Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan altijd terecht bij het Leger des Heils en andere noodopvangen. Maar een afspraak maken wanneer ze weggaat is netter idd.
Bij mij zou het aan de omstandigheden liggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:17 schreef Igen het volgende:
Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".
Het zou ook nooit in mij opkomen, tenzij het misschien een verslaafde is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".
Heeft ze al opgezegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:36 schreef Elpis het volgende:
Trouwens, je vriendin heeft toch ook nog haar eigen huis? Waarom kan ze voorlopig niet daar blijven?
O dat is vlot. Ruim twee weken terug vroeg je je nog af hoe je het stiefouderschap ging aanpakken.quote:
Is dat dezelfde user?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:59 schreef Elpis het volgende:
[..]
O dat is vlot. Ruim twee weken terug vroeg je je nog af hoe je het stiefouderschap ging aanpakken.
Er zal toch wel een opzegtermijn aan zitten zodat ze daar zolang kan blijven?
Ja.quote:
Zijn profiel oa.quote:
Ik twijfel. Deze user heeft het gelukkig niet over "men jong" als hij het over zijn dochter heeft. Wat een armoe.quote:
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.quote:
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
TS is een troll. Dit kan niet waar zijn. Zo schofterig tegen familie van je vriendin doen, dat geloof ik niet.![]()
![]()
TS had er waarschijnlijk weinig problemen mee om haar op te vangen als het goed besproken was en er goede afspraken gemaakt waren. Dat is totaal niet gebeurd. Ik zou ook pissed off zijn en zou haar het liefst meteen de deur uit mikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.
Been there done thatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.
Meestal zie je al meteen wat voor een type is. Heb je dalijk zo eentje die elke dag thuis series zit te kijken en je eten gaat zitten opvreten ipv zijn of haar situatie op te lossen en dan mag je nog geld aan haar "lenen" om de telefoonabbo te betalen.
Dit is niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.
Het is haar eigen schuld dat ze op straat staat, moet ze haar broek maar aanhouden. Niet mijn probleem en niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb geen zin om voor haar te moeten schuiven, familie of niet.
Problemen doen zich ook buiten kantooruren voor. Wat ze dan ook gedaan mag hebben, iemand buitensluiten die nergens terecht kan, dat kun je niet menen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS had er waarschijnlijk weinig problemen mee om haar op te vangen als het goed besproken was en er goede afspraken gemaakt waren. Dat is totaal niet gebeurd. Ik zou ook pissed off zijn en zou haar het liefst meteen de deur uit mikken.
Misschien praat ik hier met mannen wiens vriendin ooit is vreemdgegaan want dan kan ik me de harteloze reacties wel voorstellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.
Meestal zie je al meteen wat voor een type is. Heb je dalijk zo eentje die elke dag thuis series zit te kijken en je eten gaat zitten opvreten ipv zijn of haar situatie op te lossen en dan mag je nog geld aan haar "lenen" om de telefoonabbo te betalen.
Ze kan wel ergens terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Problemen doen zich ook buiten kantooruren voor. Wat ze dan ook gedaan mag hebben, iemand buitensluiten die nergens terecht kan, dat kun je niet menen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |