Dát ben ik met je eens. De manier waarop is heel raar, maar aan de andere kant: Antillianen zijn veel makkelijker daarin volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat laatste kun je ook omdraaien. Ik zou het ook niet waarderen wanneer mijn partner mij zonder overleg met een -voor mij- onbekende gast opzadelt.
Twee nachten dat meisje opvangen, is al etteren? Of bedoel je voor een langere periode?quote:En ja natuurlijk is het hard, maar soms is het beter om hard te zijn om jezelf te beschermen dan dingen maar door te laten etteren.
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk omdat je Kim belangrijker vindt. Dat bleek al in dat andere topic in OUD, en nu ook weer. Nichtje berooft je kennelijk vanavond van een avond met jouw Kim en hoppa, TS wordt witheet.
Haar nuchtteree?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodig
wauw!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:01 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Omdat mn meisje nog steeds een hoer is volgens haar, volgens haar ben ik haar sugardaddy, en dat is niet zo, word wel giftig van die nicht, kkh*er
Dat je van haar houdt is prima. Maar je moet haar niet in een kooitje stoppen en de rest buitensluiten. En al helemáál je dochter niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik hou van Kim, klopt. Heb haar nuchtteree niet nodig
ooh ja oke. en de nicht van je vriendin een kankerhoer noemen is ook heel normaal zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nicht van vriendin maakt als volwassen vrouw fouten en TS die daar weinig tot niets mee te maken heeft, mag daarvoor betalen? Hey..
Dat Ts kampervolk is en zich als tokkie opstelt hier en daar merk ik in dit topic, okay dat is ook weer niet echt iets wat in zijn voordeel spreekt, maar laten we wel bij de feiten blijven.
Ik zou ook niet al te graag en op onduidelijke en eenzijdige wijze familie (van mij of niet) willen opvangen nadat ze zelf dingen hebben zitten verkloten.
Beetje eigen verantwoordelijkheid enzo.
Je hoeft niet alles wat je gegeven wordt aan te nemen he. Je mag een weloverwogen afweging maken of je daar beter van wordt. En als blijkt dat je daar slechter van zult worden, mag je je afvragen of je daar op zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Dat kan voorkomen ja. Dat heet: geven en nemen.
Morgen schop ik haar buiten. Ik verdien genoeg om Mn vrouw te houden. Ik doe dit niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Stuur haar nu uit huis dan. Ze maakt jou en je vriendin belachelijk en beledigd erop los. Je vriendin jankt en ze mag nog steeds bij je slapen?
Gelijk al haar spullen naar buiten flikkeren.
Ik zie dit voor dat meisje als een situatie in nood: omdat ze nergens anders terecht kan, dat is wat TS zei. Ze heeft in NL geen familie verder. In noodsituaties is je ego wat minder belangrijk dan in gewone situaties. Vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles wat je gegeven wordt aan te nemen he. Je mag een weloverwogen afweging maken of je daar beter van wordt. En als blijkt dat je daar slechter van zult worden, mag je je afvragen of je daar op zit te wachten.
Vertel, wat is jouw goede advies in deze situatie? Even in ogenschouw genomen dat het nichtje ook nadat ze TS zijn vriendin een hoer heeft genoemd alsnog niet gewoon meteen eruit gedonderd heeft? Misschien mis jij hier ook het een en ander aan zaken die blijkbaar in het verleden hebben gespeeld waar de band van de familie aan zijn vriendin's kant niet in orde is.quote:
Die twee situaties zijn in mijn ogen totaal niet met elkaar te vergelijken. Wanneer je iemand die van de fiets valt helpt, verlies je (als alles volgens plan verloopt) niets. Ja, een beetje tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zie dit voor dat meisje als een situatie in nood: omdat ze nergens anders terecht kan, dat is wat TS zei. Ze heeft in NL geen familie verder. In noodsituaties is je ego wat minder belangrijk dan in gewone situaties. Vind ik.
Net zoals je bij mensen die van hun fiets vallen ook niet eerst uitgebreid gaat staan nadenken: 'levert mij dit wat op als ik help?', 'wat kost dit mij?', 'word ik hier nou écht beter van als ik help?'.
Dat zijn niet altijd de momenten.
ik ben helemaal uitgepraat hier. word er niet goed van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel, wat is jouw goede advies in deze situatie? Even in ogenschouw genomen dat het nichtje ook nadat ze TS zijn vriendin een hoer heeft genoemd alsnog niet gewoon meteen eruit gedonderd heeft? Misschien mis jij hier ook het een en ander aan zaken die blijkbaar in het verleden hebben gespeeld waar de band van de familie aan zijn vriendin's kant niet in orde is.
Julllie gebrek aan communicatie verstoort jullie geluk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:27 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
[quote]
En dat 20 uur per week, over 2 weken moet ze de sleutel van haar flatje inleveren, heb het al leeggehaald en gestript. Dus alles gaat goed, dit is wat ik en zij graag willen. Haar nichtje verstoort ons geluk.
Waar zeg ik dat sjw?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ooh ja oke. en de nicht van je vriendin een kankerhoer noemen is ook heel normaal zeker?
gast! van welke planeet kom jij?
Ja ik zag het net.... hoe kan dat nou zo snel, en hoe erg neem je je eigen kind in de zeik als je dit flikt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:51 schreef Lienekien het volgende:
Nog even bijlezen over dat de flat van Kim al is opgezegd.
Hij vergat haar in dit topic ook al bijna. Alles draait om wat hij wil (met zijn Kim).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik zag het net.... hoe kan dat nou zo snel, en hoe erg neem je je eigen kind in de zeik als je dit flikt?
slecht advies.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:22 schreef Marsenal het volgende:
Laat dat wijf de pestpokke krijgen TS, je bent toch baas van je eigen stekkie of niet? Jij wordt hier alleen maar slechter van, en zij doen maar waar ze zin in hebben nou ik had t wel geweten, eruit met die kut. Dan gaat het hier goddomme over dat je meer respect naar je mokkels moet tonen maar wat tonen zij?? Jij betaald daar toch de rekeningen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |