veranderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
TS wil haar het liefst nu de deur wijzen. Door een termijn te stellen geef je haar de kans om aan alternatieven te werken. Maak wel duidelijk dat het haar eigen verantwoordelijkheid is als ze daar niet voor zorgt.
Dus nu moet ik ook haar rekeningen betalen? Nog een reden om haar zo snel mogelijk hier uit te krijgen dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ze kan geen bijstand aanvragen zonder eigen woonruimte, zolang ze bij TS inwoont moet TS haar voorzien in haar levensonderhoud.
De enige uitkering waar ze een aanspraak op kan maken is de thuisloze uitkering (550 euro). Want dat is ze nu thuisloos niet dakloos want ze heeft het dak van ts boven haar hoofd.
De voorwaarde van een thuisloze uitkering is echter dat ze drie avonden per week bij het leger des heils moet slapen. En dat wil je niet, stapelbedden in grote ruimtes vol met verslaafde zwervers en de deur op slot en licht uit om 22:00. Zit je daar tussen de gebruikende junks..
In welke provincie was haar laatste officeele woonplek?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:13 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Dus nu moet ik ook haar rekeningen betalen? Nog een reden om haar zo snel mogelijk hier uit te krijgen dus.
- wijkteam inschakelen, die hebben maatschappelijk werk om te helpen uitzoeken hoe en wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:11 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog meer zeer gaat creeeren. Waardoor TS straks als schuldige wordt gezien. Ik zou echt zo snel mogelijk het vangnet van de staat gaan gebruiken voordat men gewend is aan de situatie en TS degene is die de situatie gaat veranderen.
En het aan een alternatief werken zonder enig inkomen is hele grote horde.
Ook hier in brabant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:15 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
In welke provincie was haar laatste officeele woonplek?
Die vind het wel best hier. Volgens mij is dit ook redelijk normaal bij Antillianen. Ik heb het vaker gezien. Vandaar dat ik haar zo snel mogelijk weg wil hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
- wijkteam inschakelen, die hebben maatschappelijk werk om te helpen uitzoeken hoe en wat.
- daklozenopvang als laatste redmiddel. Ook daar zitten natuurlijk wel hulpverleners, maar liever heb je dat traject misschien vanuit je huis. Tenzij ze misschien het allemaal best vindt bij jou...
Ik dacht zelf niet aan maanden, eerder weken of dagen. Niet meer dan strikt noodzakelijk, ook als stok achter de deur om in actie te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:11 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog meer zeer gaat creeeren. Waardoor TS straks als schuldige wordt gezien. Ik zou echt zo snel mogelijk het vangnet van de staat gaan gebruiken voordat men gewend is aan de situatie en TS degene is die de situatie gaat veranderen.
En het aan een alternatief werken zonder enig inkomen is hele grote horde.
Je vriendin is ook Antilliaanse?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:23 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Die vind het wel best hier. Volgens mij is dit ook redelijk normaal bij Antillianen. Ik heb het vaker gezien. Vandaar dat ik haar zo snel mogelijk weg wil hebben.
Bel bijvoorbeeld nu! hierheen en overleg de situatie met hun:quote:
Ze mag zelf bellen, ze is volwassen, dus moet ze zelf maar regelen. Hoop eigenlijk dat haar vriend haar vergeeft en ze terug naar hem kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:27 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Bel bijvoorbeeld nu! hierheen en overleg de situatie met hun:
073-6139225
http://www.modenbosch.nl
Succes!
Jij wil haar toch weg hebben? Dan is het wel aardig als je een alternatief biedt. Ik zou er zelfs meer in investeren en samen met haar daar gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:33 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze mag zelf bellen, ze is volwassen, dus moet ze zelf maar regelen. Hoop eigenlijk dat haar vriend haar vergeeft en ze terug naar hem kan.
Ik denk eerder dat ze hem een egoïstische zak gaat vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik zou gewoon de grote broer spelen en het forceren, ze zal je achteraf dankbaar zijn. En jij bent je van je probleem af
Vraag ik net aan mn meisje hoe lang haar nichtje hier gaat blijven, komt ze aan met ach papi, het is maar voor tot aan de zomervakantie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem een egoïstische zak gaat vindenmaar boeit dat?
Waarom zeg je dat niet tegen je vriendinnetje zelf! Hup, dat soort serieuze gesprekken voer je niet met je fok ernaast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:49 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Vraag ik net aan mn meisje hoe lang haar nichtje hier gaat blijven, komt ze aan met ach papi, het is maar voor tot aan de zomervakantie.
Say whut? Ik durf niet eens meer te beginnen over crisisopvang nu.
Ze is werken, zal er vanmiddag met haar over hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet tegen je vriendinnetje zelf! Hup, dat soort serieuze gesprekken voer je niet met je fok ernaast.
Regels verschillen trouwens per gemeente denk ik, m'n broertje kreeg ook een daklozenuitkering als hij van familie naar familie naar kennis ging, dan hoefde hij niet perse x aantal nachten per week bij het leger te slapen, maar daar moest hij wel z'n geld halen. De maatschappelijk werkers hebben hem daar goed geholpen denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze is werken, zal er vanmiddag met haar over hebben.
Bespreek ook hoe jullie gezamenlijk beslissingen nemen. Eenzijdig werkt niet echt in een relatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:56 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze is werken, zal er vanmiddag met haar over hebben.
OK, precies zoals ik hiervoor al schreef dus. Let nu goed op, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Je gaat gewoon tegen je vriendin zeggen: per .. Maart is je nicht weg, zo niet, dan kan je zelf ook vertrekken. Heb dit een jaar of 7 geleden ook tegen mijn vriendin (nu mijn vrouw) gezegd. Politiek correct zijn gaat je niet helpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:23 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Die vind het wel best hier. Volgens mij is dit ook redelijk normaal bij Antillianen. Ik heb het vaker gezien. Vandaar dat ik haar zo snel mogelijk weg wil hebben.
Vis en visite blijven 3 dagen goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ruzie met haar vriend"
En dan wil ze ineens tot de zomervakantie bij jou blijven? wtf..
Laat haar een weekje blijven tot de gemoederen tussen haar en haar vriend wat bedaard zijn.
Heeft ze dan geen studiefinanciering?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 07:39 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze is nog piepjong, 22 dacht ik. Ze volgt een of andere opleiding, ze staat 2 jaar ingeschreven. En nee ik snap dat mn vriendin boos op me wordt als ik haar nichtje zomaar buiten knikker.
Als ze wel een baan had had ik er trouwens ook geen zin in gehad.
En nee, ze is zeker niet lelijk.
Ik was idd nog vrij mild met die week.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Vis en visite blijven 3 dagen goed.
Naar wat ik ervan begreep betrapte hij haar met een ander. Dus ik snap dat hij boos is. Heb het nichtje net gezegd dat ze hier niet kan blijven en dat ze een kamer moet zoeken en een baan. Werd me niet in dank afgenomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ruzie met haar vriend"
En dan wil ze ineens tot de zomervakantie bij jou blijven? wtf..
Laat haar een weekje blijven tot de gemoederen tussen haar en haar vriend wat bedaard zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |