Leger des Heils?quote:
Naja sommige mensen zijn zo kansloos dat je van tevoren al weet dat het niks wordt. Waarom zou ik het mijn probleem moeten maken of zij het red of niet. Liever eentje ten onder dan twee toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien praat ik hier met mannen wiens vriendin ooit is vreemdgegaan want dan kan ik me de harteloze reacties wel voorstellen.
Je hebt niet eens de eerste posts gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja sommige mensen zijn zo kansloos dat je van tevoren al weet dat het niks wordt. Waarom zou ik het mijn probleem moeten maken of zij het red of niet. Liever eentje ten onder dan twee toch.
Daarnaast zijn er nog genoeg andere familieleden neem ik aan, dus kan ze toch daar aan kloppen?
+ ze wilt meteen een half jaar blijven dan weet je gegarandeerd al dat ze de eerste paar maanden geen zak gaat doen.
Geen probleem oplossing is gewoon dat ze naar andere familieleden moet gaan toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de eerste posts gelezen.![]()
Kansloos inderdaad.
Jij kunt bepalen wat beter is voor iemand? En meerdere uitroeptekens maakt nog niet dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Leger des Heils?
Ze is FAMILIE. Waarschijnlijk ontzettend DOM (vreemdgegaan). Maar nog wel 22.
Je kunt haar beter een uur uitfoeteren dan wegsturen!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef raspberryPi het volgende:
Afspraak is dat ze tot morgen kan blijven.
Ze is er niet blij mee maar ze snapt dat ik verantwoordelijkheden heb waar ik niet onderuit kan.
En voor die verantwoordelijkheden kan zij niet in huis zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef raspberryPi het volgende:
Afspraak is dat ze tot morgen kan blijven.
Ze is er niet blij mee maar ze snapt dat ik verantwoordelijkheden heb waar ik niet onderuit kan.
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En voor die verantwoordelijkheden kan zij niet in huis zijn?
Schoonmoeder? Ik dacht dat die nicht geen andere familie had in Nederland?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef raspberryPi het volgende:
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schoonmoeder? Ik dacht dat die nicht geen andere familie had in Nederland?
Ah got it. Andere familie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.
Aah je hebt een kind, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Daar heb ik het ook niet over gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah je hebt een kind, dat had ik niet meegekregen.
Dan eens.
Oké. Toch de andere TS? Hoe gaat met met je vriendin?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.
[quote]quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oké. Toch de andere TS? Hoe gaat met met je vriendin?
Jouw geluk. Want je vriendin denkt er anders over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
[quote]
Haar nichtje verstoort ons geluk.
ik ben niet eng, wil alleen het beste voor mn mokkelsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jouw geluk. Want je vriendin denkt er anders over.
Jouw posts lezende zul jij je zin ongetwijfeld doorzetten, dat daar mensen de dupe van worden is jouw zaak niet (zie andere topic in OUD).
Wat ik tot nu toe van jou lees is op het enge af.
Dat het recht uit je hart komt geloof ik best. Maar eerlijk gezegd lijk je me best een dwingende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn meisje heeft behoorlijk ruzie gekregen met haar nichtje, over en weer zijn lelijke dingen gezegd, het liefst flikker ik haar vandaag nog buiten, mag nu mijn meisje troosten want die is flink over de emmer, ben trots op haar omdat ze voor zichzelf op is gekomen. En NEE voor wie het denkt, ik ben niet haar sugardaddy, alles wat ik voor haar doe komt recht uit mn hart.
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*erquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef Cue_ het volgende:
Waarom(over hebben zij ruzie gekregen dan?
Nog steeds een hoer? Was ze dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*er
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |