Ow iets met billen en blaren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:45 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Naar wat ik ervan begreep betrapte hij haar met een ander. Dus ik snap dat hij boos is. Heb het nichtje net gezegd dat ze hier niet kan blijven en dat ze een kamer moet zoeken en een baan. Werd me niet in dank afgenomen.
Ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:43 schreef Elpis het volgende:
[..]
Heeft ze dan geen studiefinanciering?
Hahaha wat een wijfquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:45 schreef raspberryPi het volgende:
Naar wat ik ervan begreep betrapte hij haar met een ander. Dus ik snap dat hij boos is. Heb het nichtje net gezegd dat ze hier niet kan blijven en dat ze een kamer moet zoeken en een baan. Werd me niet in dank afgenomen.
je wilt haar toch weg hebben. nou dan moet je daar ook wat moeite voor doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:33 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ze mag zelf bellen, ze is volwassen, dus moet ze zelf maar regelen. Hoop eigenlijk dat haar vriend haar vergeeft en ze terug naar hem kan.
Ik heb er verder niet over door gevraagd. Kan het eventueel wel voorstellen, alles om haar zo snel mogelijk weg te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:48 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ow iets met billen en blaren.
Kan ze niet bij 'die ander' voor nood terecht?
Ik denk dat die zoiets heeft van "daar wil ik mijn vingers niet aan branden".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:48 schreef Elpis het volgende:
Ow iets met billen en blaren.
Kan ze niet bij 'die ander' voor nood terecht?
ja precies. want dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
Je moet oppassen dat jouw vriendin je niet op straat zet.
Blood is thicker than water!
Het is zijn huis.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
Je moet oppassen dat jouw vriendin je niet op straat zet.
Blood is thicker than water!
Dit. Dit probleem gaat niet om je nichtje. Het gaat er om hoe jij en je vriendin met elkaar omgaan en communiceren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Bespreek ook hoe jullie gezamenlijk beslissingen nemen. Eenzijdig werkt niet echt in een relatie.
Het zijn 2 problemen:quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
Dit. Dit probleem gaat niet om je nichtje. Het gaat er om hoe jij en je vriendin met elkaar omgaan en communiceren.
Woongenot is sowieso al verstiert, met nichtje in huis is de situatie niet best en als je het nichtje nu op straat zet gaat zijn vriendin hem kwalijk nemen en wordt de situatie niet meer als voorheen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het zijn 2 problemen:
1) het nichtje dat het woongenot van TS verstiert
2) de communicatie tussen TS en zijn vriendin
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Woongenot is sowieso al verstiert, met nichtje in huis is de situatie niet best en als je het nichtje nu op straat zet gaat zijn vriendin hem kwalijk nemen en wordt de situatie niet meer als voorheen.
Die situatie is al veranderd, vanaf het moment dat vriendinlief de nicht in huis nam zonder overleg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
Woongenot is sowieso al verstiert, met nichtje in huis is de situatie niet best en als je het nichtje nu op straat zet gaat zijn vriendin hem kwalijk nemen en wordt de situatie niet meer als voorheen.
Eens met jou. Maar je moet nu wel je poot stijf houden en eisen dat er concrete afspraken worden gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:38 schreef raspberryPi het volgende:
Ik snap wel waarom ze haar binnen heeft gelaten, om 23.45 laat je mensen niet in de stromende regen buiten staan. Maar ik wil niet dat deze situatie nog lang gaat duren, ik heb genoeg eigen verantwoordelijkheden.
Leger des heils gaat wat ver, maar er is vast wel een (tijdelijke) kamer te vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens met jou. Maar je moet nu wel je poot stijf houden en eisen dat er concrete afspraken worden gemaakt.
Is het definitief uit met die vriend en hoe zit het met die gast met wie ze een slippertje maakte?
Okee, ze is nog jong en 'je bent jong en je wilt wat', maar ik kan me voorstellen dat je hier niet gelukkig mee bent.
Ik zou een ultimatum stellen en haar daarna naar het Leger des Heils sturen.
Brokken maken, brokken betalen.
Zij moet ook leren dat elke handeling consequenties heeft.
Dus....
Ik heb ook zoiets van is niet mijn probleem. Maar ik ken mn vriendin en ik weet dat ze alles doet om weer in de gratie bij haar familie te komen, die hebben haar uitgekotst toen ze zelf niks had en op straat stond. En dat snap ik dus niet, en het steekt me ook een beetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens met jou. Maar je moet nu wel je poot stijf houden en eisen dat er concrete afspraken worden gemaakt.
Is het definitief uit met die vriend en hoe zit het met die gast met wie ze een slippertje maakte?
Okee, ze is nog jong en 'je bent jong en je wilt wat', maar ik kan me voorstellen dat je hier niet gelukkig mee bent.
Ik zou een ultimatum stellen en haar daarna naar het Leger des Heils sturen.
Brokken maken, brokken betalen.
Zij moet ook leren dat elke handeling consequenties heeft.
Dus....
Mij niet. Madam is 22, ze moet eens leren nadenken en beseffen dat alles wat ze doet bepaalde consequenties heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leger des heils gaat wat ver, maar er is vast wel een (tijdelijke) kamer te vinden.
22 is best wel jong hoor. zo iemand kan je niet echt als een volwassenen gaan beschouwen vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mij niet. Madam is 22, ze moet eens leren nadenken en beseffen dat alles wat ze doet bepaalde consequenties heeft.
Ze heeft geen baan, geen geld, maar wel verwachten dat anderen haar problemen oplossen.
Komop, ze is oud genoeg om vreemd te gaan.
Dat dan wel, is overigens haar eigen zaak, maar ze kan en mag niet haar nicht hiermee opzadelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |