Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan altijd terecht bij het Leger des Heils en andere noodopvangen. Maar een afspraak maken wanneer ze weggaat is netter idd.
Bij mij zou het aan de omstandigheden liggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:17 schreef Igen het volgende:
Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".
Het zou ook nooit in mij opkomen, tenzij het misschien een verslaafde is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nooit een familielid het huis uit schoppen onder het mom van "je kan toch naar het Leger des Heils".
Heeft ze al opgezegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:36 schreef Elpis het volgende:
Trouwens, je vriendin heeft toch ook nog haar eigen huis? Waarom kan ze voorlopig niet daar blijven?
O dat is vlot. Ruim twee weken terug vroeg je je nog af hoe je het stiefouderschap ging aanpakken.quote:
Is dat dezelfde user?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:59 schreef Elpis het volgende:
[..]
O dat is vlot. Ruim twee weken terug vroeg je je nog af hoe je het stiefouderschap ging aanpakken.
Er zal toch wel een opzegtermijn aan zitten zodat ze daar zolang kan blijven?
Ja.quote:
Zijn profiel oa.quote:
Ik twijfel. Deze user heeft het gelukkig niet over "men jong" als hij het over zijn dochter heeft. Wat een armoe.quote:
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.quote:
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
TS is een troll. Dit kan niet waar zijn. Zo schofterig tegen familie van je vriendin doen, dat geloof ik niet.![]()
![]()
TS had er waarschijnlijk weinig problemen mee om haar op te vangen als het goed besproken was en er goede afspraken gemaakt waren. Dat is totaal niet gebeurd. Ik zou ook pissed off zijn en zou haar het liefst meteen de deur uit mikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Binnen 24 uur iemand die op dit moment geen dak boven haar hoofd heeft, weg willen hebben. En dan is het ook nog eens familie van zijn vriendin. Verder klinkt alles wat hij over dat nichtje zegt, volstrekt harteloos. Dan spoor je niet of je zit te trollen.
Been there done thatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.
Meestal zie je al meteen wat voor een type is. Heb je dalijk zo eentje die elke dag thuis series zit te kijken en je eten gaat zitten opvreten ipv zijn of haar situatie op te lossen en dan mag je nog geld aan haar "lenen" om de telefoonabbo te betalen.
Dit is niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.
Het is haar eigen schuld dat ze op straat staat, moet ze haar broek maar aanhouden. Niet mijn probleem en niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb geen zin om voor haar te moeten schuiven, familie of niet.
Problemen doen zich ook buiten kantooruren voor. Wat ze dan ook gedaan mag hebben, iemand buitensluiten die nergens terecht kan, dat kun je niet menen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS had er waarschijnlijk weinig problemen mee om haar op te vangen als het goed besproken was en er goede afspraken gemaakt waren. Dat is totaal niet gebeurd. Ik zou ook pissed off zijn en zou haar het liefst meteen de deur uit mikken.
Misschien praat ik hier met mannen wiens vriendin ooit is vreemdgegaan want dan kan ik me de harteloze reacties wel voorstellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sommigen kanslozen moet je meteen lozen familie of niet.
Meestal zie je al meteen wat voor een type is. Heb je dalijk zo eentje die elke dag thuis series zit te kijken en je eten gaat zitten opvreten ipv zijn of haar situatie op te lossen en dan mag je nog geld aan haar "lenen" om de telefoonabbo te betalen.
Ze kan wel ergens terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Problemen doen zich ook buiten kantooruren voor. Wat ze dan ook gedaan mag hebben, iemand buitensluiten die nergens terecht kan, dat kun je niet menen.
Leger des Heils?quote:
Naja sommige mensen zijn zo kansloos dat je van tevoren al weet dat het niks wordt. Waarom zou ik het mijn probleem moeten maken of zij het red of niet. Liever eentje ten onder dan twee toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien praat ik hier met mannen wiens vriendin ooit is vreemdgegaan want dan kan ik me de harteloze reacties wel voorstellen.
Je hebt niet eens de eerste posts gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja sommige mensen zijn zo kansloos dat je van tevoren al weet dat het niks wordt. Waarom zou ik het mijn probleem moeten maken of zij het red of niet. Liever eentje ten onder dan twee toch.
Daarnaast zijn er nog genoeg andere familieleden neem ik aan, dus kan ze toch daar aan kloppen?
+ ze wilt meteen een half jaar blijven dan weet je gegarandeerd al dat ze de eerste paar maanden geen zak gaat doen.
Geen probleem oplossing is gewoon dat ze naar andere familieleden moet gaan toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de eerste posts gelezen.![]()
Kansloos inderdaad.
Jij kunt bepalen wat beter is voor iemand? En meerdere uitroeptekens maakt nog niet dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Leger des Heils?
Ze is FAMILIE. Waarschijnlijk ontzettend DOM (vreemdgegaan). Maar nog wel 22.
Je kunt haar beter een uur uitfoeteren dan wegsturen!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef raspberryPi het volgende:
Afspraak is dat ze tot morgen kan blijven.
Ze is er niet blij mee maar ze snapt dat ik verantwoordelijkheden heb waar ik niet onderuit kan.
En voor die verantwoordelijkheden kan zij niet in huis zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef raspberryPi het volgende:
Afspraak is dat ze tot morgen kan blijven.
Ze is er niet blij mee maar ze snapt dat ik verantwoordelijkheden heb waar ik niet onderuit kan.
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En voor die verantwoordelijkheden kan zij niet in huis zijn?
Schoonmoeder? Ik dacht dat die nicht geen andere familie had in Nederland?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef raspberryPi het volgende:
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schoonmoeder? Ik dacht dat die nicht geen andere familie had in Nederland?
Ah got it. Andere familie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.
Aah je hebt een kind, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Daar heb ik het ook niet over gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah je hebt een kind, dat had ik niet meegekregen.
Dan eens.
Oké. Toch de andere TS? Hoe gaat met met je vriendin?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is niet haar moeder. Moeder van mn wijlen vrouw. Wel de grootmoeder van mn kind.
[quote]quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oké. Toch de andere TS? Hoe gaat met met je vriendin?
Jouw geluk. Want je vriendin denkt er anders over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
[quote]
Haar nichtje verstoort ons geluk.
ik ben niet eng, wil alleen het beste voor mn mokkelsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jouw geluk. Want je vriendin denkt er anders over.
Jouw posts lezende zul jij je zin ongetwijfeld doorzetten, dat daar mensen de dupe van worden is jouw zaak niet (zie andere topic in OUD).
Wat ik tot nu toe van jou lees is op het enge af.
Dat het recht uit je hart komt geloof ik best. Maar eerlijk gezegd lijk je me best een dwingende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn meisje heeft behoorlijk ruzie gekregen met haar nichtje, over en weer zijn lelijke dingen gezegd, het liefst flikker ik haar vandaag nog buiten, mag nu mijn meisje troosten want die is flink over de emmer, ben trots op haar omdat ze voor zichzelf op is gekomen. En NEE voor wie het denkt, ik ben niet haar sugardaddy, alles wat ik voor haar doe komt recht uit mn hart.
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*erquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:57 schreef Cue_ het volgende:
Waarom(over hebben zij ruzie gekregen dan?
Nog steeds een hoer? Was ze dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*er
Je dochter is niet thuis?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:56 schreef raspberryPi het volgende:
Mijn meisje heeft behoorlijk ruzie gekregen met haar nichtje, over en weer zijn lelijke dingen gezegd, het liefst flikker ik haar vandaag nog buiten, mag nu mijn meisje troosten want die is flink over de emmer, ben trots op haar omdat ze voor zichzelf op is gekomen. En NEE voor wie het denkt, ik ben niet haar sugardaddy, alles wat ik voor haar doe komt recht uit mn hart.
En dat was voordat t nichtje introk nite te geval? Toen konden ze nog goed met elkaar en ineens hebben ze ruzie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*er
jawel, maar ze is nu bij mij, ze hoeft wat mij betreft nooit meer een dag te werken, maar dat wil ze zelf niet. Als het aan mij lag had ik haar vrijgekocht van haar schulden maar dat wil ze niet. Maar heb geen extra familie nodig, alleen haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat was voordat t nichtje introk nite te geval? Toen konden ze nog goed met elkaar en ineens hebben ze ruzie?
Dit is toch geen antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
jawel, maar ze is nu bij mij, ze hoeft wat mij betreft nooit meer een dag te werken, maar dat wil ze zelf niet. Als het aan mij lag had ik haar vrijgekocht van haar schulden maar dat wil ze niet. Maar heb geen extra familie nodig, alleen haar.
mokkel is een lief woord, kankerhoer is een scheldwoord, dat geef ik meteen toe, maar ik gebruik het niet bij mijn jong,quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
TS, zeker als je zelf een dochter hebt, zou het je sieren niet zo over vrouwen te praten. Jij leert haar hoe ze latermet zich om laat gaan. En nee, dat je dingen als kankerhoer en mokkels niet zegt waar zij bij is doet imo niets af aan je eigen instelling, waar ze vast iets van mee zal (gaan) krijgen. Ooit zal je dochter misschien ook fouten maken. Dan wil je dat ze denkt dat ze een vrouw is die fouten maakt, en geen foute vrouw of kankerhoer of hoe je het wil noemen.
Daarnaast snap ik, itt de meerderheid van de reacties, je standpunt goed en vind ik het knap van jou EN je vriendin dat je dat zo helder hebt overgebracht. Niet maar door laten etteren, gewoon hop, duidelijk, niet van jouw probleem mijn probleem maken. Zeker als de situatie voor je vriendin is zoals die is. Top dat jullie een lijn hierin trekken.
Het was jouw keuze om jouw dochter en de omstandigheden niet te noemen in de eerste -tig posts. Dat er nu geen behoefte is aan trammelant kan ik me nu voorstellen. Toch valt er niemand om als nichtje twee dagen onderdak krijgt. Als je zó je geluk moet bewaken door daar al witheet van te worden, dan wens ik je veel succes met je relatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
mokkel is een lief woord, kankerhoer is een scheldwoord, dat geef ik meteen toe, maar ik gebruik het niet bij mijn jong,
Als je je op zich over iemand ontfermt (dus niet in dit voorbeeld) is het dan altijd een kwestie van een andermans probleem jouw probleem maken? Of zit er ook nog iets positiefs in? Want ik schrik van deze reactie van jou. Ik vind het raar overkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende: Niet maar door laten etteren, gewoon hop, duidelijk, niet van jouw probleem mijn probleem maken. Zeker als de situatie voor je vriendin is zoals die is. Top dat jullie een lijn hierin trekken.
Mokkel is helemaal geen lief woord, maar een neerbuigende benaming voor een vrouw.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
mokkel is een lief woord, kankerhoer is een scheldwoord, dat geef ik meteen toe, maar ik gebruik het niet bij mijn jong,
waarom moet ik haar wel noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was jouw keuze om jouw dochter en de omstandigheden niet te noemen in de eerste -tig posts. Dat er nu geen behoefte is aan trammelant kan ik me nu voorstellen. Toch valt er niemand om als nichtje twee dagen onderdak krijgt. Als je zó je geluk moet bewaken door daar al witheet van te worden, dan wens ik je veel succes met je relatie.
Omdat het een niet onbelangrijk argument is waarom je die nicht niet in huis wilt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
waarom moet ik haar wel noemen
zeur niet, ik ben een reiziger/ kampvolk, mijn meisje komt niks te kortquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mokkel is helemaal geen lief woord, maar een neerbuigende benaming voor een vrouw.
Dit schrijf je pas in post nummer 135: Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:30 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
waarom moet ik haar wel noemen
Ik vind in deze situatie zeggen: "mijn huis is niet jouw noodopvang" absoluut legitiem. Sterker nog ik vind het eigenlijk altijd wel legitiem. Dat ligt aan jezelf. Als jij vindt dat het niet kan (om wat voor reden dan ook) dan mag je daar naar handelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je je op zich over iemand ontfermt (dus niet in dit voorbeeld) is het dan altijd een kwestie van een andermans probleem jouw probleem maken? Of zit er ook nog iets positiefs in? Want ik schrik van deze reactie van jou. Ik vind het raar overkomen.
Dat is nog maar de vraag. Volgens mij denkt hij aan z'n Kim.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het een niet onbelangrijk argument is waarom je die nicht niet in huis wilt.
Dat laatste daar kan ik me het meest in vinden. Als dat nichtje een complete vreemde voor die vriendin was geweest, had ik het ook een ander verhaal gevonden. Maar voor mij blijft staan dat je echt gegronde redenen moet hebben om een ander te weigeren. Iemand die nergens anders terecht kan, een meisje van 22, al is het maar voor twee dagen. Je zult zelf eens in die omstandigheden zitten Dancing Phoebe, dan weet je hoe kostbaar het is als iemand zegt: hier kun je blijven voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..] -knip-
Maar dat kan en mag omdat we vrienden zijn en ze veel voor mij betekent. Een complete vreemde die toevallig een vage familieband heeft met mijn nieuwe partner die zelf pas net met mij samenwoont...
Ik heb gelukkig mensen die me dat zeggen. En heel lullig, maar dat is ook een consequentie. Als je op je 22e nergens terecht kunt, moet je je eens achter de oren krabben en nadenken wat je de wereld instuurt dat een dichte deur tegen je neus het antwoord is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat laatste daar kan ik me het meest in vinden. Als dat nichtje een complete vreemde voor die vriendin was geweest, had ik het ook een ander verhaal gevonden. Maar voor mij blijft staan dat je echt gegronde redenen moet hebben om een ander te weigeren. Iemand die nergens anders terecht kan, een meisje van 22, al is het maar voor twee dagen. Je zult zelf eens in die omstandigheden zitten Dancing Phoebe, dan weet je hoe kostbaar het is als iemand zegt: hier kun je blijven voor een paar dagen.
gooi haar eruit dan. in plaats van praatjes te verkopen hiero.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Als je dit al schofterig vind.. ik kan beter dan dit. En ik ben helemaal niet schofterig geweest tegen haar maar dat gaat wel gebeuren binnen nu en een uur schat ik.
Het is haar eigen schuld dat ze op straat staat, moet ze haar broek maar aanhouden. Niet mijn probleem en niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb geen zin om voor haar te moeten schuiven, familie of niet.
Dit vind ik een argument die bij je eigen onwil wel aansluit. Maar in praktijk is dit vrij hard als je de deur dan dichtdoet. Onder het motto: "Had je maar moeten investeren in je contacten. Doeiiiii"quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mensen die me dat zeggen. En heel lullig, maar dat is ook een consequentie. Als je op je 22e nergens terecht kunt, moet je je eens achter de oren krabben en nadenken wat je de wereld instuurt dat een dichte deur tegen je neus het antwoord is.
Ten eerste is het niet zijn nichtje, maar het nichtje van zijn vriendin. Ten tweede zou ik het zelf niet pikken als mijn vent zou zeggen: 'je nichtje is vreemdgegaan, dat is fout, dat mag niet, stouttttt nichtje, stuur maar weg'. Dan komt over als: ik wil jou wel maar je nichtje kan oprotten.quote:En ik denk niet dat we dit onderwerp in extremen moeten gaan trekken. Want nee, natuurlijk denk ik niet dat iedereen bij het leger des heijls dit aan zichzelf te danken heeft. En ja, dat ik die mensen beschikbaar heb, heeft ook een groot deel met mijn geprivilegieerde leven te maken, absoluut. Maar in dit geval, snap ik heel goed dat TS zegt: vrouwdieeenfoutgemaaktheeft, jij bent, in mijn huis, niet welkom.[/sub]
Omdat ze niet tekort komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit schrijf je pas in post nummer 135: Nee, mn kind moet wennen aan haar nieuwe situatie, ze hoeft niet overbelast te worden met sores van iemand anders. Ze is nu bij mn schoonmoeder, morgen haal ik haar op.
Waarom noemde je haar niet?
Nicht van vriendin maakt als volwassen vrouw fouten en TS die daar weinig tot niets mee te maken heeft, mag daarvoor betalen? Hey..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een argument die bij je eigen onwil wel aansluit. Maar in praktijk is dit vrij hard als je de deur dan dichtdoet. Onder het motto: "Had je maar moeten investeren in je contacten. Doeiiiii"
[..]
Ten eerste is het niet zijn nichtje, maar het nichtje van zijn vriendin. Ten tweede zou ik het zelf niet pikken als mijn vent zou zeggen: 'je nichtje is vreemdgegaan, dat is fout, dat mag niet, stouttttt nichtje, stuur maar weg'. Dan komt over als: ik wil jou wel maar je nichtje kan oprotten.
Ik denk omdat je Kim belangrijker vindt. Dat bleek al in dat andere topic in OUD, en nu ook weer. Nichtje berooft je kennelijk vanavond van een avond met jouw Kim en hoppa, TS wordt witheet.quote:
Dat laatste kun je ook omdraaien. Ik zou het ook niet waarderen wanneer mijn partner mij zonder overleg met een -voor mij- onbekende gast opzadelt. Die ook nog eens een niet gedefinieerde tijd zal blijven plakken... Wanneer hij mij belt om te overleggen en de gast in de tussentijd zowel mij als mijn partner normaal behandelt, valt er echt wel te praten. Maar als zij blijkbaar bot mag zeggen "dit gaan we doen" mag hij ook zeggen "dit gaan we dus niet doen"! Want blijkbaar is overleg niet standaard.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een argument die bij je eigen onwil wel aansluit. Maar in praktijk is dit vrij hard als je de deur dan dichtdoet. Onder het motto: "Had je maar moeten investeren in je contacten. Doeiiiii"
[..]
Ten eerste is het niet zijn nichtje, maar het nichtje van zijn vriendin. Ten tweede zou ik het zelf niet pikken als mijn vent zou zeggen: 'je nichtje is vreemdgegaan, dat is fout, dat mag niet, stouttttt nichtje, stuur maar weg'. Dan komt over als: ik wil jou wel maar je nichtje kan oprotten.
Ja. Dat kan voorkomen ja. Dat heet: geven en nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nicht van vriendin maakt als volwassen vrouw fouten en TS die daar weinig tot niets mee te maken heeft, mag daarvoor betalen? Hey..[...]
Dát ben ik met je eens. De manier waarop is heel raar, maar aan de andere kant: Antillianen zijn veel makkelijker daarin volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat laatste kun je ook omdraaien. Ik zou het ook niet waarderen wanneer mijn partner mij zonder overleg met een -voor mij- onbekende gast opzadelt.
Twee nachten dat meisje opvangen, is al etteren? Of bedoel je voor een langere periode?quote:En ja natuurlijk is het hard, maar soms is het beter om hard te zijn om jezelf te beschermen dan dingen maar door te laten etteren.
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk omdat je Kim belangrijker vindt. Dat bleek al in dat andere topic in OUD, en nu ook weer. Nichtje berooft je kennelijk vanavond van een avond met jouw Kim en hoppa, TS wordt witheet.
Haar nuchtteree?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodig
wauw!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Dat je van haar houdt is prima. Maar je moet haar niet in een kooitje stoppen en de rest buitensluiten. En al helemáál je dochter niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodig
ooh ja oke. en de nicht van je vriendin een kankerhoer noemen is ook heel normaal zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nicht van vriendin maakt als volwassen vrouw fouten en TS die daar weinig tot niets mee te maken heeft, mag daarvoor betalen? Hey..
Dat Ts kampervolk is en zich als tokkie opstelt hier en daar merk ik in dit topic, okay dat is ook weer niet echt iets wat in zijn voordeel spreekt, maar laten we wel bij de feiten blijven.
Ik zou ook niet al te graag en op onduidelijke en eenzijdige wijze familie (van mij of niet) willen opvangen nadat ze zelf dingen hebben zitten verkloten.
Beetje eigen verantwoordelijkheid enzo.
Je hoeft niet alles wat je gegeven wordt aan te nemen he. Je mag een weloverwogen afweging maken of je daar beter van wordt. En als blijkt dat je daar slechter van zult worden, mag je je afvragen of je daar op zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Dat kan voorkomen ja. Dat heet: geven en nemen.
Morgen schop ik haar buiten. Ik verdien genoeg om Mn vrouw te houden. Ik doe dit niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Stuur haar nu uit huis dan. Ze maakt jou en je vriendin belachelijk en beledigd erop los. Je vriendin jankt en ze mag nog steeds bij je slapen?
Gelijk al haar spullen naar buiten flikkeren.
Ik zie dit voor dat meisje als een situatie in nood: omdat ze nergens anders terecht kan, dat is wat TS zei. Ze heeft in NL geen familie verder. In noodsituaties is je ego wat minder belangrijk dan in gewone situaties. Vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles wat je gegeven wordt aan te nemen he. Je mag een weloverwogen afweging maken of je daar beter van wordt. En als blijkt dat je daar slechter van zult worden, mag je je afvragen of je daar op zit te wachten.
Vertel, wat is jouw goede advies in deze situatie? Even in ogenschouw genomen dat het nichtje ook nadat ze TS zijn vriendin een hoer heeft genoemd alsnog niet gewoon meteen eruit gedonderd heeft? Misschien mis jij hier ook het een en ander aan zaken die blijkbaar in het verleden hebben gespeeld waar de band van de familie aan zijn vriendin's kant niet in orde is.quote:
Die twee situaties zijn in mijn ogen totaal niet met elkaar te vergelijken. Wanneer je iemand die van de fiets valt helpt, verlies je (als alles volgens plan verloopt) niets. Ja, een beetje tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zie dit voor dat meisje als een situatie in nood: omdat ze nergens anders terecht kan, dat is wat TS zei. Ze heeft in NL geen familie verder. In noodsituaties is je ego wat minder belangrijk dan in gewone situaties. Vind ik.
Net zoals je bij mensen die van hun fiets vallen ook niet eerst uitgebreid gaat staan nadenken: 'levert mij dit wat op als ik help?', 'wat kost dit mij?', 'word ik hier nou écht beter van als ik help?'.
Dat zijn niet altijd de momenten.
ik ben helemaal uitgepraat hier. word er niet goed van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel, wat is jouw goede advies in deze situatie? Even in ogenschouw genomen dat het nichtje ook nadat ze TS zijn vriendin een hoer heeft genoemd alsnog niet gewoon meteen eruit gedonderd heeft? Misschien mis jij hier ook het een en ander aan zaken die blijkbaar in het verleden hebben gespeeld waar de band van de familie aan zijn vriendin's kant niet in orde is.
Julllie gebrek aan communicatie verstoort jullie geluk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
[quote]
En dat 20 uur per week, over 2 weken moet ze de sleutel van haar flatje inleveren, heb het al leeggehaald en gestript. Dus alles gaat goed, dit is wat ik en zij graag willen. Haar nichtje verstoort ons geluk.
Waar zeg ik dat sjw?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ooh ja oke. en de nicht van je vriendin een kankerhoer noemen is ook heel normaal zeker?
gast! van welke planeet kom jij?
Ja ik zag het net.... hoe kan dat nou zo snel, en hoe erg neem je je eigen kind in de zeik als je dit flikt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:51 schreef Lienekien het volgende:
Nog even bijlezen over dat de flat van Kim al is opgezegd.
Hij vergat haar in dit topic ook al bijna. Alles draait om wat hij wil (met zijn Kim).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik zag het net.... hoe kan dat nou zo snel, en hoe erg neem je je eigen kind in de zeik als je dit flikt?
slecht advies.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:22 schreef Marsenal het volgende:
Laat dat wijf de pestpokke krijgen TS, je bent toch baas van je eigen stekkie of niet? Jij wordt hier alleen maar slechter van, en zij doen maar waar ze zin in hebben nou ik had t wel geweten, eruit met die kut. Dan gaat het hier goddomme over dat je meer respect naar je mokkels moet tonen maar wat tonen zij?? Jij betaald daar toch de rekeningen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |